kupilibyście? ja tak

Data: 2012-12-03 17:38:07
Autor: atm
kupilibyście? ja tak
na dziendobry takie rozwiazanie byloby bardzo dobre:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=22792:obudowa-z-dodatkowym-ekranem-dla-iphone&catid=50:akcesoria&Itemid=92

Data: 2012-12-03 17:53:59
Autor: AL
kupilibyście? ja tak
W dniu 2012-12-03 17:38, atm pisze:
na dziendobry takie rozwiazanie byloby bardzo dobre:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=22792:obudowa-z-dodatkowym-ekranem-dla-iphone&catid=50:akcesoria&Itemid=92

takie cos ma sens

kiedys w jakiejs reklamie (ruskiej?) był telefon z dwoma ekranami - i wlasnie sobie pomyslalem, ze dobrze by bylo, gdyby jeden byl kolorowy (np.superamoled) a drugi w technologii e-Ink.

Jeszcz jakas klapka np. obrotowa, wysuwna - zaslaniajaca nieuzywany wyswietlacz by sie przydala (by nie uszkodzic ekranu, ktorego sie akurat nie zuywa i bylby ideal niemal).

Data: 2012-12-04 00:22:38
Autor: atm
kupilibyście? ja tak
On 2012-12-03 17:53, AL wrote:
[...]

Tak, ten patent jest ok, aczkolwiek docelowo wolalbym jeden ekran umozliwiajacy prace w dwoch trybach, gdzie czujnik oswietlenia przelaczalby na e-ink przy mocnym oswietleniu zewnetrznym.

Data: 2012-12-04 02:23:25
Autor: AL
kupilibyście? ja tak
W dniu 2012-12-04 00:22, atm pisze:
On 2012-12-03 17:53, AL wrote:
[...]

tylko, czy to technologicznie jest/bedzie wykolnae e-ink i np. superamoled w jednym (watpie).

Data: 2012-12-04 11:28:12
Autor: kakmar
kupilibyście? ja tak
Dnia 04.12.2012 AL <al@skads.tam.pl> napisał/a:
[...]

Wystarczyłby zupełnie dobry, LCD (niekoniecznie kolorowy) działający
bez podświetlenia, wykorzystując światło z zewnątrz, jakiś taki jak były kiedyś w różnych urządzeniach z opcjonalnym podświetleniem.
E-ink to zło, jedyna jego zaleta to brak poboru prądu do zachowania stanu, reszta to same wady.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-12-04 13:30:57
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
kupilibyście? ja tak
Dnia 2012-12-03, o godz. 17:53:59
AL <al@skads.tam.pl> napisał(a):

kiedys w jakiejs reklamie (ruskiej?) był telefon z dwoma ekranami - i wlasnie sobie pomyslalem, ze dobrze by bylo, gdyby jeden byl kolorowy (np.superamoled) a drugi w technologii e-Ink.

E-ink nie za bardzo nadaje się do telefonu. On właściwie poza czytaniem
e-booków nie za bardzo nadaje się do czegoś innego. Jedyną zaleta jest
niski pobór prądu przy zmianie zawartości. Ale okupione jest to sporą
bezwładnością. Przeglądanie na tym np. książki adresowej czy menu
wkurzałoby dość mocno - tak jak wkurza to na czytniku e-booków. W
takiej dwuekranowej hybrydzie wystarczyłby jako podstawowy (do
korzystania z telefonu) wyświetlacz LCD mono plus sterownik grafiki
który potrafiłby przy tym ekranie przełączyć się w tryb oszczędzania.

Zdrówko

Data: 2012-12-04 14:40:53
Autor: AL
kupilibyście? ja tak
Dnia 2012-12-03, o godz. 17:53:59
AL <al@skads.tam.pl> napisał(a):

[...]

no nie koniecznie - przegladanie na E-ink stron internetowych jest akceptowalne pod warunkiem, ze nie ma na nich animacji.
Bieganie po menu - rowniez.

Uzywam rowniez ebook'a z ekranem dotykowym (w tym multidotykiem jak na tabletach), mozliwoscia robienia wlasnych notatek i rysnkow - wszystko robi sie poprzez wyswietlane menu (fizycznie sa tylko 3 klawisze sprzetowe).
Spokojnie do podstawowych operacji taki ekran starczy.
Przegladanie stron internetowych przez wbudowane menu rowniez.
Obsluga dodatkowych aplikacji wbudowanych w czytnik ( w tym prostych gier, kalkulatora, kalendarza) rowniez jest akceptowalne.

Do przegladania grafik rychomych nie nadaje sie zupelnie (wlasnie przez ta bezwladnosc) - ale od tego w tym telefonie bylby drugi wyswietlacz (do multimediow).

