kupi艂em ps3

Data: 2011-08-29 21:58:51
Autor: Ra
kupi艂em ps3
mia艂em kupi膰 x ale w saturnie by艂o akurat promo ps3 320gb + movie pack za 1100. Niestety akurat qmple kt贸rzy maj膮 ps3 wyjechali w weekend wog贸le z Polski a mia艂em od nich par臋 gier po偶yczy膰 i zobaczy膰 wog贸le jakie gry mi si臋 podobaj膮 zanim co艣 kupi臋
Wiem jestem malkontentem bo, narazie to ca艂a obs艂uga mnie troch臋 wqurwi艂a, dawno nie widzia艂em tak nie intuicyjnego interfejsu
Niby zabawka dla prostego ludu, miliony na reklamy ale nie mog膮 ux-owca zatrudni膰
Co mnie rozczarowa艂o/zirytowa艂o:
- brak p艂yty blueray 偶eby zobaczy膰 jak wygl膮da obraz w prawdziwym hd i by膰 mo偶e zach臋ci膰 do kupna film贸w, czyta艂em gdzie艣 w recenzji 偶e mia艂a by膰
- instalacja,  jest na dole legenda fajnie, tr贸jk膮t oznacza Next ale nie ma takie symbolu na kontolerze, dzia艂a za to strza艂ka. Symbol strza艂ki i symbol tr贸jk膮ta to jednak 2 r贸偶ne symbole
- rejestracja usera - ile czasu straci艂em zanim doszed艂em 偶e z wirtualnej klawiatury wychodzi si臋 przez start(chyba). I przechodzi do nast臋pnego ekranu gdzie normalnie przechodzi si臋 strza艂k膮. I po wszystkim obcina艂 nazw臋 usera do do艣膰 niespotykanej d艂ugo艣ci 5 znak贸w. Ani komunikatu o b艂臋dzie ani podpowiedzi 偶e takie ograniczenie istnieje
- zaktualizowa艂em system, po zawiesi艂 si臋 na ekranie "co nowego"
Dzi艣 tak samo ale ju偶 obczai艂em 偶e dzia艂a przycisk ps
- wszed艂em w dema. Nie powiem spodziewa艂em si臋 wi臋kszej kolekcji, a tu po 3 tytu艂y na liter臋. Chcia艂em zacz膮膰 przygod臋 od grand turismo ale nie ma
- i 偶eby 艣ci膮gn膮膰 demo trzeba si臋 zarejestrowa膰 w playstation network ok
wczoraj sobie odpu艣ci艂em na my艣l 偶e pewnie b臋d臋 musia艂 wklepywa膰 jaki艣 nickname przez t膮 klawiaturk臋 i tam pewnie z 50x bo wszystkie b臋d膮 zaj臋te
- a dzi艣 chcia艂em si臋 zarejestrowa膰 z peceta ale system jest shutdown for maintanace. I tak ju偶 chyba par臋 godzin
- odpali艂em wi臋c dema z move packa. Pojawia sie menu i nie wiadomo jak si臋 porusza膰 przy pomocy tego move kontrolera, zwyk艂y przesta艂 dzia艂a膰
Potem doszed艂em 偶e przyciskiem T tylko 偶e on dzia艂a tak raz na 5-10 naci艣ni臋cia co mnie zmyli艂o. I generalnie 偶yje w艂asnym 偶yciem. W grze jest ok wi臋c raczej nie jest zepsuty
- Pierwsza gra z listy - rysowanie lini na ekranie, gra艂em przez 3s
- Potem wybra艂em ju偶 bardziej 艣wiadomie Sports Championship - tenis sto艂owy - nawet ujdzie - ju偶 ni臋 bed臋 tyle krytykowa艂 ;)
- Potem odpalam Tigera Woods - pisze 偶e musz臋 mie膰 dost臋p do plastation network. My艣l臋 trudno nie pogram a tu jednak wchodzi dalej w menu ale wog贸le nie widzi kontrolera move. Wracam do tenisa jest ok
I par臋 innych rzeczy np nie da sie chyba globalnie zmie膰 j臋zyka na polski tylko gdzie艣 tam w ustawieniach chyba z 10x trzeba by艂o wybiera膰 Polski

呕eby by艂o co艣 na plus to powiem 偶e fajnie 偶e diody w ps3 艣wiec膮 na bia艂o i pasuj膮 do amplituneta HK ;)

Data: 2011-08-29 22:19:16
Autor: Potocki Passion & Adventure
kupi艂em ps3
Ra wrote:

[...]

Ja w艂asnie kupi艂em Xa Slima :)

Wiem jestem malkontentem bo, narazie to ca艂a obs艂uga mnie troch臋
wqurwi艂a, dawno nie widzia艂em tak nie intuicyjnego interfejsu

Przecie偶 to proste jak budowa cepa. Po pierwsze pod艂膮cz ja do netu i 艣ciagnij najnowszy Firmaware. Potem po艂a藕 po opcjach. Jak czego艣 nie b臋dziesz wiedzia艂 to pytaj. Z臋by zjad艂em na PS3 przez prawie 4 lata, to pomog臋 :)

Niby zabawka dla prostego ludu, miliony na reklamy ale nie mog膮
ux-owca zatrudni膰

偶e co?

