kuchnia sąsiada pod sypialnią -> problem ?

Data: 2010-08-23 22:27:15
Autor: Jarek P.
kuchnia sąsiada pod sypialnią -> problem ?

Użytkownik "Taternikus" <taternikus@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:dd064d9b-991e-4845-a82b-051695af8462y11g2000yqm.googlegroups.com...

Odkryłem w nim pewien mankament a mianowicie pod jedną z sypialni
jest kuchnia sąsiada z pietra niżej.

Raz w życiu nocowałem w hoteliku, w pokoju, który był położony bezpośrednio nad hotelowo-restauracyjną kuchnią, przez pokój przechodził cały, kiepsko odizolowany pion wentylacyjno-spalinowy z tejże kuchni, a żeby było jeszcze ciekawiej, kanał wentylacyjmy od okapu kuchennego (standardów restauracyjnych - znaczy po odwróceniu do góry dnem i napełnieniu wodą, możnaby w nim od biedy i popływać) był kiedyś wentylacją tego pokoju, w którym spałem, a stary wylot wentylacyjny był zatkany niezbyt szczelną deseczką.
I to był horror, wieczorem czułem się jak wsadzony do jednego kotła z bigosem, flaczkami i "sznyclem cielęcym po wiedeńsku" i postawiony na wolnym ogniu, pod przykryciem, a rano obudziła mnie jajecznica i t w taki sposób, że gdybym nią oberwał w twarz, to by większej różnicy nie było. [dla wielbicieli mocnych wrażeń - to była jakaś karczma czy gospoda na wylocie z Katowic w stronę Mikołowa]

W twoim natomiast przypadku... nie przypuszczam, żeby sypialnia miała kanał wentylacyjny wspólny z kuchnią (choć z drugiej strony.,.. warto to sprawdzić, jeśli to stary blok, to różne cuda są możliwe), przez strop zapachy przenikać nie będą, więc co pozostaje? Odgłosy stukania garami i łomotania młotkiem w Polaków Potrawę Coniedzielną? No dobrze, będzie to słychać, ale czy to jest naprawde bardziej uciążliwe od ryczącego telewizora, sprzętu grającego, czy też "grzecznie bawiącej się młodzieży"? Mając pod sobą inną sypialnię też nie możesz się spodziewać ciszy, możliwości jest wiele i nawet nie chcę się tu rozwodzić, żeby wątku nie spychać na manowce. Poza tym... w blokowych mieszkaniach sypialnia rzadko kiedy będzie tylko sypialnią.

J.

kuchnia sąsiada pod sypialnią -> problem ?