kupię auto do 5tys zł - Warsz awa

Data: 2010-01-11 10:27:54
Autor: krzysiek82
kupię auto do 5tys zł - Warsz awa
Napitek pisze:
Witam
chetnie kupie auto osobowe w cenie do 5 tys zł
Diesel do 2 litrów lub benzynka z gazem , tez max 2 litry

Za taką kasę kupisz golfa II +drobne naprawy, znalezienie czegoś godnego uwagi trochę zajmie ale jak się uda będziesz zadowolony.

Poszukuj czegoś z końca produkcji 91-92rok, silnik 1.6TD ale lepiej żeby to był SB niż 1V, spalanie po mieście nigdy 6l Ci nie przekroczy, moje stare mk2 sprzedałem znajomemu i mu spala teraz coś ok 5.5l w zimę.
Auto toporne proste konstrukcyjnie i jak zadbane nie będzie problemu z korozją. Na pewno lepsze to niż escorty, mondea, stare francuzy czy ople.

--
krzysiek82

Data: 2010-01-11 10:58:03
Autor: szymo
krzysiek82 pisze:
Napitek pisze:
[...]

Sądzę że wątpię... czy lepsze niż ople.. jak dobrze się zakęcisz to i w dobrym stanie astrę F dostaniesz i na pewno będzie miała mniej najechane niż golf..

Data: 2010-01-11 11:16:33
Autor: krzysiek82
szymo pisze:
Sądzę że wątpię... czy lepsze niż ople.. jak dobrze się zakęcisz to i w dobrym stanie astrę F dostaniesz i na pewno będzie miała mniej najechane niż golf..

tylko co z tego, że będzie miała mniej jak już połowa budy zostanie gdzieś na ulicy, przecież to jezdząca rdza jest:)
Golfa sprzedawałem jak miał na liczniku ok330tyś licznik z 2 razy wymieniany wiec przebieg pewnie z 2x większy podczas sprawdzania kompresji wyszło, że silnik jest nadal w bardzo dobrym stanie. Jedyne co było robione to był wycięty katalizator bo się zapchał, oraz szklanki nowe i to wszystko co było dłubane przy silniku.

--
krzysiek82

Data: 2010-01-11 12:42:08
Autor: zinek
krzysiek82 pisze:
szymo pisze:
[...]

to moze napisz jednak o korozji...

Data: 2010-01-11 12:45:14
Autor: szymo
krzysiek82 pisze:
szymo pisze:
[...]

No widzisz a ja trafiłem na astrę F produkowaną w Niemczech z roku 92 (o wiele lepsze niż te polskie bo te faktycznie rdzewiały na błotnikach) i ani rdzy ani dłubania w silniku nie uświadczyłem przejechałem nią 220.000 km i autko ma się dobrze u następnego właściciela.

Data: 2010-01-11 12:48:54
Autor: szymo
szymo pisze:
krzysiek82 pisze:
szymo pisze:
[...]

Nie wspomne już o śmiesznie tanich częściach zamiennych
typu klocki komplet 30zł
końcówki drążków - 15zł szt.
filtr powietrza filtronu - 15zł
filtr oleju 7zł
filtr kabinowy 27 zł
pompa paliwa 150zł
lampy migacza 27zł (30zł oryginał)

gdzie znajdziesz tańsze w obsłudze auto ?

Data: 2010-01-11 13:48:11
Autor: zinek
szymo pisze:
szymo pisze:
krzysiek82 pisze:
szymo pisze:
[...]

http://moto.allegro.pl/item875119359_opel_astra_ii_wlasciciel.html

nie moje ale ladne.
i niech ktos przy zdrowych zmyslacjh to porowna do golfa II z 91 np :)
LOL

Data: 2010-01-11 14:08:41
Autor: krzysiek82
zinek pisze:
http://moto.allegro.pl/item875119359_opel_astra_ii_wlasciciel.html

nie moje ale ladne.
i niech ktos przy zdrowych zmyslacjh to porowna do golfa II z 91 np :)
LOL

masz rację nie ma porównania jeśli chodzi o komfort i wygląd poza tymi dwoma plusami wszystko inne przemawia za golfem. Tak jest prawda. Ktoś pisał o astrze 92 rok, mój znajomy taką miał, po pierwszej zimie w polsce progi i w okolice wlewu skorodowane. Po wycięciu progów także podproża i sporo innych elementów skorodowanych. Więc o czym tu mowa?
a tak poza tematem podoba mi sie astra gsi, niestety w dobrym stanie blacharskim raczej nie do znalezienia.

