kupilem sobie zabawke...;)

Data: 2009-08-05 13:24:31
Autor: Bartek
kupilem sobie zabawke...;)
AR 164 3.0 12V.
za cale 500 zl.

jezdzi;)
klima dziala....
lpg....
nawet szyby z przodu dzialaja, w przeciwienstwie do tylnich;)
ABS też dziala;)

jak wymyje to powiem jak wyglada;)

cel: pogrzebac, po uczyc sie mechaniki;)

koszt zakupu - prawie jak maluch, a jednak troche ciekasze do takich zastosowan.

:)

czlowiek to jest glupi jednak;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-08-05 13:36:43
Autor: Pan Piskorz
kupilem sobie zabawke...;)
cel: pogrzebac, po uczyc sie mechaniki;)

poucz się ortografii

P.

Data: 2009-08-05 14:08:20
Autor: CeSaR
kupilem sobie zabawke...;)
poucz się ortografii

Dokładnie. Można zacząć od rozpoczynania zdania wielką literą.

Data: 2009-08-05 14:10:58
Autor: Agent 0700
kupilem sobie zabawke...;)
Dokładnie. Można zacząć od rozpoczynania zdania wielką literą.

Chłopak prawie orgazmu dostał, a Wy mu tu o jakiejś tam ortografii.

Jacek

PS, Też bym kupił furkę za taką kaskę :-)

Data: 2009-08-05 14:21:49
Autor: CeSaR
kupilem sobie zabawke...;)
Chłopak prawie orgazmu dostał, a Wy mu tu o jakiejś tam ortografii.

Ja nie do chłopaka....

Data: 2009-08-05 14:47:12
Autor: Bartek
kupilem sobie zabawke...;)
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:h5bqsf$non$1inews.gazeta.pl...
cel: pogrzebac, po uczyc sie mechaniki;)

poucz się ortografii

ssij mnie wydech.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-08-05 18:31:45
Autor: Jotte
kupilem sobie zabawke...;)
W wiadomości news:h5bkgj$t5h$1node1.news.atman.pl Bartek
<heavy_USUNWIELKIE@op.pl> pisze:

cel: pogrzebac, po uczyc sie mechaniki;)
poucz się ortografii
ssij mnie wydech.
No to już widać co będzie - kolejny bezmózgi margines w złomie na drodze...

--
Jotte

Data: 2009-08-05 13:47:18
Autor: krzysiek82
kupilem sobie zabawke...;)
Bartek pisze:
jak wymyje to powiem jak wyglada;)

cel: pogrzebac, po uczyc sie mechaniki;)

koszt zakupu - prawie jak maluch, a jednak troche ciekasze do takich zastosowan.

Zamieść link do jakiś fotek, za tą kaskę to chyba z przystanku autobusowego to auto jest :) W sumie do nauki powinno być w sam raz.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-05 14:45:22
Autor: Bartek
kupilem sobie zabawke...;)
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:h5bs3u$s6t$1nemesis.news.neostrada.pl...
Bartek pisze:
[...]

ne, krzysiu;) poprostu stare, dość mocno eksploatowane auto.
uratowałem ją przed złomem, bo tam by niebawem trafiła.

fotki w przypadku takiego auta raczej mało istotne są, ale jak wymyje to sam zobacze:) rewelki sie nie ma co spodziewac, bo pan starszy sobie sporo sam robił, np malował w garażu jakieś tam elementy, więc wiadomo.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-08-05 13:56:49
Autor: J.F.
kupilem sobie zabawke...;)
Użytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisał w wiadomości news:h5bflj$sb7$1node1.news.atman.pl...
AR 164 3.0 12V. za cale 500 zl.
cel: pogrzebac, po uczyc sie mechaniki;)
czlowiek to jest glupi jednak;)

No to czekamy miesiac na weryfikacje opinii :-)

koszt zakupu - prawie jak maluch, a jednak troche ciekasze do takich zastosowan.

Niekoniecznie. Zapewne mocno upchane pod maska - bez podnosnika nie podchodz.

