kupię produkt samochodo-podobny (Gda/Wa) ~1tyś

Data: 2014-03-24 18:13:58
Autor: misiek
kupię produkt samochodo-podobny (Gda/Wa) ~1tyś

Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości news:lgnie0$3ck$1node2.news.atman.pl...
potrzebuję czegoś z dachem, czym pojeżdzę ze 3 lata, do ~TYSIAKA

jeszcze pewnie oc na rok, i zatankowany pod korek :D
ogloszen jest w necie w pizdu... wystaczy poszukac - podaz zlomow do circa 1100 - 1300 jest spora szczegolnie w wawie...

Data: 2014-03-26 13:05:31
Autor: yapann
"misiek" <danton1969@go3.pl> wrote in message news:lgpq29$6hd$1mx1.internetia.pl...
jeszcze pewnie oc na rok, i zatankowany pod korek :D
sarkazm jest PODOBNO najwyższą formą poczucia humoru :p
jeśli bedzie OC na rok i zatankowane pod najniższą dziurę w zbiorniku, to też wezmę :p, miszczu inronii.

ogloszen jest w necie w pizdu... wystaczy poszukac - podaz zlomow do circa 1100 - 1300 jest spora szczegolnie w wawie...
czasami są powody by pytać - pomimo że coś jest w necie
Ja nie wiem, czy mój pomysł nie jest pakowaniem sie na minę, i liczę na jakąkolwike dyskusję co da mi trochę wstępnego rozeznania czego w ogóle można szukać.

Sama sprzedałam mój stary bolid lat temu kilka za 700 zł - łamał się w rękach jak wafel ze rdzy a sinlik miał wyzioniętą uszczelkę 'na wylot' - autohandle nie dawały za niego więcej niż 400zł max, a koleś który go kupił - (z)robił z niego i drugiego podobnego pewnie całkiem wypas furę, bo w rzeczy samej prócz dwóch ww defektów :p był to niezły egzemplarz (rodem z kraju kwitnącej wiśni - czyli taki jakich już nie ma).

Ludzie sprzedają auta z pobudek różnych - nieraz mają już nowe i stare jest tylko kosztem - i jasne że każdy chce maxa za stare pudło dostać, ale nikt mi nie wmówi że czarne jest czarne i że nie można trafić na coś jeszcze na chodzie i dogadać się za obupólną niewiwlką stratą :) Będe szuakć niezależnie od zniechęcań :)

Za wszelką pomoc/podpowiedzi - z góry dzięki.

kupię produkt samochodo-podobny (Gda/Wa) ~1tyś