kupiłem kask z Lidla

Data: 2010-06-14 12:48:53
Autor: Bartłomiej Kacprzak
kupiłem kask z Lidla

Użytkownik "Arni" <no@spam.org> napisał w wiadomo¶ci news:hurhrd$540$1inews.gazeta.pl...
Poszedłem, obadałem i wyszedłem z kaskiem. Potrzebowalem zapasowy kask dla pasazera ale sam go tez przetestuje. Kask wyglada bardzo porz±dnie, ma zapasow± szybkę, podnoszona szczękę, blende przeciwsłoneczn±, zapasowe wkladki na policzki, pokrowiec. Na mojej glowie lezy bardzo wygodnie. Zobaczymy jak wypadnie w praktyce ale za 179 zł to uwazam ze bardzo wygodny zakup. mam nadzieje nie testowac jego bezpieczenstwa, kwitek TUV chyba daje jak±s gwarancje.

W trzech egzemplarzach w lodzkim gliglu wszystkie kaski mialy problem z opuszczeniem i zasunieciem blendy.
Wygladalo na to, ze blenda byla za duza i blokowala sie o skorupe kasku.
No i jak juz dalo sie ja opuscic to pomiedzy gorna krawedzia a skorupa robila sie szczelina okolo 0,5 cm.

pozdr

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-06-14 15:17:20
Autor: blur
kupiłem kask z Lidla
Użytkownik "Bart?omiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c160915$0$19180$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Oglądałem te kaski bo szukam czegoś dla plecaczka, cena ok, zostały jakieś 4szt.
Na pierwszy rzut oka wyglądały ok ale po dokładniejszych oględzinach tak sobie,
odstraszyło mnie to że jak kilka razy poruszałem szybką to odkręciły się śrubki i została
mi w ręce ! w pozostałych 3 szt już jedna była odkręcona, loctita poskompili czy co ?

pozdro blur

kupiłem kask z Lidla