kupi?em auto i nie przerejestrowa?em - co mi grozi?

Data: 2014-02-06 21:35:04
Autor: J.F
kupi?em auto i nie przerejestrowa?em - co mi grozi?
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
Pytanie teoretyczne, ale  proszę o fachową odpowiedź.
kupiłem w grudniu auto, ma przegląd i ubezpieczenie. Nie przerejestrowałem nigdzie nie zgłaszałem faktu zakupu. Mało tego chce go sprzedać dalej. Co mi za to grozi?

W zasadzie nic, o ile PCC oplaciles lub sie ine nalezalo.
Tylko uwazaj, bo przy sprzedazy z zyskiem podatek dochodowy bedzie.

Czy ewentualny następny nabywca też może mieć jakieś problemy?

Tyle tylko ze musi przedstawic dwie umowy - jego z toba, i twoja z poprzednim wlascicielem.

J.

kupi?em auto i nie przerejestrowa?em - co mi grozi?