kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi

Data: 2011-11-28 23:26:47
Autor: zlotowinfo
kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi
kupiłem ten prostownik
http://img89.imageshack.us/img89/6196/kopia2w.jpg
u allegrowicza: allegro_majster

instrukcja o ostrożno¶ci, parametrach itp
ale kompletnie nic nie pisze do czego te wszystkie przyciski

w jakich pozycjach poustawiać do normalnego ładowania
bo jak rozumiem boost to szybkie, no a pozostałe?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-11-28 23:07:25
Autor: Alex

Taka wiedza "wikipedyczna" się nie nada? http://pl.wikipedia.org/wiki/Prostownik

--
http://2011eu.eu
"Człowiek nie potyka się o góry, lecz o kretowiska"

Data: 2011-11-28 23:35:35
Autor: JK
W dniu 2011-11-28 23:26, zlotowinfo pisze:
[...]

A dlaczego nie zapytasz sprzedawcy?
Jeste¶ debilem czy jak?

--
JK

Data: 2011-11-29 00:12:53
Autor: Kris_Poland
kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi

Użytkownik "JK" <jaka857@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jb12bn$1is$1usenet.news.interia.pl...

no i porsze
glupi z glupszym sie zawsze dogada
http://www.telwin.com/webtelwin/site.nsf/webapridocumento?openform&E|3||807551|84
http://www.telwin.com/webtelwin%5C/telwinimg.nsf/TelWinImg/legenda/$FILE/legenda.pdf?OpenElement

Data: 2011-11-29 09:02:32
Autor: Hinek
kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi

Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał

no i porsze

Porsche

--
Hinek

Data: 2011-11-30 09:21:12
Autor: zlotowinfo
[...]

swojego debilizmu nie musisz upubliczniać

sprzedawca nie wie
w intsrukcji nie ma

może kto¶ ma taki prostownik i podpowie

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-11-30 12:26:34
Autor: to
kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi
begin zlotowinfo
swojego debilizmu nie musisz upubliczniać

Póki co to Ty go upubliczniłeś. Obrazki są dość jasne. Dawno mierzyłeś sobie IQ? ;) Tam są ponoć podobne testy.

Data: 2011-12-01 08:50:43
Autor: J.F.
kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi
Dnia 30 Nov 2011 12:26:34 GMT, to napisał(a):
begin zlotowinfo
swojego debilizmu nie musisz upubliczniać

Póki co to Ty go upubliczniłe¶. Obrazki s± do¶ć jasne. Dawno mierzyłe¶ sobie IQ? ;) Tam s± ponoć podobne testy.

Jasne ? Gratuluje IQ, musi byc jakies niebotyczne, 260 ? Tylko szkoda ze po 256 licznik sie przekreca :-)

J.

Data: 2011-12-03 14:34:38
Autor: zlotowinfo
kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ed620fa$0$5820$65785112news.neostrada.pl...
begin zlotowinfo

swojego debilizmu nie musisz upubliczniać

Póki co to Ty go upubliczniłeś. Obrazki są dość jasne. Dawno mierzyłeś
sobie IQ? ;) Tam są ponoć podobne testy.

to panie wielki inteligencie powiedz mi
jak mam ustawić ten pierwszy przycisk, 1 czy 2

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-07 17:33:07
Autor: radekp@konto.pl
kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi
30 Nov 2011 12:26:34 GMT, w <4ed620fa$0$5820$65785112@news.neostrada.pl>, to
<to@xyz.abc> napisał(-a):

begin zlotowinfo

> swojego debilizmu nie musisz upubliczniać

Póki co to Ty go upubliczniłe¶. Obrazki s± do¶ć jasne. Dawno mierzyłe¶ sobie IQ? ;) Tam s± ponoć podobne testy.

Bez przesady, człowiek nie w temacie ma pełne prawo nie rozumieć.

Jak domy¶lam się (od prawej):
- oczywisty
- ładowanie lub odpalanie z prostownika?
- boost (szybkie ładowanie) lub powolne?
- dotyczy powolnego -- długo¶ć cyklu 1min/2min?

Data: 2011-11-29 08:17:46
Autor: news-gazeta
[...]

Spam reklamowy?

Pozdrawiam - Darek.

kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi