kuchnia do zabudwy w kształcie nie-prostokąta

Data: 2009-11-04 08:51:29
Autor: yapann
kuchnia do zabudwy w kształcie nie-prostokąta
czy ktoś korzysta z kuchenki do zabudowy nie prostokątnej - np w ksztacie ogórka :) - i chwali lub dradza? W zasadzie pewnie kształt nie ma żandego znaczenia, (choć mi się wydaje, że w takim nie-prostokątnym układzie żonglowanie garami jest łatwiejsze, niż po szachownicy :D) Ze względu na ilość miejsca na blacie, chyba muszę rozważyć taką koncepcję. Jakieś opinie?

Data: 2009-11-04 09:13:58
Autor: Prawusek

"yapann" <yapann@odwa.pl> wrote in message
[...]

Zmieni się moda i przejrzysz na oczy. Wyspa lepsza jest prostokątna -
umożliwia łatwe dojście ze wszystkich stron, co skutkuje minimalizacją czasu
poświęcanego na gotowanie oraz mniejszym zmęczeniem.

Data: 2009-11-04 11:03:13
Autor: yapann
kuchnia do zabudwy w kształcie nie-prostokąta
Zmieni się moda i przejrzysz na oczy. Wyspa lepsza jest prostokątna -
nie czytasz
wcale mi się nie podoba ani nie nie podoba. chodzi o praktykę i tyle!

umożliwia łatwe dojście ze wszystkich stron, co skutkuje minimalizacją czasu
nie ma wyspy będzie blat przy ścianie długości ograniczonej (i to być może miej niż 2m na wszystko, kuchenka ma iść pradopodobnie w róg), miejsce do szastania 'nożem i tłuczkiem' na wagę złota

wydaje mi się że podłużny układ jest praktycznejszy przy blacie, choć zmieni się moda i będę cierpieć (lub chwalić, mimo braku mody) wygibasy jej kształtu tudzież problem z ewnetuaną zmianą.

Data: 2009-11-04 11:23:20
Autor: Prawusek
> [...]

się moda i będę cierpieć (lub chwalić, mimo braku mody) wygibasy jej
kształtu tudzież problem z ewnetuaną zmianą.

    Czytam ze zrozumieniem, nie podałaś jak jest "na gruncie", dopiero w
odpowiedzi. Na przyszłość, jeżeli masz chęć zawołać o poradę dokonaj
wprowadzenia. Zwykły prostokątny blat, jeżeli można, to radzę jedną szafkę
mieć od podłogi po sufit, o głębokości blatu - najlepiej w kącie, lub przy
chłodziarce - taka szafka zastępuje dawne spiżarki - osobne małe i
nieogrzewane pomieszczenie na zapasy podręczne oraz sprzęty używane
sporadycznie, z osobnym wejściem z kuchni. Jeżeli robisz meblena zamówienie
dobrym rozwiązaniem jest wykonanie podwójnego blatu. Wierzchni jest
podnoszony do góry, a dolny stały na ciasta, makarony i inne okazje, gdy nie
ma miejsca np. do podsuszenia makarony opuszczasz górny blat i pracujesz na
nim, a następnie podnosisz i bierzesz makaron do gotowania. Odległość od
blatu do blatu około 10cm. Nie musi być na całej długości. Na częsci można
zrobić mokry stół - z własnym odpływem do kanalizacji (pełni funkcje płyty
ociekowej przy zlewozmywaku), może przydać się do robienia przetworów.

Data: 2009-11-04 11:24:14
Autor: doslaw

Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości news:hcrjlc$rdq$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

co to jest ksztalt ogórka?
wiele metrów tej kuchni masz?
jakis rzut byś rzucił, to już łatwiej by było coś podpowiedzieć

Data: 2009-11-04 11:34:32
Autor: Jo'Asia
kuchnia do zabudwy w kształcie nie-prostokąta
doslaw wystukał:

co to jest ksztalt ogórka?

Zgaduję że coś w tym stylu:
http://www.teka.com/html/pl/imgprod/main/PR-0001335.png

Ale IMO jak bardzo wygodne by nie było, to raczej rozwiązanie do większej
kuchni - szerokość widocznej na zdjęciu płyty to 95 centymetrów. Montaż w
narożniku jakoś nie wydaje mi się praktyczny, ale może zmienię zdanie po
zobaczeniu jakiegoś szkicu.

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < http://esensja.pl/ >-
  -- <()>  -< joasia @ hell . pl >-- -- -- < http://bujold.fantastyka.net/ >-

Data: 2009-11-04 19:26:14
Autor: Mycha
Użytkownik "Jo'Asia" <joasia@hell.pl> napisał w wiadomości news:1h00zo2v25mtg.dlgdustpuppy.sloth.hell.pl...
Zgaduję że coś w tym stylu:
http://www.teka.com/html/pl/imgprod/main/PR-0001335.png

Mam dokładnie tę indukcję - polecam, jest bardzo wygodna, nie trzeba stawać na palcach, żeby zajrzeć do "tylnych" garów, mieszając w tych "tylnych" nie parzy się łokci parą z "przednich". Tylko - uwaga - moja kuchnia ma prawie 20 m2. Nie bardzo wyobrażam sobie tego w małej kuchence.

pozdrawiam
Mycha

Data: 2009-11-04 22:58:18
Autor: yapann
"Mycha" <mycha@mycha.demo.pl> wrote in message news:hcsh0f$l87$1news.onet.pl...
[...]

tiaaa a to dlatego, że jej mniejszy wymiar jest prawie taki, jak kuchenek w kwadracie
w tej małej kuchni to nie tylko o powierzchnię zajetości się rozchodzi, ale o wzajemny układ
jednak sytuując tę kuchenkę pod kątem, jej najmniejszy bok od jednejtrony się 'zmienjsza' - zgodnie z panem Pitagorasem  - uzyskuję więcej przestrzeni na przedniej części blatu (nie będę rozrysoywać - zrobiłam se to na papierze). Ze szkicu wygąda tez operatywniej. Howgh.

Data: 2009-11-04 23:02:26
Autor: yapann
[...]

ach zapomniałam dodać - cóż to za firma ta 'Teka'?
dotąd rozważałam jedynie sprawdzone firmy - Bosh, etc
- ile lat używasz Te-kuchenkę?

Data: 2009-11-05 09:44:12
Autor: doslaw

Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości news:hcstpt$65c$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

teka to taka niemiecka firma co robi AGD

ja od 2 lat posiadam u siebie indukcje, wyciag oraz piekarnik/mikrofale i do dzialania nie mam zastrzezen zadnych (a i cena jest chyba wzglednie normalna)
co prawda piekarnika 2w1 nie kupil bym drugi raz, ale nie ze wzgledu na awaryjnosc czy zle dzialanie, tylko brak funkcji ktore by mi sie przydaly i nadmiar funkcji ktorych w zyciu nie uzywalem i pewnei nie bede uzywac

Data: 2009-11-05 19:09:16
Autor: Mycha
[...]

Dopiero w lecie się przeprowadziłam, więc krótko, ale w porównaniu z gazem który miałam wiele lat jestem nią zachwycona.

Mycha

Data: 2009-11-04 11:46:08
Autor: krys
yapann wrote:

[...]

Normalna kuchnia w samym rogu to porażka. Miałam tak - potrzebujesz postawic szerszy garnek i nie da rady.
Justyna

kuchnia do zabudwy w kształcie nie-prostokąta