Co mnie rozczarowa艂o/zirytowa艂o:
- brak p艂yty blueray 偶eby zobaczy膰 jak wygl膮da obraz w prawdziwym hd i
by膰 mo偶e zach臋ci膰 do kupna film贸w, czyta艂em gdzie艣 w recenzji 偶e
mia艂a by膰 - instalacja,

Instalacja gier? robi si臋 sama jak odpalisz gr臋.

[...]

Pod艂膮cz klawiature z pc przez USB i problem z g艂owy. Myszk臋 tez mo偶esz.

[...]

Najcz臋艣ciej raz w tygodniu robi膮 co艣 takieg, trzeba si臋 przyzwyczai膰.

[...]

Zmie艅 w opcjach systemy Polski. wtedy niekt贸re gry automatycznie b臋d膮 po Polsku. Koniecznie zarejestruj si臋 w PSN, bo bez tego ominie ci臋 kilka rzeczy.

呕eby by艂o co艣 na plus to powiem 偶e fajnie 偶e diody w ps3 艣wiec膮 na
bia艂o i pasuj膮 do amplituneta HK ;)

Ja mysla艂em, 偶e nie ma kogo艣 kto by sobie z tym systemem nie poradzi艂 :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-08-29 23:57:39
Autor: mrmisio
kupi艂em ps3
Potocki Passion & Adventure pisze:

呕eby by艂o co艣 na plus to powiem 偶e fajnie 偶e diody w ps3 艣wiec膮 na
bia艂o i pasuj膮 do amplituneta HK ;)

Ja mysla艂em, 偶e nie ma kogo艣 kto by sobie z tym systemem nie poradzi艂 :)

Widac ma za wysoki eIQ i skomplikowal uzycie prostego interface...

Ja jak kupilem PS3 to nei mialem zadnego z wymienionych problemow :D

Data: 2011-09-02 00:34:17
Autor: Tiber
kupi艂em ps3
Silly, silly Potocki Passion & Adventure nabazgra艂u:

To kiedy wystawiasz na Allegro? :)

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-09-02 08:28:27
Autor: Potocki Passion & Adventure
kupi艂em ps3
Tiber wrote:
[...]

Pewnie jak wyjdzie nest gen jaki艣 (nie licz膮c WiiU)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-03 18:01:49
Autor: mrmisio
kupi艂em ps3
Tiber wrote:
[...]

No to pewnie nie predko ;)

Data: 2011-08-31 13:39:33
Autor: Seoman
kupi艂em ps3
Ra wrote:
[...]

O Boszszsz. To na serio to wszystko? Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2011-08-31 14:28:17
Autor: Potocki Passion & Adventure
kupi艂em ps3
Ra wrote:

呕eby by艂o co艣 na plus to powiem 偶e fajnie 偶e diody w ps3 艣wiec膮 na
bia艂o i pasuj膮 do amplituneta HK ;)

Tak w og贸le to tutaj si臋 nie dzieje zbyt wiele. Proponuj臋 zadawa膰 pytania tutaj:

http://forum.polygamia.pl/index.php/board,11.0.html

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-04 18:49:39
Autor: PW
kupi艂em ps3
W dniu 2011-08-29 21:58, Ra pisze:
呕eby by艂o co艣 na plus to powiem 偶e fajnie 偶e diody w ps3 艣wiec膮 na bia艂o
i pasuj膮 do amplituneta HK ;)

Wi臋kszo艣膰 os贸b Ci臋 krytykuje za to, 偶e sobie "nie radzisz". Jednak nie potrafi膮 oni spojrze膰 na pewne rzeczy z innego punktu widzenia.
Pami臋tam jak sam mia艂em na pocz膮ku przez chwile problem - jak zaakceptowac ustawienia dzwieku...
Zgadzam si臋 z tob膮 - menu w PS3 jest powierzchownie bardzo proste, jednak je艣li zag艂臋bimy si臋w r贸偶ne opcje, to ju偶 nie jest tak intuicyjnie i fajnie, do czasu a偶 dany "klient" si臋 nauczy i porzyzwyczai :)

Co do PS3 - to dobry wyb贸r je艣li kr臋c膮 Ci臋 exclusive'y, czyli np. God Of War, Motorstorm, itp. Je艣li jednak nie ma to wi臋kszego znaczenia (raczej grasz w tytu艂y multiplatformowe), to jednak tu wola艂bym Xa.

Tak czy inaczej 偶ycz臋 mi艂ego grania, niezale偶nie od platformy :)

Pozdrawiam!

Data: 2011-09-04 18:56:18
Autor: mrmisio
kupi艂em ps3 - rejestracja konsoli
PW pisze:
[...]

A propos - co mi daje jakas rejestracja PS3? Bo gdzies mi mignela opcja, ale ni huhu nie wiem, czy to klikac, czy nie :)

kupi艂em ps3