kupilibyście? ja tak

Data: 2012-10-24 18:08:49
Autor: news.neostrada.pl
kupilibyście? ja tak
W dniu 2012-10-18 18:14, ToMasz pisze:
witam

czy jest zapotrzebowanie na telefon z czarno-białym, widocznym w słońcu
ekranem? Moim zdaniem rynek tego "nie łyknie"
http://antyweb.pl/na-takiego-smartfona-moze-byc-spore-zapotrzebowanie/

ToMasz

Kruca... Kupuję od razu. Jak się przez chwilę zastanowiłem to kolor mi nie potrzebny. Dzwonię, Słucham radia i mp3. pstrykam fotki.
Nie siedzę w necie, nie oglądam fimów bo to mordęga jest. Fotki też tylko na kompie. Nawigacja. Jeśli ekran byłby na prawdę czytelny to i nawi da radę.
Dlaczego tak późno??? :-)

Data: 2012-10-24 20:53:42
Autor: Piotr M
kupilibyście? ja tak
W dniu 24.10.2012 o 18:08 news.neostrada.pl <z@z.pl> pisze:

Kruca... Kupuję od razu. Jak się przez chwilę zastanowiłem to kolor mi  nie potrzebny.

Nie chodzi o kolor.
Wiesz jak długo czasu trwa odświeżenie tego typu ekranu?

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-24 20:59:50
Autor: news.neostrada.pl
kupilibyście? ja tak
W dniu 2012-10-24 20:53, Piotr M pisze:
Nie chodzi o kolor.
Wiesz jak długo czasu trwa odświeżenie tego typu ekranu?

Mam Satio. Chcesz powiedzieć że będzie dużo gorzej w zastosowaniach takich jak napisałem?

Data: 2012-10-25 12:16:31
Autor: J.F
kupilibyście? ja tak
Użytkownik "news.neostrada.pl"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale po co ci taki wyswietlacz do radia i mp3 ?
Kazdy inny tez sie nada :-)

J.

Data: 2012-10-26 00:32:14
Autor: Bydlę
kupilibyście? ja tak
On 2012-10-25 10:16:31 +0000, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said:

[...]

I ma kupić specjalny wyświetlacz do wybrania piosenki?
;)

Lepsze pytanie byłoby o ostatnią wymienioną czynność...

--
Bydlę

Data: 2012-10-26 17:22:14
Autor: news.neostrada.pl
kupilibyście? ja tak
W dniu 2012-10-26 00:32, Bydlę pisze:
I ma kupić specjalny wyświetlacz do wybrania piosenki?
;)

Po to żeby do jasnej... w biały dzień coś było widać :-)

Lepsze pytanie byłoby o ostatnią wymienioną czynność...

O fotki? Nie robię artystycznych. Pstrykam dla siebie, dla zapamiętania dla wygody, nie oglądam na tel. Nie mam problemów z zafarbami ;-) przekłamaniem kolorów, interesuje mnie co najwyżej ostrość i kadr.

Data: 2012-10-26 22:06:17
Autor: Bydlę
kupilibyście? ja tak
On 2012-10-26 15:22:14 +0000, "news.neostrada.pl" <z@z.pl> said:

[...]

O fotki?

Tak - nigdy nie widziałem takiego rozwiązania, ale gdy próbuję sobie wyobrazić, to wychodzi mi, że mógłbym ustawić tylko kadr. I nie jestem przekonany, czy _mi_ to wystarczyłoby. :-)

nie oglądam na tel.

Tego nawet nie próbowałem rozważać.
:-)))

interesuje mnie co najwyżej ostrość(...)

No właśnie tu widzę (!) problemy.
--
Bydlę

Data: 2012-10-27 00:03:38
Autor: atm
kupilibyście? ja tak

interesuje mnie co najwyżej ostrość(...)

No właśnie tu widzę (!) problemy.

Wystarczyloby wskazanie palcem na co ma byc ustawiana ostrosc i potwierdzenie dzwiekowe jak ma to miejsce na przyklad w SGS2.

Zastanawiam sie skad bierze sie ten energetyczny "cud nad Wisla".
W ostatnich dniach dosc rzadko korzystalem z SGS2. Chodzi na jednym
ladowaniu nieco ponad 3 dni. Zostalo jeszcze 43%. Ekran byl w tym czasie wlaczony 1h 30min i laduje na drugim miejscu jako najwiekszy pochlaniacz energii (24%). Na pierwszym miejscu jest czuwanie sieci (26%). Nie sadze zeby zmiana ekranu dala jekies ekstraordynaryjne wydluzenie czasu pracy na jednym ladowaniu. Najwieksza korzyscia bedzie po prostu duza czytelnosc w pelnym sloncu. Bedzie to kluczowa zaleta, ktora pociagnie za soba szereg wad. Podobnie jak na przyklad telefony zabezpieczone przed upadkami - owszem wytrzymaja duzo ale automatycznie wplywa to na wielkosc i wyglad. Cos za cos. Osobiscie nie zamienilbym obecnego wyswietlacza na e-ink. Jednak chetnie zobaczylbym drugi wyswietlacz z tylu telefonu, z opcja przelaczania sie miedzy ekranami lub jeden wyswietlacz posiadajacy dwa tryby dzialania.

Data: 2012-10-27 15:26:40
Autor: Bydlę
kupilibyście? ja tak
On 2012-10-26 22:03:38 +0000, atm <_@vp.pl> said:

Ekran byl w tym czasie wlaczony 1h 30min
Nie sadze zeby zmiana ekranu dala jekies ekstraordynaryjne wydluzenie czasu pracy na jednym ladowaniu.

Bo nie znasz tego parametru, który musiałbyś porównać:
czas pracy wyświetlacza z uśrednioną jakoś jasnością vs liczba zmian wyświetlanego obrazu.
Ale z tego, co napisałeś o procentowym udziale w zużyciu energii wychodzi, że przynajmniej jedna czwarta w nieco ponad 3 dni.
:-)

--
Bydlę

Data: 2012-10-27 22:50:47
Autor: atm
kupilibyście? ja tak
On 2012-10-27 15:26, Bydlę wrote:
On 2012-10-26 22:03:38 +0000, atm <_@vp.pl> said:

[...]

Dokladnie, wiesz gdyby to przekladalo sie na miesiac pracy... ale jeden dzien wiecej plus wszelkie wady e-inka i jedna zaleta. Mysle, ze sprzet znajdzie dosc waskie grono odbiorcow.

Data: 2012-10-27 12:38:34
Autor: Michal Tyrala
kupilibyście? ja tak
On Fri, 26 Oct 2012 17:22:14 +0200, news.neostrada.pl wrote:
 O fotki? Nie robię artystycznych. Pstrykam dla siebie, dla zapamiętania  dla wygody, nie oglądam na tel. Nie mam problemów z zafarbami ;-)  przekłamaniem kolorów, interesuje mnie co najwyżej ostrość i kadr.

Epapier ma jednak dosc wolne odswiezanie, IMO kadrowanie juz moze
stanowic problem.

Swoja droga po *lekkim* góglaniu w temacie tytulowego urzadzenie nigdzie
się nie chwala aparatem, wiec moze go tam po prostu nie ma?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

kupilibyście? ja tak