kupiłam nowe auto, nie mogę go utrzymać - co zrobić

Data: 2011-05-16 22:12:13
Autor: Kuba \(aka cita\)
kupiłam nowe auto, nie mogę go utrzymać - co zrobić

Użytkownik "tradycja" <xyzabc@eu.pl> napisał w wiadomości news:iqs077$6pb$1node2.news.atman.pl...
Wiadomo że sprzedając samochód w takiej styuacji tracę mnóóóóstwo siana - i wygrywam nagrodę Darwina :p
(o stratach dodanych (odliczony podatek / amortyzacja; kosztykredytu,...) nie trzeba dodawać...)
Ile możnaby dostać za takie auto?

ile być nie dostał, nie starczy na spłacenie kredytu.
Sprzedaż więc auto, rady będziesz spłacał dalej i nie będziesz miał samochodu.

IMO - znajdz drugi etat, bo nic lepszego nie wymyślisz.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

kupiłam nowe auto, nie mogę go utrzymać - co zrobić