Data: 2012-12-04 15:32:54
Autor: J.F
kupilibyście? ja tak
Użytkownik "MaciekBabciaDobosz"  napisał w wiadomości
E-ink nie za bardzo nadaje się do telefonu. On właściwie poza czytaniem
e-booków nie za bardzo nadaje się do czegoś innego. Jedyną zaleta jest
niski pobór prądu przy zmianie zawartości.

A nie wysoki ? Niski jest przy utrzymaniu zawartosci :-)

No i czytelnosc w sloncu jest druga zaleta.  Na plazy bardzo duza zaleta :-)

Ale okupione jest to sporą
bezwładnością. Przeglądanie na tym np. książki adresowej czy menu
wkurzałoby dość mocno - tak jak wkurza to na czytniku e-booków.

Na pewno ? maly ekran to chyba szybciej idzie ?

takiej dwuekranowej hybrydzie wystarczyłby jako podstawowy (do
korzystania z telefonu) wyświetlacz LCD mono plus sterownik grafiki
który potrafiłby przy tym ekranie przełączyć się w tryb oszczędzania.

Owszem. Ale mozna tez sprobowac z e-ink.

J.

Data: 2012-12-04 16:17:44
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
kupilibyście? ja tak
Dnia 2012-12-04, o godz. 15:32:54
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>niski pobór prądu przy zmianie zawartości.

A nie wysoki ? Niski jest przy utrzymaniu zawartosci :-)

Za duży skrót użyłem - niski pobór podczas wyświetlania.

No i czytelnosc w sloncu jest druga zaleta.  Na plazy bardzo duza zaleta :-)

Zastanów się ile czasu używasz telefon w pełnym słońcu na plaży
patrząc na jego ekran. Wbrew pozorom niedługo. Zdecydowanie mniej niż
np. czytnika e-booków gdzie e-ink ma sens.

>Ale okupione jest to sporą
>bezwładnością. Przeglądanie na tym np. książki adresowej czy menu
>wkurzałoby dość mocno - tak jak wkurza to na czytniku e-booków.

Na pewno ? maly ekran to chyba szybciej idzie ?

Nie - to kwestia bezwładności samego e-ink a nei wielkości ekranu.

Owszem. Ale mozna tez sprobowac z e-ink.

Niezbyt sensowne jest wykorzystywanie czegoś co już na wejściu sprawia
kłopoty z bezwładnością i wkurza np. podczas przewijania menu. Dla mnie
ta cecha e-ink była jednym z głównych powodów sprzedania Kindle-a.

Zwłaszcza że w normalnym użytkowaniu większość czasu to stan spoczynku
a wtedy ekran może być wygaszony. Poza tym jeśli to ekran AMOLED to
podświetlane są piksele które świecą. Mam np. aplikację która wygasza
cały ekran a tylko piksele wyświetlanego zegara są aktywne. Zużycie
prądu sporo spada.

Zdrówko

Data: 2012-12-04 17:21:38
Autor: J.F
kupilibyście? ja tak
[...]

Wystarczy ze 7 dni w roku i sie nie da zwyklego TFT LCD :-)

Zdecydowanie mniej niż np. czytnika e-booków gdzie e-ink ma sens.

Ale po co mi czytnik ebookow, skoro mam telefon z duzym ekranem ?

> [...]
Na pewno ? maly ekran to chyba szybciej idzie ?
Nie - to kwestia bezwładności samego e-ink a nei wielkości ekranu.

http://www.youtube.com/watch?v=0DVlGZ3_d3Q
8 stron/s ... chyba ujdzie ?

tu "zwykly" http://www.youtube.com/watch?v=m-QauSW8nRU
to co pokazuja od ~45s tez chyba ujdzie.

[...]

Ale nie chcemy amoled, bo on w sloncu za bardzo baterie drenuje :-)

J.

Data: 2012-12-04 17:46:14
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
kupilibyście? ja tak
Dnia 2012-12-04, o godz. 17:21:38
[...]

W opisie wygląda fajnie - zwróć tylko uwagę na czas od tapnięcia w
ekran do przerysowania strony. To nie jest płynne. jeśli masz przewinąć
kilkanaście czy kilkadziesiąt kontaktów to robi się to uciążliwe. Nie
neguję że e-ink jest fajny - tyle że akurat nie do szybkiej zmiany
zawartości ekranu.

Ale nie chcemy amoled, bo on w sloncu za bardzo baterie drenuje :-)

To zasłoń na czas wybierania numeru ręką. Zapszemolę - nie potrzebujesz
patrzeć w ekran w pełnym słońcu, to zastosowanie niszowe. :-P

Zdrówko

Data: 2012-12-04 17:53:28
Autor: atm
kupilibyście? ja tak

Ale nie chcemy amoled, bo on w sloncu za bardzo baterie drenuje :-)

To zasłoń na czas wybierania numeru ręką. Zapszemolę - nie potrzebujesz
patrzeć w ekran w pełnym słońcu, to zastosowanie niszowe. :-P

To jedna opcja, druga to ze w pelnym sloncu i tak jest super widocznosc ;]

Data: 2012-12-04 19:07:36
Autor: J.F
kupilibyście? ja tak
[...]

ale spojrz wlasnie od tej ~45s - tam jest od tapniecia w menu do reakcji.
wczesniejsze sa wolne, ale te sa wzglednie szybkie

kilkanaście czy kilkadziesiąt kontaktów to robi się to uciążliwe.

