kuchenka otwierana jak szuflada

Data: 2010-01-26 12:02:13
Autor: Koteczek
kuchenka otwierana jak szuflada
yapann wrote:
jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane
nietradycujnie - tzn jak szuflada?
gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

Bzudra jak dla mnie, wysunieta kuchenka-ruszt to i wysuniete drzwi, masz dostep tylko z bokow i gory, kupa ciepla idzie w komin. Bzdura nie warta kasy. A jak robisz cos na 2 poziomach na raz (oszczednosc energii i czasu - np przed swietami) to jak zamieszasz na dole?

Kup normalna z teleskopami solidnymi - wysuniecie banalne i latwe, nie kupuj kuchenek bez teleskopow, znajomi kupil sobie. Wysuniecie pulki drucianej to koszmar - chodzi to jak 1000letni most zwodzony. Szarpac sie trzeba by wyszlo a w przypadku gorocego piekarnika i 5L brytwanny szklanej (slisko!) to jest igranie z losem. Teleskopy i zwykly piekarnik to to czego szukasz.

Data: 2010-01-27 00:44:33
Autor: yapann
"Koteczek" <nie@spamowac.org> wrote in message news:hjmiom$1e1$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kup normalna z teleskopami solidnymi
ale na czym polega 'solidność teleskopów?' - tak użytkowo rzecz biorac

. Teleskopy i zwykly piekarnik to to czego szukasz.

dziś widziałam Simensa (nie znam modelu) otwieranego jak szafa (w bok). Kompletne nie mam tu zdania - zapewne bym se wyrobiła używajac

Data: 2010-01-27 09:36:22
Autor: mamqa
yapann pisze:

dziś widziałam Simensa (nie znam modelu) otwieranego jak szafa (w bok). Kompletne nie mam tu zdania - zapewne bym se wyrobiła używajac

Ja mam taki... nie wiem jakiej firmy gdyż był już na tym mieszkaniu razem z kuchnią a ja je tylko wynajmuję. Nie polecam, ciężko się przestawić, mój jest mniejszy niż tradycyjny, ciepło całe ucieka  jak człowiek potrzebuje na chwile otworzyć i nie wiem jak inne ale mój żeby zamknąć trzeba zatrzasnąć.

mamqa

Data: 2010-01-27 10:27:45
Autor: yapann
"mamqa" <mamqa@op.pl> wrote in message news:hjotti$bdc$1news.onet.pl...

przestawić, mój jest mniejszy niż tradycyjny, ciepło całe ucieka  jak człowiek potrzebuje na chwile otworzyć

a z jakiego nie ucieka / ucieka mniej? czy w bok czy w górę w tradycyjnym tyle samo trzeba uhylić na moje oko (a ciepło idzie w górę).

Data: 2010-01-28 09:05:30
Autor: mamqa
yapann pisze:
"mamqa" <mamqa@op.pl> wrote in message news:hjotti$bdc$1news.onet.pl...

a z jakiego nie ucieka / ucieka mniej? czy w bok czy w górę w tradycyjnym tyle samo trzeba uhylić na moje oko (a ciepło idzie w górę).

Ja żeby sprawdzić patyczkiem ciasto czy podlać kurczaka muszę otworzyć piekarnik na całość żeby się dostać do blachy, a piekarnik otwierany od góry wystarczy troszkę uchylić, więc myślę że strata ciepła jest dużo mniejsza.

mamqa

Data: 2010-01-28 09:39:07
Autor: Prawusek

"mamqa" <mamqa@op.pl> wrote in message news:hjrgfl$9ag$1news.onet.pl...
yapann pisze:
> [...]

piekarnik na całość żeby się dostać do blachy, a piekarnik otwierany od
góry wystarczy troszkę uchylić, więc myślę że strata ciepła jest dużo

Straty nie są wielkie, gorzej gdy ciasto sie zaziębi. Dlatego lepiej miec
zwykły miernik uniwersalny z możliwością pomiaru temperatury i przewód sondy
przepuścić pomiedzy piekarnikiem a dzrwiczkami. Co więcej, sonę mozna
umieścić w dowolnym miejscu ciasta.
http://www.atel.com.pl/produkt.php?hash=02961
Sama sonda (czujnik) jest to czarna kropka na końcu tego niebieskiego
odcinka...

Data: 2010-01-28 23:06:06
Autor: yapann
kuchenka otwierana jak szuflada
"mamqa" <mamqa@op.pl> wrote in message news:hjrgfl$9ag$1news.onet.pl...
Ja żeby sprawdzić patyczkiem ciasto czy podlać kurczaka muszę otworzyć

a bo ja po prostu do tego nie doszłam - wkładam do piekarnika i wyciągam i tyle.

kuchenka otwierana jak szuflada