--
krzysiek82

Data: 2010-01-11 14:25:29
Autor: szymo
kupię auto do 5tys zł - Warsz awa
po pierwszej zimie w  polsce progi i w okolice wlewu skorodowane.
Bo nie zakonserwował kolega i nadkoli nie pozakładał to potem musiał robić tak jak niżej napisujesz :
Po wycięciu progów także > podproża i sporo innych elementów skorodowanych. Więc o czym tu mowa?

O NIEDBLASTWIE kolego.

a tak poza tematem podoba mi sie astra gsi, niestety w dobrym stanie blacharskim raczej nie do znalezienia.

Oj demagogizujesz. na moim osiedlu stoją dwie wypuckowane że aż miło. Dla chcącego nic trudnego, poszukac trzeba.

Data: 2010-01-11 14:31:51
Autor: krzysiek82
szymo pisze:
Oj demagogizujesz. na moim osiedlu stoją dwie wypuckowane że aż miło. Dla chcącego nic trudnego, poszukac trzeba.

zwykle już po wymianie progów i innych elementów blacharskich, pod plastikami tej wersji zwykle jest już sito,niestety ;/ auto bardzo ładne moim zdaniem i ładne wnętrze ma szkoda, że blacha taka tragiczna.

--
krzysiek82

Data: 2010-01-11 14:08:02
Autor: AL
krzysiek82 pisze:
Na pewno lepsze to niż escorty, mondea, stare francuzy czy ople.

francuzy w tej cenie kupisz znacznie w lepszym stanie niz golfy.
co do escorta sie zgodze - mialem i niegdy wiecej (jako nowy i szybko pozbywalem sie jak mial 5 lat bo robil sie skarbonka)

jak chcesz znalezc cos taniego i oszczednego do jazy - a na pewno wygodniejszego niz Golf2 - to poszukaj np. ZX 1.9D a nawet AX 1.5D.

(AX zonki mimo przebiegu blisko 250kkm zapala od pierwszego kopyta, silnik chodzi jak zyleta, w korkach w K-cach nie spala zima wiecej niz 5l/100km (latem litr mniej) np. znacznie wiekszy od np. matiza (srodek i bagaznik), o wygodzie nie bede wspominal (tak, tak - mimo, ze to takie male dupowozidelko, to wygodniej w nim, niz czasami w wiekszym toczydle (np. Golfie) - dla niektorych to bywa zaskakujace.
Ew. jak chcesz coc wiekszego - to zobacz ZX - 1.9D - silnik nie do zajechania.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-01-11 14:16:40
Autor: krzysiek82
AL pisze:
krzysiek82 pisze:
Na pewno lepsze to niż escorty, mondea, stare francuzy czy ople.

francuzy w tej cenie kupisz znacznie w lepszym stanie niz golfy.

Może i młodsze ale nie tak trwałe.

co do escorta sie zgodze - mialem i niegdy wiecej (jako nowy i szybko pozbywalem sie jak mial 5 lat bo robil sie skarbonka)

niestety także coś o tym wiem, rodzice mieli od nowości, dbany był zabezpieczany co roku a i tak ruda go zjadła.

jak chcesz znalezc cos taniego i oszczednego do jazy - a na pewno wygodniejszego niz Golf2 - to poszukaj np. ZX 1.9D a nawet AX 1.5D.

to prawda, ale w mk2 za cenę naprawy tylnej belki cytryny zrobisz całe zawieszenie wraz z amorkami które spokojnie na następne 100tyś zapewnią bezproblemową eksploatacje.

[...]

tu się zgodzę silniki dobre, ale niestety budy mało sztywne, szukałem kiedyś takiego z mocnym silnikiem benzynowym, ale niestety odpuściłem właśnie z powodu słabej sztywności karoserii.

--
krzysiek82

Data: 2010-01-11 14:37:49
Autor: AL
krzysiek82 pisze:
AL pisze:
krzysiek82 pisze:
Na pewno lepsze to niż escorty, mondea, stare francuzy czy ople.

francuzy w tej cenie kupisz znacznie w lepszym stanie niz golfy.

