kupilibyście? ja tak

Data: 2012-10-18 16:56:53
Autor: Michal Tyrala
kupilibyście? ja tak
On Thu, 18 Oct 2012 18:14:07 +0200, ToMasz wrote:
 witam

 czy jest zapotrzebowanie na telefon z czarno-białym, widocznym w słońcu  ekranem? Moim zdaniem rynek tego "nie łyknie"
 http://antyweb.pl/na-takiego-smartfona-moze-byc-spore-zapotrzebowanie/

Jesli czas pracy bylby odpowiednio dlugi, to owszem. Tylko ze kindle z
wlaczonym radiem zyje ok tygodnia, bez kolo 2 mcy. A telefon w trybie
samolocika to troche traci sens ;-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-19 05:42:44
Autor: Dominik & Co
kupilibyście? ja tak
Dnia 18.10.2012 Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> napisał/a:

Jesli czas pracy bylby odpowiednio dlugi, to owszem. Tylko ze kindle z
wlaczonym radiem zyje ok tygodnia, bez kolo 2 mcy. A telefon w trybie
samolocika to troche traci sens ;-)

Są telefony Samsunga żyjące spokojnie koło miesiąca na czuwaniu, więc się da :-)

Oczywiście jakby gadać czy słuchać mp3 to zużycie energii rośnie.
Ale w omawiany gadżecik spokojnie można wsadzić przecież
znacząco większą baterię, niż w tych klasycznych telefonach.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-10-19 06:49:59
Autor: Michal Tyrala
kupilibyście? ja tak
On Fri, 19 Oct 2012 05:42:44 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:
> Jesli czas pracy bylby odpowiednio dlugi, to owszem. Tylko ze kindle z
> wlaczonym radiem zyje ok tygodnia, bez kolo 2 mcy. A telefon w trybie
> samolocika to troche traci sens ;-)

 S± telefony Samsunga żyj±ce spokojnie koło miesi±ca na czuwaniu,  więc się da :-)

IMO *telefon*. 2370. 27xx wg moich znajomych to juz realnie tylko kilka
dni niezbyt intensywnego uzywania.

 Oczywi¶cie jakby gadać czy słuchać mp3 to zużycie energii ro¶nie.
 Ale w omawiany gadżecik spokojnie można wsadzić przecież
 znacz±co większ± baterię, niż w tych klasycznych telefonach.

Hm, tylko wiesz... W newsie byl telefon z Andkiem. Mozna Androida miec,
mozna uzywac. Uzywany bedzie zarl prad, nie ma zmiluj. Zmierzam do tego,
ze wsadzenie einka zamiast LCD niekoniecznie musi jakis cud uczynic.

A jak chce telefonu do ,,leż i czuwaj'' to moj R520m wciaz zywy i pod
dyche zyje jeszcze na baterii ;-)

Data: 2012-10-19 07:00:56
Autor: Dominik & Co
kupilibyście? ja tak
Dnia 19.10.2012 Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> napisał/a:

IMO *telefon*. 2370. 27xx wg moich znajomych to juz realnie tylko kilka
dni niezbyt intensywnego uzywania.

Wystarczy jeden dla potwierdzenia "ĹĽe siÄ™ da" :-)

Hm, tylko wiesz... W newsie byl telefon z Andkiem. Mozna Androida miec,
mozna uzywac. Uzywany bedzie zarl prad, nie ma zmiluj. Zmierzam do tego,

Ale też można wybrać jakiś oszczędniejszy procesor,
przecieĹĽ do filmĂłw ani GUI-glutoĹĽelkĂłw to i tak siÄ™ nie nadaje.
ParÄ™ procesĂłw w tle (nagrywaczka, blacklista, poczta czy co tam kto
lubi) nie musi wtedy aż tak konsumować prąd.

ze wsadzenie einka zamiast LCD niekoniecznie musi jakis cud uczynic.

Jeśli tylko na tym się poprzestanie- to oczywiste, że nie.
Ale duży, cały czas widoczny ekran to super sprawa- masz jak na dłoni
godzinę, spotkania, sprawy do załatwienia, nieodebrane połączenia, ostatnie maile, wiadomości, pogodę czy co tam trzeba- a bateria nie pada po kilkunastu godzinach.

