kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi

Data: 2011-11-29 08:17:46
Autor: news-gazeta
kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi
kupiłem ten prostownik
http://img89.imageshack.us/img89/6196/kopia2w.jpg
u allegrowicza: allegro_majster

instrukcja o ostrożności, parametrach itp
ale kompletnie nic nie pisze do czego te wszystkie przyciski

w jakich pozycjach poustawiać do normalnego ładowania
bo jak rozumiem boost to szybkie, no a pozostałe?

Spam reklamowy?

Pozdrawiam - Darek.

kupiłem prostowcnik, kupa przycisków instrukcja nic o nich nie mowi