kupiłem uszkodzony aparat cyfrowy - jakie mam prawa?

Data: 2010-05-08 23:13:25
Autor: dziecko neostrady
kupiłem uszkodzony aparat cyfrowy - jakie mam prawa?
Witam grupowiczów

kupiłem dzis aparat cyfrowy Canon, niestety w supermarkecie - w sklepie odpaliłem, wydawał sie OK.
w domu zrobiłem kilka zdjęć i poczułem że się strasznie nagrzewa, lampa nie chciała błyskać, baterie po chwili padły.
tak samo na dobrych, naładowanych akumulatorach z innego aparatu.

mam zamiar czym prędzej leciec jutro do sklepu i go wymienić lub poprostu oddać. Z mojego doswiadczenia wiem że w supermarkecie ciężko cokolwiek zareklamować, odrazu odsyłają do serwisu.

Prosze pomóżcie, powiedzcie jakie mam prawa żeby nie mogli mnie czymś zagjąć. Aparat był prezentem i straszna lipa gdyby odrazu poszedł do serwisu na długie tygodnie.

Pozdrawiam

Data: 2010-05-09 02:03:13
Autor: Jackare
Użytkownik "dziecko neostrady" <ddd@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be5d3f1$0$2604$65785112news.neostrada.pl...

mam zamiar czym prędzej leciec jutro do sklepu i go wymienić lub poprostu oddać. Z mojego doswiadczenia wiem że w supermarkecie ciężko cokolwiek zareklamować, odrazu odsyłają do serwisu.

IMHO łatwiej niż gdzie indziej i chętniej wymieniają.
--
Jackare

Data: 2010-05-09 09:45:11
Autor: Jingiel
[...]

byłeś, pytałeś?

Jingiel

kupiłem uszkodzony aparat cyfrowy - jakie mam prawa?