[SPAM] kupie uzywana kurtke na motor

Data: 2012-12-23 15:40:38
Autor: bucz
[SPAM] kupie uzywana kurtke na motor
kupie uzywana kurtke skorzanÄ… na motor z ochraniaczmi na lokcie barki i kregoslup
~178cm wzrostu, szczupla budowa ciala
moze komus sie przytylo i akurat ma na zbyciu w rozsadnych pieniadzach

kontakt:
firepunch małpa gmail kropa com

Data: 2012-12-23 19:47:37
Autor: Dominika
W dniu 2012-12-23 15:40, bucz pisze:
[...]

Na motor nie mam ale na motocykl by się coś znalazło...

Data: 2012-12-25 16:41:57
Autor: bucz
W dniu 2012-12-23 19:47, Dominika pisze:
[...]

pisz wiecej, pogadamy :)
niestety nie ma do ciebie kontaktu na prv, jak mozesz to zamailuj do mnie pogadamy, nie bedziemy zasmiecac grupy

--
Bucz

[SPAM] kupie uzywana kurtke na motor