ku przestrodze - mordęga z dętką

Data: 2014-11-17 13:41:05
Autor: dracorp aka piecia
ku przestrodze - mordęga z dętką
On 17.11.2014 13:59, m wrote:
Kupiłem jakiś czas temu dętkę w Decathlonie, odporną (mam nadzieję) na przebicia (http://www.decathlon.pl/dtka-26x17-22-atc-id_8009080.html ).

A nie mieli detek z dluzszym wentylem? Raz tylko chcialem kupic detke w
 decathlonie ale nie mieli wlasnie dlugich wentyli. Nie wiem czy to norma.

--
Pozdrawiam piecia aka dracorp

Data: 2014-11-17 15:25:26
Autor: m
W dniu 17.11.2014 14:41, dracorp aka piecia pisze:
On 17.11.2014 13:59, m wrote:
[...]

Do tej pory nie wiedziałem że to jest istotny parametr, sądziłem że wszystkie dętki są takie same, że jest standard itd....

Ale takie czasy, że jak się kupuje odtwarzacz CD/MP3, to raz nie ma CD, drugi raz nie ma MP3 :).

p. m.

Data: 2014-11-17 23:04:33
Autor: piecia aka dracorp
ku przestrodze - mordêga z dêtk±
Dnia Mon, 17 Nov 2014 15:25:26 +0100, m napisał(a):

[...]

Ale masz różne obręcze, więc po prostu dopasowujesz wentyl do obręczy pod względem długości. I wsio.

--
piecia aka dracorp

ku przestrodze - mordęga z dętką