kupie prawko kat B

Data: 2012-01-17 07:50:58
Autor: Lukasz
kupie prawko kat B
W dniu 2012-01-16 13:31, jerzy.n pisze:
http://e-prawnik.pl/forum/domowy/prawo-karne/kupie-prawko-kat-b.html
No teraz mam jasność, policja co dłuższy  weekend zabiera do 2000 prawek
pijaczkom a ludzie dalej jeżdżą :-))

No to ja mam pytanie: czy posiadając ukraińskie prawko w naszym kraju dostawałbym mandat płatny na miejscu, bez punktów karnych? czy to trzeba jeszcze jakie warunki spełnić żeby być zwolnionym z programu lojalnościowego? :)

Lukasz

Data: 2012-01-20 15:26:32
Autor: kogutek
kupie prawko kat B
Lukasz <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> napisał(a):
> [...]

No to ja mam pytanie: czy posiadając ukraińskie prawko w naszym kraju dostawałbym mandat płatny na miejscu, bez punktów karnych? czy to trzeba jeszcze jakie warunki spełnić żeby być zwolnionym z programu lojalnościowego? :)

Zrób sobie dowód bez adresu. --

Data: 2012-01-21 11:53:18
Autor: Lukasz
kupie prawko kat B
W dniu 2012-01-20 16:26, kogutek pisze:
[...]

Zrób sobie dowód bez adresu.

i co, nie dostanę wtedy punktów karnych? nie mów że takie to proste ;)

Lukasz

Data: 2012-01-21 13:37:56
Autor: Bydlę
kupie prawko kat B
On 2012-01-21 10:53:18 +0000, Lukasz <wpiszmojeimie@bojczuk.net.pl> said:

[...]

A punkty karne przypisuje się adresowi czy osobie?

--
Bydlę

Data: 2012-01-21 15:03:00
Autor: Lukasz
kupie prawko kat B
W dniu 2012-01-21 13:37, Bydlę pisze:
[...]

no też sądzę że osobie, więc pytanie nadal aktualne ;)

Lukasz

kupie prawko kat B