kupie silnik punto II 1.2 8v > 1999r

Data: 2009-09-04 14:12:54
Autor: mateusx6
kupie silnik punto II 1.2 8v > 1999r
Kupie silnik do Fiata Punto II 1.2 8v 2000r, oczywiście może być z innego rocznika... napewno nie starszego :)

Data: 2009-09-04 14:19:03
Autor: Paweł W.

Użytkownik "mateusx6" <mateusx6@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7r08b$7a6$1news.wp.pl...
Kupie silnik do Fiata Punto II 1.2 8v 2000r, oczywiście może być z innego rocznika... napewno nie starszego :)
Maszpunto? ;-)

p.

Data: 2009-09-04 14:38:00
Autor: mateusx6

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:h7r0o1$57$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

a ty masz rozum ? ;-)

Data: 2009-09-04 14:42:45
Autor: Agent

Użytkownik "mateusx6" <mateusx6@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7r1ne$84g$1news.wp.pl...

[...]

Nie czaisz dowcipu :)

Data: 2009-09-04 15:22:21
Autor: Agent 0700
kupie silnik punto II 1.2 8v > 1999r
Nie czaisz dowcipu :)

Coś słyszałem, że dzwonili, ale nie wiem w którym kościele.

Przypomnicie?

Data: 2009-09-04 15:33:53
Autor: marjan
Agent 0700 pisze:
Nie czaisz dowcipu :)

Coś słyszałem, że dzwonili, ale nie wiem w którym kościele.

Przypomnicie?

Ktoś złośliwy wskiknął w nocy Maszpuntowi pod samochód i wypiął mu kabelek od sondy lambda ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-09-04 22:25:22
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

I z czego rżysz durniu?!
Nie masz nic do dodania to się nie produkuj.
A propos silnika, to pytaj w italcar lub w tym zakładzie jak się na Proszowice jedzie.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-04 22:45:00
Autor: marjan
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Bo to śmieszne było ;) a określenia typu "durniu" zostaw sobie dla znajomych i/lub rodziny.

Nie masz nic do dodania to się nie produkuj.

Jakbyś nie zauważył moja odpowiedź była jak najbardziej w temacie - przypomniałem o co chodziło ;)

Data: 2009-09-04 16:28:53
Autor: Paweł W.
kupie silnik punto II 1.2 8v > 1999r
Data: 2009-09-07 19:46:40
Autor: Agent 0700
kupie silnik punto II 1.2 8v > 1999r
Przypomnicie?

No jasne: http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/4195160d5c07eb31/5fe21db30204402a?hl=pl&q=nocna+ciekawostka&lnk=ol&

Się chłopak zapienił :-)

Ale zupełnie bez sensu, bo takie "niemożliwe" rzeczy czasem i mi się zdarzają.

Luzik, bo żyłka pęknie :-)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-09-04 16:15:34
Autor: MarcinJM
mateusx6 pisze:
Kupie silnik do Fiata Punto II 1.2 8v 2000r, oczywiście może być z innego rocznika... napewno nie starszego :)

1.1 tanio sprzedam

MarcinJM

Data: 2009-09-04 16:53:31
Autor: kogutek
kupie silnik punto II 1.2 8v > 1999r
Kupie silnik do Fiata Punto II 1.2 8v 2000r, oczywiście może być z innego rocznika... napewno nie starszego :)
A co się stało temu co masz? --

Data: 2009-09-04 19:58:58
Autor: mateusx6
kupie silnik punto II 1.2 8v > 1999r

Kupie silnik do Fiata Punto II 1.2 8v 2000r, oczywiście może być z innego
rocznika... napewno nie starszego :)

A co się stało temu co masz?

pompa olejowa padla...

Data: 2009-09-05 22:26:24
Autor: WIHEDCNF
kupie silnik punto II 1.2 8v > 1999r

Użytkownik "mateusx6"

Kupie silnik do Fiata Punto II 1.2 8v 2000r, oczywiście może być z innego rocznika... napewno nie starszego :)

żeby nie było to nie są moje aukcje :)
http://www.allegro.pl/search.php?string=silnik+punto&category=50821&category=50849

Data: 2009-09-06 08:58:51
Autor: mateusx6