ku chwale reichu...powinieneś pan dodać :-)

Data: 2009-08-08 01:29:13
Autor: Mariusz Merta
ku chwale reichu...powinieneś pan dodać :-)
a swoją drogą, dziwię się pana ograniczoności w temacie "niemiecki
samochód"
nie lubię Niemców ale to nie oznacza, że nie mam szacunku dla ich
osiągnięć w nauce i technice...
zawsze byłem zdania, że niemieckie 10 letnie auto jest bezpiczniejsze
od nowego malucha
(panie tzva nie chodzi tu o pańskiego osobistego malucha) więc ręce
spod kołdry proszę...
powinien pan być dumny z faktu iż niemieckie wyroby są tak dobre i
trwałe...i że się nie marnują
na złomowisku tylko dalej jeżdżą rozsławiając imię niemieckiej rasy i
niemieckiej marki...
choć merc został kupiony przez arabów bodajże i marka schodzi na psy
albo do poziomu tzva-panslavista
w każdym razie ja mówię
niemieckie auto...sieg heil, niemieckie auto sieg heil, niemieckie
auto sieg heil...heil, heil, heil...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-08 14:04:10
Autor: mkarwan
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:a7f208c4-770f-4201-9ab4-a5b508ddb77ah30g2000vbr.googlegroups.com...

http://groups.google.com/group/pl.regionalne.trojmiasto/msg/84cfd6ee460b4cf3?hl=pl
http://groups.google.com/group/pl.biznes/msg/ab3b47ec5d771c33?hl=pl

Data: 2009-08-08 10:11:21
Autor: Mariusz Merta
wooow panie mkarawan...ze tez sie panu chcialo
wyrzuca pan z kontekstu wyłowione fragmenty dyskusji sprzed akcesu do
unii... jeśli dobrze pamiętam...
czymże zasłużyłem ze mnie taki zaszczyt kopnął...
czy panu tez potrzebny odpoczynek w wodach termalnych razm z panem
panslavista i tzvem adonajem...?
wyluzuj pan bo i panu napletek peknie i nie przyjmą pan do ss albo do
luftwaffe
nie wiem jak u pana ale u mnie pogoda piekna dzisiaj i zaraz chyba
walne sie na trawce w ogrodzie...
zaczynają wam puszczać nerwy chłopaki
manipulator z pana panie mkarawan...
to tylko potwierdza moje zdanie, że jest pan urzędowym antysemitą z
poręki kiszczaka i jego mocodawców na kremlu...
baw się pan dobrze
ale najlepiej marchewką tzva
Mariusz Merta

Data: 2009-08-08 21:03:32
Autor: mkarwan
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:160b0438-9188-44f1-8141-fad7e7ee911en2g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Weź się Pan zdecyduj czy według Pana jestem semitą czy antysemitą.
Robisz Pan z siebie durnia.
Czy z oficerem KGB w Bułgarii spotykał się Pan prywatnie czy służbowo?

ku chwale reichu...powinieneś pan dodać :-)