kuchnia gazowa

Data: 2010-01-12 23:32:21
Autor: Chiron
kuchnia gazowa
Mam kuchnię gazową do zabudowy- osobny piekarnik. Jestem niezadowolny z powodu pokręteł gazu, które często przeszkadzają jak postawić chcę szerszy garnek. Wyjściem jest kuchenka z pokrętłami na panelu piekarnika, ale wymusza to postawienie kuchenki na piekarniku. U mnie to jednak nie wchodzi w rachubę. Pytanie: czy można kupić samą płytę gazową do zabudowy z pokrętłami np zamontowanymi na szafce- prostopadle do niej?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie siebie
Leopold Staff

Data: 2010-01-12 23:45:18
Autor: Jackare
kuchnia gazowa
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:hiit9k$pfi$1news.onet.pl...
[...]

Nie sądzę bo naruszałoby to intergralność kuchenki. Można za to kupić płyty gazowe odpowiednio duże, np 5 palnikowe franke seria Crystal
http://www.franke.pl/franke-56735-fhcr-705-4g-tc-bk-c-fhcr-705-4g-tc-wh-c.html
lub z zaworami ustawionymi pod kątem do płyty - poza obrysem płaszczyzny dna garnków
http://www.euro.com.pl/plyty-do-zabudowy.bhtml?gclid=CL_dhOP1n58CFSKElAodPSYDMQ

--
Jackare

Data: 2010-01-13 11:29:00
Autor: Chiron
kuchnia gazowa
Użytkownik "Jackare" <j@sp.de.uk.pl> napisał w wiadomości news:hiiu2c$rb1$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Dzięki- optymalna będzie dla mnie ta Mastercook.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

2. Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie siebie
Leopold Staff

kuchnia gazowa