kultowy sprzet ;)

Data: 2010-10-15 23:47:13
Autor: amos
kultowy sprzet ;)
On 16 Paź, 01:12, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
http://allegro.pl/fabrycznie-nowa-motorynka-1984-komplet-dokumentow-i...

....poplakalem sie, ojciec mi kiedys obiecal i nidgy nie kupil!

;D

--
amos

Data: 2010-10-16 10:34:38
Autor: PawelK vel Pablo
kultowy sprzet ;)
Dnia 288 roku bieżącego, amos zeznał(a) jak następuje:

On 16 Paź, 01:12, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
> http://allegro.pl/fabrycznie-nowa-motorynka-1984-komplet-dokumentow-i...

...poplakalem sie, ojciec mi kiedys obiecal i nidgy nie kupil!

Kupił ale nie zasłużyłeś i trzymał w piwnicy. Teraz sprzedaje jako
nówkę.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2010-10-16 02:22:39
Autor: amos
kultowy sprzet ;)
On 16 Paź, 10:34, PawelK vel Pablo <e-m...@w.stopce> wrote:
Kupił ale nie zasłużyłeś i trzymał w piwnicy. Teraz sprzedaje jako
nówkę.

Musiales to powiedziec na glos?!

--
amos

Data: 2010-10-16 22:45:34
Autor: blur
kultowy sprzet ;)
Użytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:37f38c69-bc6e-4fef-bd53-88b102788963@c10g2000yqh.googlegroups.com...
On 16 Paź, 10:34, PawelK vel Pablo <e-m...@w.stopce> wrote:
Kupił ale nie zasłużyłeś i trzymał w piwnicy. Teraz sprzedaje jako
nówkę.

Musiales to powiedziec na glos?!

a mi żal dupę ściskał jak kumple mający rodziców badylarzy katowali te motorynki na różne sposoby, ale chyba miałem większą radość jak wydębiłem od wujka komara 3 w fatalnym stanie i w wieku 10-12 lat sam pod okiem ojca go wyremontowałem łącznie z malowaniem :) całe wakacje mi to zajęło :) papier ścierny, minia itp. ile człowiek miał wtedy czasu, ile rodzie mieli czasu dla dzieci.

pozdro
blur

Data: 2010-10-17 10:49:24
Autor: amos
kultowy sprzet ;)
On 16 Paź, 22:45, "blur" <bl...@poczta.onet.pl> wrote:
a mi żal dupę ściskał jak kumple mający rodziców badylarzy katowali te
motorynki na różne sposoby,

No wlasnie, dzis tez sa tacy co marza o byle skuterze chocby z
hipermarketu i tacy, ktorzy rozwalaja najdrozsze modele na pierwszym
wertepie a tatunio prezesunie kupuje nastepny. Swiat idzie naprzod ale
pewne rzeczy sie nie zmieniaja.

--
amos

Data: 2010-10-17 12:25:23
Autor: WIADRO
kultowy sprzet ;)
On 17 Paź, 19:49, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
> [...]

hipermarketu i tacy, ktorzy rozwalaja najdrozsze modele na pierwszym
wertepie a tatunio prezesunie kupuje nastepny. Swiat idzie naprzod ale

kto broni komukolwiek zostać prezesem tudzież bogatym?

Data: 2010-10-18 01:37:29
Autor: amos
kultowy sprzet ;)
On 17 Paź, 21:25, WIADRO <wia...@gmail.com> wrote:
> [...]
> pewne rzeczy sie nie zmieniaja.

kto broni komukolwiek zostać prezesem tudzież bogatym?

A kto pisze, ze ktos broni?

Z drugiej strony, kto broni "zabojcom motorynek" podchodzic do sprzetu
z szacunkiem?

--
amos

Data: 2010-10-18 02:38:19
Autor: WIADRO
kultowy sprzet ;)
On 18 Paź, 10:37, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:

> kto broni komukolwiek zostać prezesem tudzież bogatym?

A kto pisze, ze ktos broni?

Z drugiej strony, kto broni "zabojcom motorynek" podchodzic do sprzetu
z szacunkiem?

co znaczy z szacunkiem? motorynka była do jazdy, zabawy i cieszenia
właściciela,
pamiętam jak my 'testowaliśmy' sprzęta ile rowerzystów pociągnie za
sobą i z takim sznurem śmigaliśmy po osiedlach.
jest co wspominać a nie pisać elaboraty na temat mięciuchnych
ściereczek

Data: 2010-10-18 09:39:22
Autor: amos
kultowy sprzet ;)
On 18 Paź, 11:38, WIADRO <wia...@gmail.com> wrote:
co znaczy z szacunkiem?

na ten przyklad nie zjezdzac po schodach w budynku?