A jak chce telefonu do ,,leĹĽ i czuwaj'' to moj R520m wciaz zywy i pod
dyche zyje jeszcze na baterii ;-)

A gdzie mogę kupić taki (lub podobny) _nowy_ telefon? :-)

Data: 2012-10-19 07:41:06
Autor: Michal Tyrala
kupilibyście? ja tak
On Fri, 19 Oct 2012 07:00:56 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:
> IMO *telefon*. 2370. 27xx wg moich znajomych to juz realnie tylko kilka
> dni niezbyt intensywnego uzywania.

 Wystarczy jeden dla potwierdzenia "że się da" :-)

Tak, tylko przyjrzyj się co on potrafi. A my tu mowimy jednak o
telefonie z OSem ze smartfona...

> Hm, tylko wiesz... W newsie byl telefon z Andkiem. Mozna Androida miec,
> mozna uzywac. Uzywany bedzie zarl prad, nie ma zmiluj. Zmierzam do tego,

 Ale też można wybrać jaki¶ oszczędniejszy procesor,

Ja czasem musze *uzywac* Huaweia 8500. Uwierz, nie chcesz
oszczedniejszego procesora...

> ze wsadzenie einka zamiast LCD niekoniecznie musi jakis cud uczynic.

 Je¶li tylko na tym się poprzestanie- to oczywiste, że nie.
 Ale duży, cały czas widoczny ekran to super sprawa- masz jak na dłoni
 godzinę, spotkania, sprawy do załatwienia, nieodebrane poł±czenia,  ostatnie maile, wiadomo¶ci, pogodę czy co tam trzeba- a bateria nie pada  po kilkunastu godzinach.

No to od tego zaczalem -- uzyteczny ten telefon bedzie wtedy, gdy to
bedzie *smartfon* ktory pozyje kilka dni uzywany. Jak to bedzie +50%, to
ja jednak wole kolorowy LCD.

> A jak chce telefonu do ,,leż i czuwaj'' to moj R520m wciaz zywy i pod
> dyche zyje jeszcze na baterii ;-)

 A gdzie mogę kupić taki (lub podobny) _nowy_ telefon? :-)

Na gorze posta masz wymienionego Samsunga B2370. Ja w Solidy nie
wchodze, bo ten Eryk wciaz jest sprawny... Jak padnie, to pewnie nabede.

PS. Byla kiedys jakas Motorolka z epapierem (F3?), szalu nie bylo...

Data: 2012-10-19 12:21:23
Autor: J.F
kupiliby¶cie? ja tak
Użytkownik "Michal Tyrala"  napisał w wiadomo¶ci
> [...]

 Ale też można wybrać jaki¶ oszczędniejszy procesor,

Ja czasem musze *uzywac* Huaweia 8500. Uwierz, nie chcesz

Zalezy. Odpalam odtwarzacz MP3 na nokii C6 ... 100mA leci. Pod warunkiem ze ekran ciemny, bo ekran bierze kolejne 100.

Stary SE K550 przy odtwarzaniu nie wiem ile bral, musi parokrotnie mniej, a gral ... zasadniczo tak samo.

To ze procesor jest szybki gdy potrzeba, nie znaczy ze nie moze byc oszczedny gdy nie potrzeba szybkosci.

W przypadku Androida dochodzi niestety emulowana Java - to moze duuuzo kosztowac.

No to od tego zaczalem -- uzyteczny ten telefon bedzie wtedy, gdy to
bedzie *smartfon* ktory pozyje kilka dni uzywany. Jak to bedzie +50%, to
ja jednak wole kolorowy LCD.

Ale to tez znaczy ze zamiast dwoch dni wytrzymuje kilka dni, tzn 3 :-)

J.

Data: 2012-10-23 22:33:43
Autor: Grzexs
kupiliby¶cie? ja tak

Na gorze posta masz wymienionego Samsunga B2370. Ja w Solidy nie
wchodze, bo ten Eryk wciaz jest sprawny... Jak padnie, to pewnie nabede.

PS. Byla kiedys jakas Motorolka z epapierem (F3?), szalu nie bylo...

Bo wy¶wietlacz ma 2 wiersze po 6 znaków.

Moim zdaniem ta Motorolka bije na głowę wszelkie wynalazki dla emerytów.

--
Grzexs

kupilibyście? ja tak