kultowe obiekty ktore znikaja - Zakopane

Data: 2012-11-11 21:05:33
Autor: Titus Atomicus
kultowe obiekty ktore znikaja - Zakopane
Witam,
Tak ad hoc lista kultowych obiektow ktorych juz nie ma lub wkrotce nie bedzie w Zakopanem.

1. Koktajl Bar na Krupowkach
2. Stara kolejka na Kasprowy
3. Dom Turysty PTTK
4. Trasa zjazdowa z Gubalowki
TA

Data: 2012-11-11 14:40:05
Autor: Artur Krupiński
W dniu niedziela, 11 listopada 2012 21:05:34 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

Mnie przypomniał się bar, który stał na początku (górnym) Krupówek, tuż obok (obecnego) pomnika Zamoyskiego. Tam teraz jest bank. Pamiętam też bar na Kościuszki, vis a vis obecnej Groty. Obiekty, jak obiekty, jadłodajnie i tyle, ale naleśniki z jagodami... Tylko to dawne czasy, nie wiem, jak daleko sięgamy pamięcią w tym wątku. Z ostatnich zniknięć największe wrażenie zrobiła na mnie dekoracja zasłaniająca stację benzynową na rogu Piłsudskiego i Staszica (przy Krupówkach). Ale to jeszcze da się odkręcić.

No i cieszmy się tym, co na zostało z tych lat...
Pozwolę sobie zaproponować:
http://www.tatrydlakazdego.pl/czytelnia_zakopane_kawiarnia_europejska.php

Pozdawiam
Artur Krupiński

Data: 2012-11-12 00:59:04
Autor: Titus Atomicus
kultowe obiekty ktore znikaja - Zakopane
In article <9e97828e-65ed-4d23-a3ff-631e638f873f@googlegroups.com>,
 Artur Krupiński <krupinski.artur@gmail.com> wrote:

> [...]

Mnie przypomniał się bar, który stał na początku (górnym) Krupówek, tuż obok (obecnego) pomnika Zamoyskiego. Tam teraz jest bank.
Mhm. Baru juz nie pamietam, poza tym, ze byl.

Pamiętam też bar na Kościuszki, vis a vis obecnej Groty. Obiekty, jak obiekty, jadłodajnie i tyle, ale naleśniki z jagodami...

Chyba omlety!
'Omlet grzybek z jagodami' - tak sie to danie nazywalo. Faktycznie pychotka.
Ten bar na Kosciuszki nazywano 'Barem pod Palami'. Bo tam zaraz obok byla komenda MO.

Na szczescie zostal jeszcze Bar Mleczny przy Krupowki 1 (dawny Hotel pod Giewontem). Tylko, ze w ramach unowoczesniania wstawili do jadalni duzy TV LED.

Data: 2012-11-12 00:08:24
Autor: Artur Krupiński
W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 00:59:03 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
Chyba omlety!
'Omlet grzybek z jagodami' - tak sie to danie nazywalo.  Faktycznie pychotka.

Oczywiście omlety. Było już późno i pisałem bzdury.
Pozdrawiam
Artur Krupiński

Data: 2012-11-12 14:42:13
Autor: Maciek

Użytkownik "Artur Krupiński" <krupinski.artur@gmail.com> napisał w wiadomości news:62aa86c9-768b-43a3-a9b7-836a78b54903googlegroups.com...

Oczywiście omlety. Było już późno i pisałem bzdury.
Pozdrawiam
Artur Krupiński

Ba! Ale ja doskonale pamiętam nawoływanie z okienka: "JEDNA OMLETA do odebrania!"

Maciek

Data: 2012-11-11 21:37:13
Autor: J.F.
kultowe obiekty ktore znikaja - Zakopane
Dnia Sun, 11 Nov 2012 21:05:33 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
Tak ad hoc lista kultowych obiektow ktorych juz nie ma lub wkrotce nie bedzie w Zakopanem.
1. Koktajl Bar na Krupowkach
2. Stara kolejka na Kasprowy

Ta sie niewiele zmienila, tylko te ruchome perony.

3. Dom Turysty PTTK
4. Trasa zjazdowa z Gubalowki

moze malo kultowy -  basen na Jaszczurowce .... no i przedwojenny ekspres z Warszawy :-)

W kolejce na Gubalowke tez juz nie wszystko to samo.

A Krzyz na Giewoncie jeszcze sie trzyma ? :-)

J.

Data: 2012-11-14 09:05:54
Autor: Doczu
W dniu 2012-11-11 21:37, J.F. pisze:
moze malo kultowy -  basen na Jaszczurowce
... no i przedwojenny ekspres z Warszawy :-)

To Luxtorpeda stoi w Zakopie ?

____________________
Pozdrawiam Doczu
http://www.doczu.pl

Data: 2012-11-12 09:18:43
Autor: Olin
napisał(a):

lista kultowych obiektow ktorych juz nie ma lub wkrotce nie bedzie w Zakopanem.

Pojawiły się za to wypożyczalnie rowerów.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-11-12 13:32:21
Autor: Titus Atomicus
kultowe obiekty ktore znikaja - Zakopane

napisał(a):

> lista kultowych obiektow ktorych juz nie ma lub wkrotce nie > bedzie w Zakopanem.

Pojawiły się za to wypożyczalnie rowerów.

Kultowe?
--
TA

Data: 2012-11-12 15:32:38
Autor: Zbynek Ltd.

napisał(a):

> lista kultowych obiektow ktorych juz nie ma lub wkrotce nie > bedzie w Zakopanem.

Pojawiły się za to wypożyczalnie rowerów.

Kultowe?

Odkąd niektóre ich części wniesiono na Rysy - tak.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-11-13 04:18:38
Autor: Titus Atomicus
kultowe obiekty ktore znikaja - Zakopane
In article <k7r1at$dso$1@node1.news.atman.pl>,
 "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a) :

Odkąd niektóre ich części wniesiono na Rysy - tak.

Rowery z wypozyczani na Rysach? Nie znam tej historii. :-(
--
TA

Data: 2012-11-13 10:08:16
Autor: Zbynek Ltd.
> [...]

Odkąd niektóre ich części wniesiono na Rysy - tak.

Rowery z wypozyczani na Rysach? Nie znam tej historii. :-(

Nie, to takie luźne peregrynacje słowne. Choć podobieństwo do aktualnych wydarzeń i osób było zamierzone ;-)

Data: 2012-11-12 15:55:27
Autor: Olin
kultowe obiekty ktore znikaja - Zakopane
Dnia Mon, 12 Nov 2012 13:32:21 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Kultowe?

Korzystał z nich systematycznie przyszły wódz Wielkiej Rewolucji
Październikowej, gdy musiał jechać do Poronina, żeby odebrać pocztę.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."

Data: 2012-11-12 22:23:15
Autor: J.F.
Dnia Mon, 12 Nov 2012 15:55:27 +0100, Olin napisał(a):
[...]

No wlasnie - muzeum wodza tez juz nie ma.

mnie fonia nie dziala:
http://www.repozytorium.fn.org.pl/?q=pl/node/5412

J.

kultowe obiekty ktore znikaja - Zakopane