ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium

Data: 2015-12-16 00:51:11
Autor: Kamil Darczyński
ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
Ja stosuje takie zabezpieczenia:

- Pasek magnetyczny kasuje

Raczej nie jeżdżę za granice to wiec paska nie używam. W sklepach place zbliżeniowo albo chipem. Większość, albo wszystkie? bankomaty łykają chip-a. Odpada skimming na mojej karcie, nawet jak bankomat będzie "lewy".

- Kod CVC2, z tyłu karty zaklejam. Używam do tego stickera takiego jak używa się jako plomby gwarancyjnej. Jak ktoś odklei bez mojej wiedzy to się połapie. Bo będzie widać ślady.

- Oczywiście małe limity transakcji Internet/telefon.

Jak ktoś nie chce kasować paska a boi się skimmingu w bankomacie to polecam wypłacać pieniądze przy użyciu BLIK-a. Sporo bankomatów już go obsługuje, wtedy kartę mogą nam skopiować tylko w sklepie.

ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium