kuchnia Ikea

Data: 2012-10-06 22:21:34
Autor: .:Artur:.
kuchnia Ikea
ktoś ma?
jak to służy - kosztowo widze że tanio w porownianiu do innych "na wymiar" .
Jaieś zastrzeżenia na coś trzeba uważać?
--
..:Artur:.

Data: 2012-10-06 20:35:52
Autor: masti
kuchnia Ikea
Dnia pięknego Sat, 06 Oct 2012 22:21:34 +0200 osobnik zwany .:Artur:.
napisał:

ktoÂś ma?

ma

jak to sÂłuÂży - kosztowo widze Âże tanio w porownianiu do innych "na
wymiar" .

bardzo dobrze

JaieÂś zastrzeÂżenia na coÂś trzeba uwaÂżaĂŚ?

na kodowanie :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-10-06 22:47:51
Autor: .:Artur:.
kuchnia Ikea
Jaie? zastrze?enia na co? trzeba uwa?aa?

na kodowanie :)
Jakies zastrzezenia? :) poza kodowaniem: )

Data: 2012-10-06 20:50:51
Autor: masti
kuchnia Ikea
Dnia pięknego Sat, 06 Oct 2012 22:47:51 +0200 osobnik zwany .:Artur:.
napisał:

Jaie? zastrze?enia na co? trzeba uwa?aa?

na kodowanie :)
Jakies zastrzezenia? :) poza kodowaniem: )

generalnie bardzo dobre, nie tylko jak na swoją cenę.
Uzywam ich szafek od wielu lat
teraz mam nową kuchnię IKEI od roku świetne szuflady
do tego montaĹź to chwila moment

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-10-07 18:36:26
Autor: Marek Dyjor
kuchnia Ikea
napisał:

[...]

i co najwaĹźniejsze...  wszystko pasuje, instrukcje sa łopatologiczne i dokładne, niczego nie brakuje.

Data: 2012-10-07 20:47:32
Autor: Chiron
kuchnia Ikea
napisał:

[...]

No ale to jest wada. Nie lubisz mebli Bodzia- gdzie sam twórczo musisz dorabiać otwory, przesuwać drzwiczki, etc- bo inaczej nie złożysz? A instrukcja chwali, jaki to wspaniały jest producent- jednocześnie wzmacniając Twoje poczucie winy, że tak niewiele z niej rozumiesz? Przecież to dodatkowy zysk: mebel z zagadką:-))

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-07 21:24:07
Autor: Marek Dyjor
kuchnia Ikea
Chiron wrote:
[...]

No ale to jest wada. Nie lubisz mebli Bodzia- gdzie sam twĂłrczo musisz
[...]

wiesz...

to zaleĹźy czego kto oczekuje od mebli ;-)

możan też zamówić w super salonei meblowym a potem kopać sie z wykonawca który w terminie dostarczy prawie kompletną kuchnei za wyjątkiem jednej szafeczki ...

Data: 2012-10-09 14:28:06
Autor: Adam Płaszczyca
kuchnia Ikea
Dnia Sat, 6 Oct 2012 22:47:51 +0200, .:Artur:. napisał(a):

Jaie? zastrze?enia na co? trzeba uwa?aa?

na kodowanie :)
Jakies zastrzezenia? :) poza kodowaniem: )

Tak:
Wywal parcha.

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2012-10-07 18:35:17
Autor: Marek Dyjor
kuchnia Ikea
..:Artur:. wrote:
ktoś ma?
jak to służy - kosztowo widze że tanio w porownianiu do innych "na
wymiar" . Jaieś zastrzeżenia na coś trzeba uważać?

mam
brak zastrzeżeń

na nogi? paczki ciężkie można sobie poutłukiwać.

Data: 2012-10-08 09:39:10
Autor: Jacek Osiecki
kuchnia Ikea
Dnia Sat, 6 Oct 2012 22:21:34 +0200, .:Artur:. napisał(a):
ktoś ma?

Wielu ma :)

jak to służy - kosztowo widze że tanio w porownianiu do innych "na wymiar" .

Dość tanio, całkiem nieźle jakościowo - i rewelacyjnie jeśli chodzi o
gwarancję i obsługę klienta.

Jaieś zastrzeżenia na coś trzeba uważać?

Jak masz porządnie wykonaną kuchnię (w sensie - proste kąty, równe ściany,
dobrze położone płytki), szafki pasują idealnie na wymiar kuchni (a nie np.
brakuje 5-10cm tu i ówdzie, masz obcykane składanie mebli i dobrze sobie
radzisz z montażem AGD (lodówka, piekarnik, płyta gazowa/elektryczna) -
śmiało rób to sam. Weź poprawkę na ew. montowanie zlewu - czy masz narzędzia
do wycinania w blacie itp.
Ja wolałem zamówić ichnią ekipę - drodzy jak diabli, ale robią bardzo
porządnie, całą ofertę Ikei mają w małym palcu (u mnie było "Tu ma pan 24cm
luzu, jest taka szafka na wino szer. 20cm o której mało kto wie, proszę
szybko podjechać po nią to będzie wszystko pasowało jak ulał"), doskonale
sobie radzą z wszelkimi doróbkami typu dorobić dystans xcm od ściany żeby
drzwiczki się bez problemu otwierały albo załatać 3cm dziurę przy ścianie
która pozostaje po złożeniu mebli. Do tego bardzo szybcy są :)

Warto sobie pobrać ich program do projektowania kuchni - na wstępie wiesz
ile zapłacisz za całość, z dokładnością do cen uchwytów i innych drobiazgów.
Do tego zakupy sprowadzają się do minimum - podajesz ID projektu (albo
przynosisz na pendrivie), pracownik szybko przegląda czy nie ma bulby w tym
co wymyśliłeś, coś ew. doradzi i idziesz do kasy :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-10-08 09:41:16
Autor: Jacek Osiecki
kuchnia Ikea
Dnia Mon, 8 Oct 2012 09:39:10 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Dnia Sat, 6 Oct 2012 22:21:34 +0200, .:Artur:. napisał(a):
Jaieś zastrzeżenia na coś trzeba uważać?

Ach, zapomniałem. Lepiej poszukać innego AGD, bo whirlpool jest khem... taki
sobie, a serwis whirlpoola to już absolutny koszmar... :)
Jeśli chcesz zabudowaną lodówkę dwudrzwiową, to bosche nie pasują (chyba
żeby poczarować z doborem innych drzwiczek, ale generalnie jest inna
wysokość dolnych drzwi).

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-10-08 14:06:37
Autor: Andy Niwinski
kuchnia Ikea

"Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> schrieb im Newsbeitrag news:slrnk757ts.ufn.joshuatau.ceti.pl...
[...]

Nie wiem jak to jest w Polsce, ale tu w Niemczech AGD Ikei ma 5 lat gwarancji. Ja też chciałem  "lepszy sprzęt" i kupiłem zmywarkę poza Ikeą. No padło się jej w 25 m-cu. Całe szczęście, że sam się trochę grzebię i naprawa kosztowała mnie tylko wymianę pompy. Gdyby to był "bylejaki" Whirlipool, to by musieli naprawić.

 A że jest to najbardziej gówniany service na świecie, to potwierdzam. Jak mi się indukcja spaliła przy pierwszym podłączeniu, to nie uznali reklamacji twierdząc, że źle podłączyłem. Dopiero potężna awantura w Ikei zaskutkowała wymianą na nową płytę.

Data: 2012-10-08 16:53:01
Autor: Ikselka
kuchnia Ikea
Dnia Mon, 8 Oct 2012 14:06:37 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

Dopiero potężna awantura w Ikei zaskutkowała wymianą na nową płytę.

Mściciel Andy?
:-]
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-10-09 18:30:25
Autor: Andy Niwinski
kuchnia Ikea

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1peks4x14680l.4ksxawnt0wdu.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 8 Oct 2012 14:06:37 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

Dopiero potężna awantura w Ikei zaskutkowała
wymianą na nową płytę.

Mściciel Andy?
:-]
Tradycyjnie odpowiem ci jak to ja:

Goń się, suko....

Data: 2012-10-09 21:17:54
Autor: Ikselka
kuchnia Ikea
Dnia Tue, 9 Oct 2012 18:30:25 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

[...]

Gonienie się to ty masz we krwi, a nie ja. Ci w Ikei też już to wiedzą.