kuchenka otwierana jak szuflada

Data: 2010-02-09 14:19:35
Autor: Boombastic
kuchenka otwierana jak szuflada

Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości news:hjiiiq$kjs$1node1.news.atman.pl...
jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane nietradycujnie - tzn jak szuflada?
gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

Mam taki piekarnik Boscha od ponad roku. Zupełnie nie zauważam tych niby wad wymienionych przez innych uczestników dyskusji. Mój piekarnik znjaduje sie w słupku i jest jakby o jedną wysokość urządzenia agd wyżej. Przednia szyba nie nagrzewa się w taki sposób by dziecko mogło się oparzyc, tak samo dziecko nie może go otworzyć ze względu na wysokość.

Samo wysuwanie nie wymaga użycia siły, wszystko działa sprawnie. Obsługuje się go nawet się nie schylając.
Z zalet mogę wymienić również fakt, że nie trzeba aż tak szeroko otwierać drzwi piekarnika w stosunku do piekarnika klasycznego by coś wyciągnąć. Nie dotykam w ogóle blach, więc ryzyko oparzenia jest minimalne w przeciwieństwie do blach na prowadnicach. No i człowiek nie potknie i nie uderzy się o otwarty piekarnik, bo ten się po prostu zamknie.
Wcale także nie zauważyłem by po wysunięciu drzwi nagle potrawa wewnątrz gwałtownie wychładzała się.
Z wad mogę wymienić, że ze względu na wysokość montażu trzeba uważać by przy otwieraniu nie dostać goracym powietrzem czy też para wodną po twarzy. Ale dotyczy to raczej sposobu montażu a nie samego modelu piekarnika.

kuchenka otwierana jak szuflada