ktos podał mój telefon cd...

Data: 2009-12-08 00:50:29
Autor: zkruk [Lodz]
ktos podał mój telefon cd...
3 tygodnie temu pisałem jak gość podał mój numer telefonu w ogłoszeniach
telefony sie urywały całą dobę - śmiesznie było
złożyłem zawiadomienie w prokuraturze
dziś miałem przesłuchanie
policjant zasugerował, że może wydzielić z tego 107 KW (bo były jeszcze pomówienia)

ale stwierdził, że nie wie jak sie do tego prokurator przychyli

a jak Wy to widzicie?
gość pisze w sumie z 25-30 ogłoszeń
teksty prosze dzwonić całą dobę
oddam bilety do kina za darmo
luźnych panienek do sesji szukam itp itp...

dla mnie 107 KW podchodzi pod to - ale policmajster stwierdził, że kiepsko bo to nie on dzwonił - tylko niewinni ludzie...

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-12-08 00:56:34
Autor: Arek
ktos podał mój telefon cd...
zkruk [Lodz] pisze:
3 tygodnie temu pisałem jak gość podał mój numer telefonu w ogłoszeniach
[..]

Nic nie zrobią.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-08 08:30:39
Autor: Marcin Debowski
ktos podał mój telefon cd...
On 2009-12-07, zkruk [Lodz] <zkruk_spam_@gazeta.pl> wrote:
dla mnie 107 KW podchodzi pod to - ale policmajster stwierdził, że kiepsko bo to nie on dzwonił - tylko niewinni ludzie...

Fajny policjant. Dobrze, że ktoś Cię nie dźgnął nożem, bo pewnie nie byłby to sprawca a niewinny nóż bez osobowości prawnej w dodatku. --
Marcin

Data: 2009-12-08 02:07:25
Autor: zkruk [Lodz]
ktos podał mój telefon cd...
Marcin Debowski wrote:
On 2009-12-07, zkruk [Lodz] <zkruk_spam_@gazeta.pl> wrote:
[...]

:)

a jak prokurator nie przychyli się do wniosku policjanta to co mogę zrobić?
jakiś tryb odwoławczy?

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

ktos podał mój telefon cd...