kupiłech bluray

Data: 2018-02-02 17:27:54
Autor: neelix
kupiłech bluray

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA87B105528C6PanElektroniklocalhost.net...
Sam nie wiem po co ;) Oglądać filmy z Tesco po piątaku chyba.
Czy ktoś bawi się jeszcze w nagrywanie płyt? Czy hdd żondzom?

Jaki? Nagrywałech na CD/DVD. Bluraya jeszcze nie mam. Płyty są chyba nadal w kosmicznych cenach.

neelix

Data: 2018-02-02 22:37:46
Autor: PiteR
kupiłech bluray
neelix pisze tak:

[...]

2.60zł za 25gb

https://www.sferis.pl/bd-r-verbatim-25gb-50szt-p448067

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-02-03 11:09:54
Autor: Sebastian Biały
kupiłech bluray
On 2/2/2018 5:27 PM, neelix wrote:
Jaki? Nagrywałech na CD/DVD. Bluraya jeszcze nie mam. Płyty są chyba nadal w kosmicznych cenach.

Nie są. Bluray oplaca się jako domowy storage od jakiś 3 lat.

Data: 2018-02-04 10:46:44
Autor: ń
kupiłech bluray
A co myślicie o płytach DVD DL, czyli o podwójnej pojemności?
Czasem wysyłam (rodzinie itp.) zdjęcia na płytach i nie wiem, czy w każdym "domowym" odtwarzaczu DVD da się płyty Double Layer (9 GB) odczytać?

-- -- -
Bluray oplaca się jako domowy storage od jakiś 3 lat.

Data: 2018-02-04 10:31:16
Autor: PiteR
kupiłech bluray
ń pisze tak:

[...]

Filmy kupne są double layer więc niby powinno się dać odczytać.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-02-04 13:22:04
Autor: z
kupiłech bluray
W dniu 2018-02-04 o 11:31, PiteR pisze:
Filmy kupne są double layer więc niby powinno się dać odczytać.

Litości :-)

Wróćmy do rzeczywistości.

I tu pytanie czy blureje są tak samo "niekompatybilne" i nie warte zaufania jak DVD DL?
Czy nastąpił jakiś progres w tej dziedzinie chorej optycznej technologii? :-)

Data: 2018-02-04 12:36:28
Autor: PiteR
kupiłech bluray
z pisze tak:

I tu pytanie czy blureje są tak samo "niekompatybilne" i nie warte zaufania jak DVD DL?

Są nie warte zaufania przy nagrywaniu.
ale jak już się uda nagrać to są warte ;)

Odczyt w stacjonarnych odtwarzaczach nigdy
mnie nie interesował i nie będzie.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2018-02-04 14:16:44
Autor: z
kupiłech bluray
W dniu 2018-02-04 o 13:36, PiteR pisze:
Odczyt w stacjonarnych odtwarzaczach nigdy
mnie nie interesował i nie będzie.

Szkoda. Myślałem że poszerzę swoją wiedzę ;-)

Data: 2018-02-13 15:39:57
Autor: PJP
kupiłech bluray
W dniu niedziela, 4 lutego 2018 14:16:46 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2018-02-04 o 13:36, PiteR pisze:
> Odczyt w stacjonarnych odtwarzaczach nigdy
> mnie nie interesował i nie będzie.

Szkoda. Myślałem że poszerzę swoją wiedzę ;-)

A czego chciałbyś się dowiedzieć?
BD-R, BD-RE odtwarzają się w stacjonarnych odtwarzaczach, nagrane jako pliki (np. mkv, mp4, itd) oraz jako Blu-ray. Chociaż to zależy od odtwarzacza. PS4 czyta BD-R ale Xbox One już nie. Za to Xbox czyta BD-9 (struktura plików i kodowanie jak blu-ray  nośnik DVD-DL).
BD-9 w stacjonarnym też się odtwarzają.
AVCHD też się odtwarzają. BD-r BH10LS30,
Odtwarzacze: LG BD350V, Philips BD2190/12, PS3, 4, Xbox one  - sprawdzone dzięki uprzejmości znajomych.   Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-02-05 18:36:13
Autor: Sebastian Biały
kupiłech bluray
On 2/4/2018 10:46 AM, ń wrote:
A co myślicie o płytach DVD DL, czyli o podwójnej pojemności?

Kiepsko się czytają nawet przez ta samą nagrywarkę co ją przed chwilą wypaliła.

Data: 2018-02-05 23:06:29
Autor: Marcin Debowski
kupiłech bluray
On 2018-02-05, Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:
On 2/4/2018 10:46 AM, ń wrote:
A co myślicie o płytach DVD DL, czyli o podwójnej pojemności?
Kiepsko się czytają nawet przez ta samą nagrywarkę co ją przed chwilą wypaliła.

Chyba niekoniecznie. Wypaliłem takich sporo i nic podobnego się nie działo. --
Marcin

Data: 2018-02-12 08:59:04
Autor: Smok Eustachy
kupiłech bluray
W dniu 04.02.2018 o 10:46, ń pisze:
A co myślicie o płytach DVD DL, czyli o podwójnej pojemności?
Czasem wysyłam (rodzinie itp.) zdjęcia na płytach i nie wiem, czy w każdym "domowym" odtwarzaczu DVD da się płyty Double Layer (9 GB) odczytać?

Problemy z zapisem, problemy z odczytem, problemy z trwałoscia

kupiłech bluray