Data: 2013-12-04 18:55:40 | |
Autor: Majka | |
ku przestrodze | |
W dniu 04.05.2012 Inteligo odpisuje:
" Wyjaśniam, że Bank pobiera jedną opłatę za karty danego typu wydane do danego rachunku. Obecnie do Pani rachunku głównego wydana jest karta MasterCard. Jeśli zatem zamówi Pani kartę typu MasterCard, za kartę nieaktywną nie będzie pobierana opłata. Dn. 23.11.2013 pobrana opłata Pismo z dnia 04.12.2013 Inteligo odpisuje: Za wydaną kartę naliczana jest opłata miesięczna w kwocie 4,00 PLN jeśli suma transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą i rozliczonych w poprzednim okresie miesięcznym nie przekracza 99,99 PLN. Opłata pobierana jest za każdą kartę płatniczą wydaną do rachunku , w tym również za kartę nieaktywną. - Pierwszy telefon do Inteligo i odpowiedż, że nie pobiera się, ale przerwane połączenie z winy mego aparatu. - Druga rozmowa ale bez logowania się do konta i druga konsultantka, tak opłatę pobiera się, bo zmienił się 09.09.2013 regulamin. Należy jeszcze raz zadzwonić i zalogować się i złożyć wniosek i wyjaśnienie po co jest ta druga karta / asekuracja w razie zgubienia lub kradzieży/, bo są takie starania, by za kartę nieaktywną nie pobierać prowizji. Nie spytałam tylko dlaczego regulamin zmienił się we wrześniu, to dlaczego prowizja nie została już pobrana za wrzesień i pażdziernik. - Trzecia rozmowa po zalogowaniu się i pierwsza konsultantka z niedokończonej rozmowy. Nie pobiera się prowizji, konsultowałam dla pewności z kierownikiem. Pytam Panią Konsultantkę na co tym razem mam się powołać, kiedy to jest ustna rozmowa, a poprzednio była odpowiedż na piśmie i okazała się nie ważna? Odp. dostanę na piśmie. To proszę też mi odpisać dlaczego jedno pismo różni się od drugiego i w tym drugim nie ma żadnego nawiązania do pierwszego, ani też nie ma wzmianki o zmianie regulaminu. Jednak po przemyśleniu dochodzę do wniosku, że i tym razem odpowiedż na piśmie nic nie będzie znaczyć. I nie rozchodzi się o te 4 PLN, bo mogę płacić na przemian, raz jedną raz drugą kartą, mogę zrezygnować z tej drugiej karty. ale problem jest większy, a może nawet bardzo duży. Zaufanie do BANKU i ludzi tam pracujących. Tym razem Bank zabrał 4 PLN, a jutro może to być 100, 1000 PLN i nie dowiemy się tak naprawdę dlaczego. A może jest jeszcze jakaś inna instancja, którą o tym należałoby ? Pozdrawiam Majka |
|
Data: 2013-12-04 20:15:32 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
ku przestrodze | |
"Majka" l7nqao$4ga$1@news.task.gda.pl A mo¿e jest jeszcze jaka¶ inna instancja, któr± o tym nale¿a³oby ? Tak, jest -- i wa¶nie j± powiadomi³a¶. ;) Ponoæ jest jeszcze KNF... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|