kupię produkt samochodo-podobny (Gda/Wa) ~1tyś

Data: 2014-03-23 22:55:29
Autor: Budzik
kupię produkt samochodo-podobny (Gda/Wa) ~1tyś
Użytkownik yapann yapann@odwa.pl ...

potrzebuję czegoś z dachem, czym pojeżdzę ze 3 lata, do ~TYSIAKA
do jazdy wyłącznie po mieście
wszelkie walory estetyczne NIEWAŻNE (byle nie smród) / może mieć
dziury w podłodze, rdzę, wyglądać dowolnie - byle odpalało i JEŹDZIŁO
i trzymało się na zawieszeniu.
Akceptowalna sprawność mechaniczna to jedyny i niezbędny warunek (żeby
mój mechanik na darmo nie fatygował się do jakiegoś cudu polskiej
mechaniki kreatywnej kombinowanej).

Najlepiej Wawa (względnie Trójmiasto - o ile to coś dojedzie raz do
Wawy :_) ).

Dziękuję za wszelkie infos (gdyby ktoś wysłał prva - prośba o info na
pms).
za tysiac to na pewno ludzie beda sie pchac okanmi zeby ci cos wysłać.
Musisz szukać, tylko wsród prywatnych uzytkowników, nie wsrod komisów, handlarzy etc.

Ostatnio sprzedawałem corse, 97 rok. Wziałem 1400 zł. Spełniałaby twoje wymogi w 100%. Az nadto, bo była w dobrym technicznym stanie, zadnych dziur etc.
Kupił handlarz, poprawił wizualnie i wystawił po 3300.

kupię produkt samochodo-podobny (Gda/Wa) ~1tyś