--
amos

Data: 2010-10-18 09:44:06
Autor: AZ
kultowy sprzet ;)
On 2010-10-18, WIADRO <wiadro@gmail.com> wrote:

[...]

Wiesz niektorzy to niewiedza do czego sa stworzone motocykle i lubia
roztrzasac nad tym czy olej na zime/wiosne, czy rozgrzewac caly motocykl,
czy czyscic lancuch itepe.

A ja uwazam ze motocykl ma mi dawac "fun" a nie milion zmartwien ktorych
i tak czlowiek ma na codzien mase a na ktore motocykl jest pewnym rodzaju odreagowaniem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-18 09:38:26
Autor: amos
kultowy sprzet ;)
On 18 Paź, 11:44, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Wiesz niektorzy to niewiedza do czego sa stworzone motocykle i lubia
roztrzasac nad tym czy olej na zime/wiosne, czy rozgrzewac caly motocykl,
czy czyscic lancuch itepe.

Tu sie zgrubsza zgadzamy. Poki co raczej smaruje lancuch anizeli
czyszcze. Pytania o olej, to pytania z kategorii poczatkujacych.
Osobiscie uwazam, ze nie ma to wiekszego znaczenia.

A ja uwazam ze motocykl ma mi dawac "fun" a nie milion zmartwien ktorych
i tak czlowiek ma na codzien mase a na ktore motocykl jest pewnym rodzaju
odreagowaniem.

Tu tez zgoda. Z jedna uwaga. Sa stany posrednie pomiedzy katowaniem a
chuchaniem.

Katowanie, to np to: http://www.youtube.com/watch?v=8o8s5UPzfuQ&feature=related

Jesli ktos lubi jezdzic czystym motocyklem, to niekoniecznie znaczy,
ze sie z nim przesadnie piesci.
Zgoda?

--
amos

Data: 2010-10-19 17:56:09
Autor: Ivam
kultowy sprzet ;)
Użytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:030517cb-a8ab-4f0c-b93c-0297e3ba8fb3@e14g2000yqe.googlegroups.com...
Jesli ktos lubi jezdzic czystym motocyklem, to niekoniecznie znaczy,
ze sie z nim przesadnie piesci.
Zgoda?

Nie. To juz przesadne dbanie. Ja wole miec maszyne brudna, ale technicznie ok. Mycie w moim przypadku koniecznie jest z dala od domu, bo mam do przejechania 500m nieutwardzana droga i nawet podczas najladniejszej pogody maszyne mam kompletnie usyfiona. Podobnie zreszta buty.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-10-20 05:33:02
Autor: Michał V-R
kultowy sprzet ;)
W dniu 2010-10-19 17:56, Ivam pisze:
  Podobnie zreszta
buty.

To jak ty do kosciola chodzisz?

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-10-21 19:28:42
Autor: Ivam
kultowy sprzet ;)
Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9lnt8$lud$1@inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-10-19 17:56, Ivam pisze:
 Podobnie zreszta
buty.

To jak ty do kosciola chodzisz?

W brudnych. A jak sobie kupilem takie naprawde dobre, ktorych nie chcialem ubrudzic to te 600m (z czego 500 po mojej ulubionej drodze) jade autem;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-10-20 06:47:45
Autor: amos
kultowy sprzet ;)
On 19 Paź, 17:56, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
[...]

To, ze ktos jezdzi brudnym, nie oznacza jednoczesnie, ze nie lubi
jezdzic czystym.

W zeszlym tygodniu umylem motonga trzeci raz w sezonie, nastepnego
dnia byl brudny poniewaz jest mokro. Teraz juz dlugo nie umyje, pewnie
dopiero przed odstawieniem na zime.

Ale to sa specyficzne okolicznosci. Tak jak i Twoje szutry po ktorych
musisz jezdzic. Latem gdy umyjesz i latasz tylko po miescie, to w
miare czystym stanie utrzyma sie dlugo.

A juz zupelnie czystosc maszyny nie determinuje jego stanu
technicznego.

--
amos

Data: 2010-10-17 08:15:33
Autor: MotoOla12
kultowy sprzet ;)
On 16 Paź, 08:47, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
> [...]

>http://allegro.pl/fabrycznie-nowa-motorynka-1984-komplet-dokumentow-i...

...poplakalem sie, ojciec mi kiedys obiecal i nidgy nie kupil!

Piękna maszynka nie to co teraz chińskie skutery kupują...

kultowy sprzet ;)