Może i młodsze ale nie tak trwałe.

zoniny AX 1.5D jest z 1996 - ostatni raz potrzebowal wizyty u mechanika (skrzynia biegow + uszczelnienia) ponad dwa lata wstecz (a dziennie pokonuje min 70km) - wiec nie mam powodow do narzekan - trzyma sie dzielnie i zal bedzie sie z nia w tym roku rozstac (w garazu juz stoi nowe auto zony, ale zime jeszcze przejezdzi AX'em bo to zaskakujace dzielne autko jest, np zaspy - ciezki przod diesla pokonuje jak na razie wszystko - nawet podworka nie musze odsniezac, co w przypadku Picasso jest nie do pomyslenia -> slizga sie i zakopuje).

[...]

dokladnie tak (tylne blotniki wcinalo rowno) + dodatkowo co chwila cos sie sypalo.

[...]

Jak nie zaniedbasz - to wymiana lozysk tylnej belki to koszt 200pln z robocizna - i starcza spokojnie na 100kkm, wiec nie jest z tym az tak zle.
Jak zaniedbasz - to i tylne wahacze byc moze bedziesz musial dodatkowo wymieniac (+regeneracja samej belki lub czopow) a to juz jest niemaly koszt, to fakt.

Wiec wszystko sprowadza sie do tego, czy bylo pilnowane, czy nie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-01-11 15:55:16
Autor: krzysiek82
AL pisze:
  > Wiec wszystko sprowadza sie do tego, czy bylo pilnowane, czy nie.

no właśnie, z taką różnicą,że nawet nie pilnowane mk2 jakoś daje radę, żona przez jakiś czas (prawie rok) robiła tym mk2 jakieś 200-300km dziennie czasami więcej. Tłukła go po dziurach (lek wet jeździła do krów, świń i innych stworów) po prostu nic się nie działo, byłem zdumiony, że sprzedając go dowiedziałem się na przeglądzie, że amorki jeszcze w normie podobnie jak reszta elementów.

Teraz dostała nowe berlingo i na serwis tego auta wydała więcej niż na serwis tego golfa w którym zmieniałem tylko filtry, oleje, żarówki i tarcze oraz klocki.

--
krzysiek82

Data: 2010-01-11 15:59:19
Autor: szymo
krzysiek82 pisze:
AL pisze:
> [...]

Teraz dostała nowe berlingo i na serwis tego auta wydała więcej niż na serwis tego golfa w którym zmieniałem tylko filtry, oleje, żarówki i tarcze oraz klocki.

przed paroma postami napisałeś ze wymieniłeś znacznie więcej.

Data: 2010-01-11 16:08:47
Autor: krzysiek82
szymo pisze:
przed paroma postami napisałeś ze wymieniłeś znacznie więcej.

zapomniałem o szklankach i wycięciu zapchanego kata :)
dodam, że znajomy nie spodziewałem się po nim fanatyk VW jak się okazało, jest z auta zadowolony. W ASO kupił ostatnio do niego niektóre plastiki które moja żona urwała gdy jechała przez jakieś polne drogi :)

--
krzysiek82

Data: 2010-01-11 20:05:16
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 11 Jan 2010 10:27:54 +0100, krzysiek82 napisał(a):

Napitek pisze:
[...]

....kiedy go sprzedasz i kupisz sobie na przykład Mondeo.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-11 20:45:21
Autor: JoAsienka

Napitek pisze:
[...]

Daewoo nubira, rocznik 1999 powinno sie miescic w tej cenie. kombi z 1998 roku w pazdzierniku za 5 tys sprzedalam

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Data: 2010-01-12 07:47:06
Autor: LEPEK
Adam Płaszczyca pisze:

...kiedy go sprzedasz i kupisz sobie na przykład Mondeo.

Nadejszła wiekopomna chwila :)
Adam poleca przednionapędowego...

Kiedyś nawet po tym, jak poleciłeś komuś Sierrę, zamiast - tradycyjnie - Granady, zapytałem się ciebie, kiedy zaczniesz polecać Mondeo. Odpowiedziałeś coś w stylu: przednionapędowego? NIGDY!

świat się zmienia...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-01-12 21:44:07
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 12 Jan 2010 07:47:06 +0100, LEPEK napisał(a):

[...]

A co będe rynek ścierek psuł? ;)

--

kupię auto do 5tys zł - Warsz awa