kupiłem telefon za 29.99n

Data: 2012-01-28 14:44:09
Autor: Disappointed E52 owner
kupiłem telefon za 29.99n
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfus29$k0a$1inews.gazeta.pl...
witam

Dzisiaj mojemu dziecku upadł touch pro i w "nagrodę" będzie latał z nowym hundayem. cena 29.99 netto w selgrosie. do rzeczy:
mały, bardzo mały. Plastikowy strasznie. klawisze cyfr średnio wygodnie, kursory na granicy używania. wyświetlacz monochromatyczny, zegar i data cały czas na ekranie. bateria 450mAh więc cudów nie będzie - a mogła to być mocna strona urządzenia. Auto blokowanie (bez auto - niedasie) klawiatury, trzy budziki, cichy profil, ale niema wibratora!
jakość dzwięku -przeciętna, cicho słychać. ale da się przełączyć na głośnomówiący! Wtedy w 3/4 głośności można spokojnie gadać w głośnym otoczeniu.
młody stwierdził: "nawet gier niema...."

Gówno kupiłeś-gówno masz. Teraz młody będzie się wstydził odebrać telefon na podwórku, żeby nie było przypału...

Data: 2012-01-28 15:26:33
Autor: ToMasz
kupiłem telefon za 29.99n
W dniu 28.01.2012 14:44, Disappointed E52 owner pisze:
[...]

tak. i chwale się tym faktem... Ty tak samo zrobiłeś z e52, może uratowaliśmy kogoś od nietrafionego zakupu. Ty oczywiście bardziej, bo ja wydałem mniej niż kosztuje bateria do e52
Teraz młody będzie się wstydził odebrać
telefon na podwórku, żeby nie było przypału...
Chyba nie masz racji, ale zobaczymy jak będzie.
ToMasz

Data: 2012-01-29 12:01:30
Autor: Grzexs
kupiłem telefon za 29.99n
[...]

Moje dziecię zgubiło/zniszczyło już 6 słuchawek. Polityka kupowania tanich telefonów w zasadzie sprawdziła się. W zasadzie, bo wyłamują się z niej telefony kupowane przez "dobre babcie".

No ale najbardziej badziewnym, jaki dziecię miało był prościutki LG, ale kolorowy wyświetlacz miał.

W całej rozciągłości popieram twoje działania!
--
Grzexs

Data: 2012-01-29 08:25:39
Autor: Pszemol
kupiłem telefon za 29.99n
"Grzexs" <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> wrote in message news:jg38uc$r6$1inews.gazeta.pl...
Moje dziecię zgubiło/zniszczyło już 6 słuchawek. Polityka kupowania tanich telefonów w zasadzie sprawdziła się. W zasadzie, bo wyłamują
się z niej telefony kupowane przez "dobre babcie".

Może dziecię jeszcze za małe/młode do komórki? Ile ma lat pociecha?

Data: 2012-01-29 21:54:51
Autor: Grzexs
kupiłem telefon za 29.99n
[...]

6 w ciągu 6 lat. Z tendencją spadkową.
--
Grzexs

Data: 2012-01-31 08:17:38
Autor: J.F.
kupiłem telefon za 29.99n
Dnia Sun, 29 Jan 2012 21:54:51 +0100, Grzexs napisał(a):
[...]

znaczy sie na poczatku tracilo czesciej niz co rok.
Rzeklbym - za mlode, ale za 30 zl to moze sobie niszczyc.

J.

Data: 2012-01-31 17:43:55
Autor: Pszemol
kupiłem telefon za 29.99n
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:yl32cfa7ko94.1bhm6q8r2kvtw$.dlg40tude.net...
[...]

Teraz pytanie czy to jest 6-latek i pierwsze telefony gubił w beciku
czy 16-latek który telefonu za 29zł będzie się po prostu wstydził :-)

Data: 2012-02-01 10:16:28
Autor: J.F
kupiłem telefon za 29.99n
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jg998r.2bc8.0@poczta.onet.pl...
[...]

I bardzo dobrze, sie nauczy dbac o rzeczy :-)

J.

Data: 2012-02-01 07:18:19
Autor: Pszemol
kupiłem telefon za 29.99n
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:jgavtd$8ec$1inews.gazeta.pl...
[...]

Albo ukradnie telefon i będzie miał pierwszą sprawę z policją :-)
Kto wie co 16-latkowi strzeli do głowy? :-))) Ale to też życiowe doświadczenie...

Data: 2012-02-04 21:59:24
Autor: ToMasz
kupiłem telefon za 29.99n HYUNDAI MB-108
Albo ukradnie telefon i będzie miał pierwszą sprawę z policją :-)
Kto wie co 16-latkowi strzeli do głowy? :-))) Ale to też życiowe
doświadczenie...
teraz ma 9 lat, ale telefonów używał zanim zaczął gadać. Ma to być dla niego narządzie pracy, a nie przedmiot szpanowania.
Wracając do telefonu. MB-108 "trzyma" zaledwie (pełne)trzy dni. Ustawiony budzik działa nawet po wyłączeniu telefonu. tak naprawdę w tej 56gramowej "zabawce" do pełni szczęścia brakuje jedynie wibratora.....
ToMasz

Data: 2012-02-07 12:33:47
Autor: Pszemol
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:jgk67d$se6$1inews.gazeta.pl...
56gramowej "zabawce" do pełni szczęścia brakuje jedynie wibratora.....

Myślałem że masz syna a nie córkę ;-)

Data: 2012-01-29 19:28:29
Autor: Disappointed E52 owner
kupiłem telefon za 29.99n
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> napisał w wiadomości news:jg38uc$r6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie lepiej zainwestować w jakiegoś odpornego Samsunga, albo jakąś starą cegłę, zamiast co chwile dawać mu delikatnego dotykowca?

Data: 2012-01-29 21:56:38
Autor: Grzexs
kupiłem telefon za 29.99n
[...]

Zaryzykuję stwierdzenie, że samsungi są tak samo mało odporne za zgubienie jak każde inne.

--
Grzexs

Data: 2012-02-07 22:18:42
Autor: KiloSierra
kupiłem telefon za 29.99n
W dniu 12/01/29 21:56, Grzexs pisze:

Zaryzykuję stwierdzenie, że samsungi są tak samo mało odporne za
zgubienie jak kaĹźde inne.

hehehehehehe
ładne :)

Data: 2012-01-28 21:24:48
Autor: jerry
kupiłem telefon za 29.99n
Użytkownik "Disappointed E52 owner" <disappointed@e52nokia.com> napisał
Dzisiaj mojemu dziecku upadł touch pro i w "nagrodę" będzie latał z nowym hundayem. cena 29.99 netto w selgrosie.
(...)
młody stwierdził: "nawet gier niema...."

Gówno kupiłeś-gówno masz.
Dobrze ma. Telefon do dzwonienia.

Teraz młody będzie się wstydził odebrać telefon na podwórku, żeby nie było przypału...
Jego problem, Mógł nie upuszczać.

kupiłem telefon za 29.99n