kulisy rowerowej przedsiębiorczości

Data: 2013-05-31 23:35:09
Autor: Krzyś Cierpiętnik
kulisy rowerowej przedsiębiorczości
yapann wrote:

rozmowa z założycielem Kross'a
http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,127258,13941126,Polski_krol_rowerow__Mam_komu_przekazac_firme__Nie.html?as=1

"Produkowaliśmy ponad tysiąc żelaznych ram dziennie."
                             ^^^^^^^^^

Dziwne rzeczy ten pan opowiada.

Poza tym: co Kross teraz _produkuje_, jeśli do produkcji _nie_ zaliczymy
składania rowerów z części? Co w ogóle wyróżnia Krossa?

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2013-06-01 00:21:51
Autor: Jawi
W dniu 2013-05-31 23:35, Krzyś Cierpiętnik pisze:
yapann wrote:

[...]

rdza, która pojawia się na kołach po 3 latach miernego użytkowania ich rowerów

Data: 2013-06-01 19:26:38
Autor: Eres
yapann wrote:

[...]

Jeżdżę 4 rok (około 4 tys/rocznie) i prócz zużycia bez usterek

--
SiTeK - Kross Hexagon v6 2010
*-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -*

Data: 2013-06-02 01:38:56
Autor: Jawi
W dniu 2013-06-01 19:26, Eres pisze:
rdza, która pojawia się na kołach po 3 latach miernego użytkowania ich
rowerów

Jeżdżę 4 rok (około 4 tys/rocznie) i prócz zużycia bez usterek
no a u mojego syna rdza zjada szprychy i piasty kół 3 lata ma rower

Data: 2013-06-06 00:45:31
Autor: Titus Atomicus
kulisy rowerowej przedsiębiorczości
In article <51aa8613$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>,
 Jawi <tajny@poufny.pl> wrote:

> Jeżdżę 4 rok (około 4 tys/rocznie) i prócz zużycia bez usterek
no a u mojego syna rdza zjada szprychy i piasty kół 3 lata ma rower

Hm, w moim Krossie rdza po 6-7 latach zjadla lancuch (w zasadzie w ciagu ostanich 2 miesiecy).
Czym to odrdzewic, nie zdejmujac lancucha z roweru?
--
TA

Data: 2013-06-06 02:35:44
Autor: rmikke
kulisy rowerowej przedsiêbiorczo¶ci
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 00:45:31 UTC+2 u¿ytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa³:

Hm, w moim Krossie rdza po 6-7 latach zjadla lancuch (w zasadzie w ciagu ostanich 2 miesiecy).
Czym to odrdzewic, nie zdejmujac lancucha z roweru?

Sheldon Brown opisa³, jak dok³adnie wyczy¶ciæ ³añcuch...

Data: 2013-06-07 03:30:34
Autor: Titus Atomicus
kulisy rowerowej przedsiêbiorczo¶ci
In article <5ef06365-0567-416d-b7de-b359fae19ec5@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 00:45:31 UTC+2 u¿ytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa³:
> Czym to odrdzewic, nie zdejmujac lancucha z roweru?

Sheldon Brown opisa³, jak dok³adnie wyczy¶ciæ ³añcuch...

Powaznie?
:-(
m.
--