kuchenka gazowa juz nie nowa

Data: 2009-05-18 22:35:50
Autor: Zbyszek
kuchenka gazowa juz nie nowa
10 lat - wrozamet - zaczyna sie sypac, palniki w proch,
pokrywa rdzewieje, a zapalacze odmawiaja posluszenstwa.
czy wszystko ma trwalosc 10 lat ? I co w miejsce tej?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-05-19 00:13:12
Autor: kogutek
[...]

Nie wszystko wytrzymuje 10 lat. Bojlery teraz wytrzymują 5 lat. --

Data: 2009-05-19 12:13:21
Autor: Jeffrey
kogutek wrote:
[...]

telewizory też nie wytrzymują 10 lat
u mnie sony około 7 lat a panasonic 4lata ale jeszcze da się naprawić

jeffrey

Data: 2009-05-19 20:52:16
Autor: Jacek
kuchenka gazowa juz nie nowa
Odtwarzacze dvd góra 3 lata, potem laser do wymiany i to przy niezbyt częstym używaniu sprzętu.
A gramofon Daniel z 1980 roku nadal działa ;-)
Jacek

Data: 2009-05-20 04:19:48
Autor: BearBag
kuchenka gazowa juz nie nowa

Odtwarzacze dvd góra 3 lata, potem laser do wymiany i to przy niezbyt
częstym używaniu sprzętu.

w kraju  w ktorym 95% materialow w odtwarzaczu to i tak divixy
sensownym rozwiazaniem jest zakup odtwarzacza z portem usb i
uniezaleznieniem sie od lasera.

Data: 2009-05-19 21:22:03
Autor: Piotr_Boncza
Jeffrey wrote:
kogutek wrote:
[...]

:) właściwie podłączony i użytkowany bojler wytrzymywał i wytrzymuje 30 lat :)

pozdrawiam Piotr

Data: 2009-05-19 23:42:01
Autor: kogutek
Jeffrey wrote:

:) właściwie podłączony i użytkowany bojler wytrzymywał i wytrzymuje 30 lat :)

pozdrawiam Piotr
Napisz jeszcze że pod warunkiem że stoi w pudle w przedpokoju. Co uznajesz za
właściwe użytkowania? Bojler jest do tego żeby wodę grzał. Widzisz jakieś inne
niezgodne z instrukcją zastosowanie bańki z grzałką powieszonej na ścianie?
Podłączenie to kabel z wtyczką i wężyki. Dodają je do bojlera. Wymiana anod
przedłuża żywotność o dwa lata i kosztuje więcej niż najtańszy bojler w markecie
wytrzymujący 5 lat. --

Data: 2009-05-20 08:21:04
Autor: Jeffrey
kogutek wrote:

[...]

ja pod nazwą żywotność boilera widzę wytrzymałość do chwili perforacji, a nie żywotność grzałki, bo tą się po prostu wymienia i przy okazji można odmulić sam boiler - chociaż syfu jest wtedy co niemiara.

jeffrey

Data: 2009-05-23 09:02:48
Autor: Jacek
kuchenka gazowa juz nie nowa
świetny dowcip!!
Napisz jeszcze, że to bojler z Domgosu/Zelmechu z Mysłowic
Jacek

Data: 2009-05-19 23:14:00
Autor: Zbyszek
Dnia 19-05-2009 o 00:13:12 kogutek <kogutek44@op.pl> napisał(a):

[...]

no  własnie. ale może ktoś zna lepsze kuchenki ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-05-20 12:52:04
Autor: dziobak
kuchenka gazowa juz nie nowa

Użytkownik "Zbyszek" napisał

no  własnie. ale może ktoś zna lepsze kuchenki ?

W czasch nadprodukcji NIE MA lepszych kuchenek , boilerów , żelazek ,czajników. Samochodów też.
Może być tylko lepsza (dłuższa) gwarancja lub dodatkowe (płatne) ubezpieczenie sprzętu , raczej do lat pięciu, oferowane przez niektóre sieci handlowe.
I tylko tu masz wybór.
Ktoś na grupie ma w sygnaturce opis powiązujacy brak jakości z szybka i tanią (dla producenta) produkcją masową.

pozdrawiam

Dziobak

Data: 2009-05-20 13:45:12
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisał w wiadomości news:4a13e0d9$1news.home.net.pl...

Użytkownik "Zbyszek" napisał

no  własnie. ale może ktoś zna lepsze kuchenki ?

W czasch nadprodukcji NIE MA lepszych kuchenek , boilerów , żelazek ,czajników. Samochodów też.

Nie ma lepszych, ale jest sporo GORSZYCH.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-25 11:24:19
Autor: Rafal M
On 19 Maj, 23:14, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:

no  własnie. ale może ktoś zna lepsze kuchenki ?

Ja mam jakis model Candy - ma juz 9 lat i na razie jak nowa :D

Pozdrawiam
Rafal

kuchenka gazowa juz nie nowa