ktos wylal mi superglue na nadkole na parkingu :(

Data: 2009-03-21 08:27:23
Autor: PiotrMDC
ktos wylal mi superglue na nadkole na parkingu :(
Witam,
jak usunać superglue (chyba to superglue) nie niszczac lakieru??
Pozdrawiam,
piotr

Data: 2009-03-21 17:11:56
Autor: żółta pięta
ktos wylal mi superglue na nadkole na parkingu :(
jak usunać superglue (chyba to superglue) nie niszczac lakieru??

samo zejdzie w lecie od UV. a jak zaczniesz skrobac to dopiero sobie narobisz...

Data: 2009-03-21 21:33:00
Autor: Pa_blo

Użytkownik "PiotrMDC" <piotrmdc@gmail.com> napisał w wiadomości news:96e70dbf-3073-4c24-b5c3-8b1c6ef08e57g38g2000yqd.googlegroups.com...
Witam,
jak usunać superglue (chyba to superglue) nie niszczac lakieru??

Generalnie aceton, ale ja bym nie grzebal - samo odejdzie po czasie.

Picasso

Data: 2009-03-21 21:33:59
Autor: Pa_blo
[...]

Stanales gdzies jak los? A moze cos innego?

Picasso

Data: 2009-03-22 01:54:02
Autor: Maciek C
ktos wylal mi superglue na nadkole na parkingu :(
    Witaj, kleje cyjanoakrylowe typu "super glue" są słabo odporne na wodę... Sam w pracy często muszę usuwać z gładkich, metalowych powierzchni tego typu ustrojstwo i całkiem nieźle wychodzi to ciepłą wodą z mydłem + dużo cierpliwości... Nie wiem jak zachowa się to na lakierowanej powierzchni karoserii, ale chyba ciepłą wodą z mydłem nie uszkodzisz lekieru, oczywiście, nie szoruj niczym ostrym... :)

Maciej C.

Data: 2009-03-22 04:29:11
Autor: PiotrMDC
ktos wylal mi superglue na nadkole na parkingu :(
Stanales gdzies jak los? A moze cos innego?

stanalem w katowicach, tam pracuje, na normalnym ogolnodostepnym
parkingu, lecz mam rejestracje z zagłębia i wydaje mi sie, ze to bylo
powodem... :/ między zagłębiem i śląskiem jest jakaś chora niechęć!!
na parkingu pojawiam sie okolo 6.30 kiedy tam pełno miejsca jest.
staje wiec zawsze ok - rowno, zajmujac 1 miejsce, nie dla inwalidow!!
widocznie komus sie nie spodobalo, ze moze ktos z innego miasta
stawac. samochody znajomych z innych miast czasami bywaja poplute itp
i to zawsze obce samochody, z klejem trafilo na mnie...

Data: 2009-03-22 11:58:25
Autor: Przemek
[...]

http://www.allegro.pl/item586303924_zelowy_zmywacz_kleju_remover_super_glue_3g.html

tylko nie wiem jak zadziala z lakierem - trzeba by sprobowac w jakims niewidocznym miejscu

Data: 2009-03-22 17:24:04
Autor: Tomasz Pyra
PiotrMDC pisze:
Witam,
jak usunać superglue (chyba to superglue) nie niszczac lakieru??

Poczekaj minimum 24h aż zupełnie się zestali, a potem spróbuj z bardzo bliska ciśnieniową myjką na myjni bezdotykowej.

Data: 2009-03-23 08:53:29
Autor: Czabu

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:gq5oqm$jvl$1atlantis.news.neostrada.pl...

Poczekaj minimum 24h aż zupełnie się zestali, a potem spróbuj z bardzo bliska ciśnieniową myjką na myjni bezdotykowej.

Z takimi radami bym uważał, jeżeli nie wiesz czym jeździ autor wątku. Potem może mieć pretensje ;-)
Parę lat temu mój brat cioteczny, pozbawił swojego poloneza rantów nadkoli, kiedy myjką czyścił go z błota. Okazało się, że ranty składają się glównie z lakieru, bo blache rdza zjadła ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-03-23 12:00:55
Autor: Corsair
[...]

Poszukaj specyfiku o nazwie debonder - używane w modelarstwie - jest to
zmywacz do cjanoakryli. Jeśli jesteś ze Śląska, napewno dostaniesz ten
specyfik w Bytomiu http://padrebooks.pl/e-sklep/index.php zadzwoń i spytaj.
Oczywiście najpierw zrób test gdzieś pod maską ! .

ktos wylal mi superglue na nadkole na parkingu :(