[Polbank] ktoś zauważył jakieś zmiany?

Data: 2010-11-15 12:51:23
Autor: A.
[Polbank] ktoś zauważył jakieś zmiany?
No właśnie. Była przerwa konserwacyjna, ale ja nie zauważyłem, żeby coś
się zmieniło. Ktoś zauważył?
KJ

Ja zauważyłem - nie doliczyły się odsetki na kontach MO za ubiegłą niedzielę. Nie wiem jednak, czy to >nowa< funkcjonalność, czy typowy numer.
Ostatnia data transakcji to 13.11, a data księgowania 12.11.
pzdr.
A.

Data: 2010-11-15 15:00:23
Autor: J_K_K
Użytkownik " A." <adamrw2005.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibracb$s52$1inews.gazeta.pl...
Ja zauważyłem - nie doliczyły się odsetki na kontach MO za ubiegłą
niedzielę.

Przelew na własne konto w PB zadziałał w niedzielę.
- tzn. co prawda napisało, że transakcja dojdzie do skutku
w dniu następnym, ale właściwa suma pokazała się od razu na właściwym koncie
(ostatnio - nie).

Pzdr

JKK

[Polbank] ktoś zauważył jakieś zmiany?