kupiłem 'nowe' auto

Data: 2012-01-09 07:45:30
Autor: karbar
kupiłem 'nowe' auto
On 09.01.2012 00:58,  Michał wrote:
stare się popsuło - immobilajzer - No to kupiłem :)
Safrane 3.0 24v,2000, FWD, Automat, fotele/lusterka z memory, 5 poduszek

to teraz mam 3x safrane :) tylko francuski welur w starym był fajniejszy

Wszystko fajnie, ale mnie ciekawi, jak Ci idzie płacenie OC za trzy safrany z dużymi silnikami?

pozdrawiam
karbar

Data: 2012-01-09 08:32:13
Autor:
kupiłem 'nowe' auto
Użytkownik "karbar" <karbar@wp.pl> napisał w wiadomości news:jee2eb$l6g$1node2.news.atman.pl...
[...]

Po pierwsze to wszystko bzdury, po drugie ostatnio chwalił sie, że dostał mandat za brak OC ;-)

--
MW

Data: 2012-01-09 09:16:43
Autor: MM
kupiłem 'nowe' auto
Dnia 09-01-2012 o 07:45:30 karbar <karbar@wp.pl> napisał(a):

Wszystko fajnie, ale mnie ciekawi, jak Ci idzie płacenie OC za trzy  safrany z dużymi silnikami?

Pewnie jeszcze nie płacił - OC od poprzedniego właściciela

kupiłem 'nowe' auto