kuchnia

Data: 2012-10-05 14:03:09
Autor: Anita W.
kuchnia
jak ugotować ziemniaki ?

Data: 2012-10-05 14:04:36
Autor: pawlin
kuchnia
W dniu 2012-10-05 14:03, Anita W. pisze:
jak ugotować ziemniaki ?

najlepiej w mundurkach :)

Data: 2012-10-05 14:21:08
Autor: Zbynek Ltd.
kuchnia
Anita W. napisał(a) :
jak ugotować ziemniaki ?

Idziemy do banku, zakładamy rachunek, wpłacamy na to konto pieni±dze, po otrzymaniu karty debetowej idziemy do sklepu warzywnego po ziemniaki i sól. Płacimy kart± i już jako szczę¶liwi posiadacze naszego przysmaku wkładamy je, po uprzedniej obróbce, do garnka i gotujemy. Zakładam, że masz garnek i kuchenkę.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-10-05 15:30:13
Autor: Krystek
kuchnia
W dniu 2012-10-05 14:03, Anita W. pisze:
jak ugotowaďż˝ ziemniaki ?

Najlepiej na _pl.test_

Data: 2012-10-05 19:52:37
Autor: xbartx
kuchnia
Dnia Fri, 05 Oct 2012 14:03:09 +0200, Anita W. napisał(a):

jak ugotowaæ ziemniaki ?

Czyżby w VII Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Częstochowie prowadzona naukę z obsługi usenetu? Jeżeli tak to gratuluję!

--
xbartx

Data: 2012-10-06 21:23:30
Autor: Akarm
kuchnia
W dniu 2012-10-05 21:52, xbartx pisze:
[ciach idiotyzmy]

Psiakość, jedna niedorozwinięta i od razu pięciu kolejnych kretynów się ujawniło. :/

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-10-06 15:42:37
Autor: Kris
kuchnia
W dniu sobota, 6 paĽdziernika 2012 21:23:48 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:
W dniu 2012-10-05 21:52, xbartx pisze:

[ciach idiotyzmy]

Psiako¶ć, jedna niedorozwinięta i od razu pięciu kolejnych kretynów się ujawniło. :/
+ Ty to = 6;)

Data: 2012-10-07 11:37:20
Autor: Akarm
kuchnia
W dniu 2012-10-07 00:42, Kris pisze:
Psiako¶ć, jedna niedorozwinięta i od razu pięciu kolejnych kretynów się

ujawniło. :/
+ Ty to = 6;)

Nie. To nie ja nie podejmowałem dyskusję z kretynk±.
Ale żeby to zauważyć, należy mieć IQ cokolwiek wyższe niż ma taboret. ;)

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-10-07 02:49:32
Autor: Kris
kuchnia
W dniu niedziela, 7 paĽdziernika 2012 11:37:23 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

Nie. To nie ja nie podejmowałem dyskusję z kretynk±.

Ale żeby to zauważyć, należy mieć IQ cokolwiek wyższe niż ma taboret. ;)

Nic nie pisałe¶ o podejmowaniu dyskusji.
napisałe¶ "Psiako¶ć, jedna niedorozwinięta i od razu pięciu kolejnych kretynów się ujawniło"
Czyli ujawniłe¶ się jako 6ty;)

Data: 2012-10-06 20:37:17
Autor: xbartx
kuchnia
Dnia Sat, 06 Oct 2012 21:23:30 +0200, Akarm napisał(a):

W dniu 2012-10-05 21:52, xbartx pisze:
[ciach idiotyzmy]

Psiakość, jedna niedorozwinięta i od razu pięciu kolejnych kretynów się
ujawniło. :/

W zasadzie mierząc Twoją miarą to sześciu. Pamiętaj lepiej się śmiać niż płakać.

--
xbartx

Data: 2012-10-05 21:02:23
Autor: ls