ku przestrodze

Data: 2012-03-21 23:11:35
Autor: Domator
ku przestrodze
Witam dziś pierwszy dzień wiosny i zamiast się cieszyć ogromnie się smucę i
postanowiłem Was grupowicze ostrzec ,moja bardzo kochana babcia starowninka
lekko przygłucha padła ofiara oszustwa zwanego potocznie na wnuczka mimo iż
ja ostrzegałem wiele razy ( widocznie za mało )W godzinach rannych niby ja
zadzwoniłem do niej  z policji pilnie potrzebując pieniędzy ponieważ
spowodowałem wypadek i mnie pozbawia wolności i  na pytanie iż mam zmieniony
głos (bydle )odpowiedziało jej że mam połamane żebra i z komórki dzwonię i
to dla tego. I tylko niby non stop o pieniążki prosiłem że niby prokurator
już jedzie i mnie zamknie jak pieniędzy nie będzie .Dzwonił co chwila (niby
ja )podejrzewam żeby czasu do namysłu nie dać i blokować linie żeby czasem
gdzieś nie zadzwoniła ,nawet przy którymś telefonie podał komendanta policji
żeby potwierdził że mówię prawdę niby ja ,wreszcie powiedział że muszę  do
lekarza a kolega zaraz po pieniądze przyjdzie , no i przyszedł wziął
pieniądze i znikł  wzrost ok 180 cm ,ładnie przyczesany ciemne włosy ubrany
na ciemno ,śniada cera ,rzecz miał miejsce w miasteczku na Dolnym
śląsku,zabrał jej bydlak wszystkie pieniądze które miała odłożone na
leczenie i pogrzeb bo już swoje latka ma .Wiem że to nie grupa na to ale
policja już zawiadomiona (0 szans tak powiedział policjant ,nie dziwie mu
się jak poczytałem o tym procederze w necie to się normalnie zadziwiłem
kilkadziesiąt przypadków miesięcznie ), a pisze to ku przestrodze bo nie
dość że ciężkie czasy to  okradzenie kogoś z oszczędności całego życia które
już zmierza ku końcowi to dziadostwo ,sam bym mu założył betonowe buty i
wrzucił do jeziora i nie miałbym najmniejszych skrupułów.Pozdrawiam
Strzeżcie się bo oszust i złodziej was pilnuje i waszego dobytku

Data: 2012-03-22 13:17:47
Autor: Adam Wysocki
ku przestrodze
Domator <juliusz1@go2.pl> wrote:

[...]

Współczuję. Ale to tylko kasa, najważniejsze że babci nic nie zrobili.

Trzymaj się.

--
Gof

Data: 2012-03-23 08:14:18
Autor: PW
ku przestrodze

Użytkownik "Domator" <juliusz1@go2.pl> napisał w wiadomości news:4f6a5211$0$1278$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| lekko przygłucha padła ofiara oszustwa zwanego potocznie na wnuczka mimo iż
| ja ostrzegałem wiele razy ( widocznie za mało ) (...)

Moją teściową też tak obrobili. Niby że kuzyn nagle przyjechał do Wrocławia (mieszka w okolicach Częstochowy i bardzo rzadko tu bywa) i ma do kupienia jakieś akcje czy coś, jedyna okazja, ale trzeba szybko działać. A teściowa nawet do mnie zadzwoniła i spytała czy nie mam na szybko pożyczyć troszkę kasy, tak z 10000 zł. Dziwnie mówiła, jak nakręcona, a mnie głupiego nic nie tknęło, tak sugestywnie opowiedziała co jej ten "kuzyn" zaproponował. Na szczęście nic jej nie pożyczyłem, ale sama wtopiła naprawdę dużo, nawet zaniosła do banku i wpłaciła, a te śmiecie zaraz wypłaciły w innym oddziale i poszło się wietrzyć.

I co dalej? I złapali ich, ale oni oczywiście nic nie mają, są biedni jak myszy kościelne, a okradli masę ludzi i z tego co się może kiedyś da odzyskać (to było jakieś 3 lata temu) na teściową wypadną jakieś grosze. Albo i nic. Takie mamy prawo, że gnoje są chronione a uczciwy człowiek niczego nie odzyska, policjanci wprost to mówili, że cała ich robota idzie tak naprawdę psu w dupę. Teraz nawet do pani prokurator, która prowadzi sprawę, ciężko się dodzwonić, zresztą po co, nic nowego już się nie usłyszy.

Autostrad, linii kolejowych nie ma komu budować, a ta człowiekowata hołota siedzi w więzieniach i jeszcze trzeba ją utrzymywać z publicznej kasy. Nie rozumiem tego i nie zrozumiem. Zakuć to bydło w łańcuchy i niech zasuwa przy pracach publicznych aż odpracuje i odda co do grosza wszystko co ukradło. Plus odsetki.

Ale to NTG. Życzę babci żeby się to jakimś cudem dobrze skończyło.

zdrówka, PW

ku przestrodze