Do nauki mechaniki to sierra bylaby lepsza - troche miejsca pod maska jest, tylko ma jeden problem .. popsuc sie nie chce :-)

J.

Data: 2009-08-05 14:41:45
Autor: Bartek
kupilem sobie zabawke...;)
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5bs1u$tjf$1news.onet.pl...
[...]

:))

koszt zakupu - prawie jak maluch, a jednak troche ciekasze do takich zastosowan.

Niekoniecznie. Zapewne mocno upchane pod maska - bez podnosnika nie podchodz.

sporo racji masz:) ale da się sporo zrobić.
mam nadzieje;)

Do nauki mechaniki to sierra bylaby lepsza - troche miejsca pod maska jest, tylko ma jeden problem .. popsuc sie nie chce :-)

wiem, ale:
1: nikt mi sierry sprzedać na chodzie z OC z klimą i V6 nie chciał sprzedać:) za 500 zł to w ogole...
2: mój golf II też się psuć nie chciał.

a tak całkiem serio, to poprostu była do wzięcia. oczywiscie po przejsciach, przebieg to  coś ponad 400000, brudna, stała z rok. pewnie rok temu wyglądała znacznie lepiej, bo posiadaczem był starszy gość, który zadziwiająco o auto dbał: widzę wymiany oleju w skrzyni, dbanie o poziom oleju w silniku, nabijanie klimy, wstawienie nowej butli, inne takie, ale od ponad roku pan starszy sie niestety do jazdy autem nie nadawał więc jezdzili nią wszyscy. no i zaczeło się grzebanie. tak więc po tym samochodzie napewno będę specjalistą od elektryki.

zobaczymy. za takie pieniądze można się pobawić i za pare miesięcy ładnie na złom odstawić, tracąc 300 zł, bo 200 zł można dostać oddając auto;)

BTW: szukam dla kogoś auta. szukam sierry 2.0, z gazem, w dobrym stanie. kiedyś jak nie szukałem to były, a teraz....

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-08-05 15:39:02
Autor: GK
kupilem sobie zabawke...;)
Bartek pisze:

BTW: szukam dla kogoś auta. szukam sierry 2.0, z gazem, w dobrym stanie. kiedyś jak nie szukałem to były, a teraz....

Mam taką, LPG, silnik 2.0, sprawna, w ciągłej eksploatacji, kombi. Trochę rzeczy do wymiany niestety jest: progi i pas tylny (pas mam nówkę, leży sobie), progi można za jakieś 120 zł dostać na all... z wysyłką. Nówka sprzęgło Sachsa zakładałem 2 m-ce temu. Wkrótce założę nową linkę od ręcznego.
Spalanie po mieście do 11 litrów, na trasie 8,5 litra, zależy jak ktoś jeździ.
Tylko, że na razie ciągle nią jeżdzę... i pewnie jeszcze z pół roku muszę pojeździć.
Fajnie gdyby komuś się później jeszcze przydała do jazdy. No wytrwałe autka były, teraz już nie robią takich :-(
Cena pewnie symboliczna.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-08-05 15:50:28
Autor: Bartek
kupilem sobie zabawke...;)
Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5c21q$1gm$1inews.gazeta.pl...
Bartek pisze:

BTW: szukam dla kogoś auta. szukam sierry 2.0, z gazem, w dobrym stanie. kiedyś jak nie szukałem to były, a teraz....

Mam taką, LPG, silnik 2.0, sprawna, w ciągłej eksploatacji,

będziesz chciał się pozbyć - daj znać.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-08-06 21:47:22
Autor: Czarek Daniluk
kupilem sobie zabawke...;)
Użytkownik J.F. napisał:

[...]

Nie powiem w DC niewiele warsztatów było specjalizujących się w AR - w czasach kiedy jeszcze można było częściej spotkać 164 na drodze.
Z tego co wiem to części były strasznie drogie do tego i żeby coś w tym zrobić to trzeba było się na tym porządnie znać.

Na tą chwilę to mogą być już problemy z coponiektórymi częściami ...

