[waw] kto¶ został w Wawie i dzie pokręcić w okolicy

Data: 2015-06-06 00:18:24
Autor: kotos
[waw] kto¶ został w Wawie i dzie pokręcić w okolicy
najchętniej jakie¶ lasy

Data: 2015-06-06 11:58:26
Autor: Akarm
[waw] kto¶ został w Wawie i dzie pokręcić w okolicy
W dniu 2015-06-06 o 09:18, kotos pisze:
najchętniej jakie¶ lasy

Ooo! Dlaczego uznałe¶, że należy nas zawiadomić, że kto¶ został w warszawie i idzie pokręcić w lasy? Wydaje mi się, że to nie jest wydarzenie wymagaj±ce natychmiastowej informacji na grupie rowerowej.
Każdy, nawet mało inteligentny człowiek, zdaje sobie sprawę z tego, że nie wszyscy z Warszawy nagle wybyli.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-06-06 12:22:34
Autor: Piotr Kosewski
[waw] ktoś został w Wawie i dzie pokr ęcić w okolicy
On 2015-06-06 09:18, kotos wrote:
najchętniej jakieś lasy

"Kto został w Wawie" brzmi, jakby jakiś kataklizm nadciągał albo wojna.
Nie wszyscy w tym mieście w weekendy wracają do domu i nie wszyscy mogą
sobie pozwolić na urlop...

Mogę Ci odradzić Kampinos, bo podobno po pożarze kręcą się patrole
Policji i przepytują (warto wziąć dowód). Ja nie podpaliłem, więc mi to
nie przeszkadza, ale duĹĽo osĂłb na grupie boi siÄ™ funcjonariuszy, to po
co się narażać...

pozdrawiam,
PK

[waw] kto¶ został w Wawie i dzie pokręcić w okolicy