kupie te szfeckie puszki

Data: 2009-09-27 22:14:36
Autor: Adam
kupie te szfeckie puszki

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h9o1he$92a$1nemesis.news.neostrada.pl...
z liofilizowana zywnoscia....
tylko powazne propozycje: rym[wytnijto]@30wp.pl

chodzi o jakies 100 sztuk.

Ja tez by chętnie kupił.
Debilni pismacy nie mają pojęcia, co to liofilizacja mięsa (robili to już Indianie amerykańscy i polscy chłopi) i jak wygląda obrót konserwami w wojsku. Ja osobiście na poligonie w 1985 dostałem jako suchy prowaiant na czas transportu puszki z datą produkcji 1962 rok. Ich zawartość - to było coś wspaniałego. A puszkowana słonina wojskowa śni mi się do dzisiaj - to było coś wspaniałego!
Oczywiście - z tego szwedzkiego schabowych nie da się zrobić - ale jako półprodukt jest przypuszczalnie
bez zarzutu.
AC

Data: 2009-09-27 13:57:43
Autor: Marek
kupie te szfeckie puszki
On 27 Wrz, 22:14, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> napisał w wiadomościnews:h9o1he$92a$1nemesis.news.neostrada.pl...>z liofilizowana zywnoscia....
> tylko powazne propozycje: rym[wytnijto]@30wp.pl

Debilni pismacy nie mają pojęcia, co to liofilizacja mięsa (robili to już
Indianie amerykańscy i polscy chłopi)

Taaa...chlopi to robili ?
Mieli pompy do wytwarzania podcisnienia w obnizonej temperaturze ?

I indianie tez...???

No to brawoooo...kurwaaaa

Data: 2009-09-28 00:02:41
Autor: Adam
kupie te szfeckie puszki

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:54e6f9f7-1802-4b20-a536-3ad10201680cg6g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

Indianie amerykańscy i polscy chłopi)

Taaa...chlopi to robili ?
Mieli pompy do wytwarzania podcisnienia w obnizonej temperaturze ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Aleś ty ciemny. Te dawne "liofilizacje" polegały na zabiegach usunięcia wody z miesa. Indianie pracowcie suszli mięso na słoncu, w przewiewnych miejscach.
Polscy chłopi robili podobnie, ale wspomagali ten proces tzw. wędzeniem w zimnym dymie. Te chłopskie wyroby - np. boczki, szynki itp. mogly latami wisieć w komorach i były zdatne do spożycia.
W XX wieku proces liofilizacji został znacznie udoskonalony, ale nadal o to samo chodzi: usunięcie wody z mięsa.
AC

Data: 2009-09-28 00:06:52
Autor: mundek
kupie te szfeckie puszki
[...]

Niemieccy chłopi w 1945 zakopywali różnego rodzaju przetwory (kompoty, mięso, smalec, ogórki...itp).

Do dziś polscy rolnicy i poszukiwacze skarbów wzbogacają swoja dietę tymi znakomitymi poniemieckimi specyjałami.

W końcu niemieckie auta uchodzą za najlepsze na świecie, podobnie jak i szwedzkie. ;-)

To i poniemieckie żarcie też nie ulega zepsuciu.

Smaśnego!

kupie te szfeckie puszki