kupilbym se

Data: 2012-10-30 15:00:22
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
kupilbym se
Yamahe RD 350, taka mam zajawke. Nie ma kto jakiej w szopie i sie mu kurzy?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-10-30 16:26:04
Autor: maverik
kupilbym se
Yamahe RD 350, taka mam zajawke. Nie ma kto jakiej w szopie i sie mu kurzy?

miałem, dawno temu, ale pewnie i teraz te nowe 600tki wciąga filtrem ;) bardzo fajny motocykl

Data: 2012-10-30 17:42:37
Autor: WIADRO
kupilbym se
Yamahe RD 350, taka mam zajawke. Nie ma kto jakiej w szopie i sie mu kurzy?

ale tylko z walkman'em w zestawie

Data: 2012-10-31 18:44:44
Autor: gorzała
kupilbym se
Witam Was:) mam małe pytanie czy nie wiecie co to za model spodni -> http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktualnosci/Ret_Bike_w_TVN_Turbo/ret_bike.jpg.html co ta dziewczyna ma na sobie??? retbike ale nie wiem jaki model:(

kupilbym se