ku przestrodze - mord臋ga z d臋tk膮

Data: 2014-11-18 09:26:20
Autor: coaster
ku przestrodze - mord臋ga z d臋tk膮
W dniu 2014-11-17 13:59, m pisze:
Kupi艂em jaki艣 czas temu d臋tk臋 w Decathlonie, odporn膮 (mam nadziej臋) na
przebicia (http://www.decathlon.pl/dtka-26x17-22-atc-id_8009080.html ).

Nie wiem jak jest z odporno艣ci膮 na przebicia, ale wiem 偶e jest mocno
odporna na za艂o偶enie. Ma kr贸tki ... kr贸ciec (dobrze nazwa艂em t膮
gwintowan膮 rurk臋 do kt贸rej si臋 przymocowuje pompk臋?) przez co po
za艂o偶eniu, podpompowaniu do 0.7atm wg instrukcji, poprawieniu u艂o偶enia
... chowa si臋 tak 偶e wystaje na kilka milimetr贸w poza obr臋cz i nijak
tego uchwyci膰 - pr贸bowa艂em nawet kombinerkami z艂apa膰.

2 godziny si臋 z tym cholerstwem m臋czy艂em. Gdyby nie to 偶e nie mia艂em w
okolicy 偶adnego sklepu otwartego o tej porze, rzuci艂bym j膮 w choler臋 i
poszed艂 kupi膰 inn膮.

Kupiles niewlasciwa deteke - z zaworem do zwyklej, plaskiej obreczy. Powinienes kupic taka z dluzszym zaworkiem do obreczy stozkowej.

--
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious

Data: 2014-11-18 18:13:09
Autor: m
W dniu 18.11.2014 09:26, coaster pisze:
W dniu 2014-11-17 13:59, m pisze:
[...]

Ok, TERAZ ju偶 wiem. Ale jak si臋 nie wie i kupuje si臋 zdalnie - to mo偶na wtopi膰. Swoj膮 drog膮 - to dzisiaj jakbym kupowa艂 w D to musia艂bym po prostu kupi膰 kilka na zapas i te z kr贸tkimi zwr贸ci膰 a z d艂ugimi zostawi膰 - nie ma tam nigdzie informacji o d艂ugo艣ci wentyla.

p. m.

ku przestrodze - mord臋ga z d臋tk膮