Więc suma summarum ja stwierdzę że nie jest to dobry samochód do nauki mechaniki :)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-08-10 12:53:04
Autor: Bartek
kupilem sobie zabawke...;)
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.pl> napisał w wiadomości news:h5fc0o$tm0$1achot.icm.edu.pl...
Użytkownik J.F. napisał:

[...]

i sprzedałem;;)
okazało się że jak ktoś ma takie dwie to dodatkowa trzecia gdzie większość elementów działa jest dość cennym nabytkiem, tak więc..... sprzedana z całkiem rozsądnym zyskiem;)

jak szybko kupiłem tak szybko sprzedałem  ale fajne auto :) tyle powiem.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-08-12 14:03:57
Autor: J.F.
kupilem sobie zabawke...;)
On Mon, 10 Aug 2009 12:53:04 +0200,  Bartek wrote:
i sprzedałem;;)
okazało się że jak ktoś ma takie dwie to dodatkowa trzecia gdzie większość elementów działa jest dość cennym nabytkiem, tak więc..... sprzedana z całkiem rozsądnym zyskiem;)

Nie zapomnij o podatku :-)

jak szybko kupiłem tak szybko sprzedałem  ale fajne auto :) tyle powiem.

Tylko czesto sie psuje i z dwoch nie mozna zrobic jednego na chodzie
:-)

J.

Data: 2009-08-05 15:40:18
Autor: to
kupilem sobie zabawke...;)
Bartek wrote:

AR 164 3.0 12V.
za cale 500 zl.

Fajne auto. Silnik zdrowy?

--
cokolwiek

Data: 2009-08-06 00:15:32
Autor: zinek
kupilem sobie zabawke...;)

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:h5c952$hvr$10nemesis.news.neostrada.pl...
Bartek wrote:

AR 164 3.0 12V.
za cale 500 zl.

Fajne auto.

popieram.

Data: 2009-08-06 11:50:18
Autor: Bartek
kupilem sobie zabawke...;)
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:h5c952$hvr$10nemesis.news.neostrada.pl...
Bartek wrote:

AR 164 3.0 12V.
za cale 500 zl.

Fajne auto. Silnik zdrowy?

ciekawe auto, to napewno. fajne to ono było w czasach idealnosci, teraz wiadomo. już jest to dość zmęczone auto, ale przyznam.... robi to wrażenie teraz, a kiedyś to musiało być dopiero...

silnik żyje, on ma najechane... oj znowu nie sprawdziłem ale ponad 400000, więc pewnie troche koni umarło.
jakieś grzebanie w nim odchodziło, najpierw musze je posprawdzać a potem będę testował jak jezdzi. ale sprzęgło też nie nowe, więc pewnie przy ruszaniu będzie robić zwłokę - nie ślizga się podczas jazdy, ale przy bardzo energicznym ruszaniu myśle że je upalić można więc delikatnie.
dzisiaj na spokojnie się pobawię, wejdę pod nią, zobaczę co i jak;)

w razie czego rozbiorę, część ciekawostek sobie zostawie na pamiątkę, i zezłomuję.

ale zawsze mogę powiedzieć że miałem!:) a do grzebania to idealne auto - ma tyle dziwacznych rozwiązań, elektryki, kabelków, ...

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-08-05 20:35:37
Autor: Borys Pogoreło
kupilem sobie zabawke...;)
Dnia Wed, 5 Aug 2009 13:24:31 +0200, Bartek napisał(a):

AR 164 3.0 12V.
za cale 500 zl.

 A jednak... ;) No - baw się dobrze ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-08-06 11:44:01
Autor: Bartek
kupilem sobie zabawke...;)
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1ug6sodiysxvy.15b9q0zjm59vu$.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 5 Aug 2009 13:24:31 +0200, Bartek napisał(a):

AR 164 3.0 12V.
za cale 500 zl.

A jednak... ;) No - baw się dobrze ;)

tak. tak. to przez ciebie. a jak nie będziesz miał problemów to będę miał kiedyś jescze więksZy wydatek.

trzeba było po mnie golfem przyjechać:)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-08-06 09:14:27