kupiłem ps3

Data: 2011-09-04 18:49:39
Autor: PW
kupiłem ps3
W dniu 2011-08-29 21:58, Ra pisze:
Żeby było coś na plus to powiem że fajnie że diody w ps3 świecą na biało
i pasujÄ… do amplituneta HK ;)

Większość osób Cię krytykuje za to, że sobie "nie radzisz". Jednak nie potrafią oni spojrzeć na pewne rzeczy z innego punktu widzenia.
Pamiętam jak sam miałem na począku przez chwile problem - jak zaakceptowac ustawienia dzwieku...
Zgadzam się z tobą - menu w PS3 jest powierzchownie bardzo proste, jednak jeśli zagłębimy sięw różne opcje, to już nie jest tak intuicyjnie i fajnie, do czasu aż dany "klient" się nauczy i porzyzwyczai :)

Co do PS3 - to dobry wybór jeśli kręcą Cię exclusive'y, czyli np. God Of War, Motorstorm, itp. Jeśli jednak nie ma to większego znaczenia (raczej grasz w tytuły multiplatformowe), to jednak tu wolałbym Xa.

Tak czy inaczej życzę miłego grania, niezależnie od platformy :)

Pozdrawiam!

Data: 2011-09-04 18:56:18
Autor: mrmisio
kupiłem ps3 - rejestracja konsoli
PW pisze:
[...]

A propos - co mi daje jakas rejestracja PS3? Bo gdzies mi mignela opcja, ale ni huhu nie wiem, czy to klikac, czy nie :)

kupiłem ps3