ktoś tu chciał na moto do Skandynawii

Data: 2010-03-26 10:15:26
Autor: szauek
ktoś tu chciał na moto do Skandynawii
Helou,
Stena wprowadziła promocję:
http://www.stenaline.pl/promy/rejsy/motocykle/
Dzwoniłem, ale babka średnio zorientowana w nowych pakietach z www. Wyliczyła mi 739 zł za 4 osoby + 2 motocykle z kabiną 4 osobową bez okna, rejs w dwie strony Steną Balticą, przy założeniu że wyjazd i powrót zamknie się w 14 dniach. W tym pakiecie do którego link podałem wychodzi 699 zł.
Nie zmienia to faktu, że cena < 100 zł za osobo-rejs z miejscem w kabinie (przy założeniu, że pojadą np dwie pary na dwóch motocyklach) jest bardzo promocyjna.

szauek

Data: 2010-03-26 10:23:50
Autor: de Fresz
On 2010-03-26 10:15:26 +0100, "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> said:

W tym pakiecie do którego link podałem wychodzi 699 zł.
Nie zmienia to faktu, że cena < 100 zł za osobo-rejs z miejscem w kabinie

Policz to lepiej jeszcze raz ;-)

de Fresz

Data: 2010-03-26 02:53:44
Autor: scibor1
On 2010-03-26 10:15:26 +0100, "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> said:

> W tym pakiecie do którego link podałem wychodzi 699 zł.
> Nie zmienia to faktu, że cena < 100 zł za osobo-rejs z miejscem w kabinie

Policz to lepiej jeszcze raz ;-)

dobrze policzyl:
4 ludzie, 2 motory i 1 kabina = 7 osob
699:7=99,86zl a 99,86<100 zl :)

scibor
Helga VFR800Fi

Data: 2010-03-26 11:18:16
Autor: szauek
Użytkownik "scibor1" <scibor@eranet.pl> napisał w wiadomości:
dobrze policzyl:
4 ludzie, 2 motory i 1 kabina = 7 osob
699:7=99,86zl a 99,86<100 zl :)

Następny. Osoborejs napisałem. Nie osoba. Czytaj ze zrozumieniem, tak?

szauek

Data: 2010-03-26 11:13:05
Autor: szauek
On 2010-03-26 10:15:26 +0100, "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> said:

W tym pakiecie do którego link podałem wychodzi 699 zł.
Nie zmienia to faktu, że cena < 100 zł za osobo-rejs z miejscem w kabinie

Policz to lepiej jeszcze raz ;-)

~740 zł na dwie pary czyli: 370 zł na parę w obie strony czyli: 185 zł na osobę czyli 92,50 za osoborejs.
? O co Ci chodzi?

szauek

Data: 2010-03-26 13:11:27
Autor: Pryzmat
On 2010-03-26 10:15:26 +0100, "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>
said:
[...]

Spokojnie
deFresz plywa tylko po zalewie, a tam rejsy sa tylko wjedna strone :D

--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2010-03-26 13:20:36
Autor: de Fresz
On 2010-03-26 13:11:27 +0100, "Pryzmat" <achterpik.BLEE@op.pl> said:

[...]

No ba! I to tylko w dół! Betonowe sandałki w cenie.
;-)

de Fresz

Data: 2010-03-26 13:59:55
Autor: szauek
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:hoi8qk$dig$1inews.gazeta.pl...
On 2010-03-26 13:11:27 +0100, "Pryzmat" <achterpik.BLEE@op.pl> said:

[...]

Piwo się należy przy najbliższej okazji. Dziękuję z góry.

szauek

Data: 2010-03-26 12:24:34
Autor: scibor1
On 26 Mar, 10:15, "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> wrote:
... motocykle z kabiną 4 osobową bez okna,

Jakies nowe BMW C2? C4?

sorry, nie moglem sie powstrzymac:D

scibor
Helga VFR800Fi