W przewijaniu moze i tak, ale w przerzucaniu po stronie wystarczyloby - czytac nie nadazysz.
a przeciez mozna stuknac trzy razy i wyswietli od razu trzecia strone.

Nie
neguję że e-ink jest fajny - tyle że akurat nie do szybkiej zmiany
zawartości ekranu.

Dopracuja, bedzie akceptowalnie. Moze nawet w tetrisa da sie zagrac :-)

Ale nie chcemy amoled, bo on w sloncu za bardzo baterie drenuje :-)
To zasłoń na czas wybierania numeru ręką. Zapszemolę - nie potrzebujesz
patrzeć w ekran w pełnym słońcu, to zastosowanie niszowe. :-P

Ale ja wlasnie o takim "niszowym" zastosowaniu mysle, zniose te 0.3s opoznienia przy stukaniu po menu :-)

J.

Data: 2012-12-04 17:42:52
Autor: Michal Tyrala
kupilibyście? ja tak
On Tue, 4 Dec 2012 16:17:44 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:
 Zastanów się ile czasu używasz telefon w pełnym słońcu na plaży
 patrząc na jego ekran. Wbrew pozorom niedługo.

Nie wiem co Wy macie z tym pelnym sloncem... LCD bez zarowiastego
podkrecenia jasnosci jest nieuzywalny na zewnatrz w przecietny dzien w
naszym klimacie. OK, trafi się troche pochmurnych dni w zimie, czasem
latem przed burza, gdzie mozna uzyc LCD w jakims trybie oszczedniejszym, ale
jednak warunki marnej czytelnosci LCD trafiaja się duzo czesciej niz
tydzien urlopu na slonecznej plazy...

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-12-04 18:59:22
Autor: J.F
kupilibyście? ja tak
Użytkownik "Michal Tyrala"  napisał w wiadomości
[...]

Jak potrzebujesz do znajomego zadzwonic, to reka zaslonisz i dasz rade numer wybrac.
W samochodzie do nawigacji zazwyczaj troche cienia jest.

Ale jak sobie zaladowales troche ksiazek do poczytania na plazy, to d* :-)

J.

Data: 2012-12-09 07:42:53
Autor: Pszemol
kupilibyście? ja tak
"AL" <al@skads.tam.pl> wrote in message news:50bd32af$0$1312
Jeszcz jakas klapka np. obrotowa, wysuwna - zaslaniajaca nieuzywany wyswietlacz by sie przydala (by nie uszkodzic ekranu, ktorego sie akurat nie zuywa i bylby ideal niemal).

Przy gorilla glass żadne klapki, folie czy zasuwki są niepotrzebne.

Data: 2012-12-09 15:18:01
Autor: atm
kupilibyście? ja tak
On 2012-12-09 14:42, Pszemol wrote:
[...]

Z jaka czestotliwoscia trzeba to zdanie powtarzac, zeby zadzialalo? ;]
http://www.vmwareinfo.com/2010/07/iphone4-scratches.html
Sporo jest takich przypadkow, piasek po prostu rysuje GG i tyle.
Smiesznie wygladaja testy w sieci gdzie ktos probuje zarysowac ekran
nozem czy gwozdziem. To tak jakby udowadniac, ze pielucha wypije szklanke wody. Szkoda, ze tak malo jest testow gdzie ktos pociagnie po ekranie reka brudna od piasku lub (jesli tak lubia roznej masci narzedzia) papierem sciernym.
GG jest odporniejszy od zwyklego szkla ale rowniez jest podatny na zarysowania. Sprzety z Allegro swietnie to potwierdzaja.

PS
Z wszelkimi wsuwkami czy klapkami sugerowalbym ostroznosc, jesli sie tam dostanie piasek to tylko przyspiesza powstanie rys.

Data: 2012-12-09 11:12:29
Autor: Pszemol
kupilibyście? ja tak
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:ka26it$h64$1node2.news.atman.pl...
On 2012-12-09 14:42, Pszemol wrote:
[...]

To zależy od maniakalnego uporu użytkownika który za wszelką cenę
zdeterminowany jest aby popsuć sobie doświadczenie używania fona
różnego rodzaju nalepkami, foliami które tylko psują odblaski...

GG jest odporniejszy od zwyklego szkla ale rowniez jest podatny na zarysowania. Sprzety z Allegro swietnie to potwierdzaja.

Właśnie o to chodzi, że większość ludzi przesiada się na nowe
smartfony z telefonów z plastikowym okienkiem i pamięta jak
plastikowe się rysują - wydając sporo kasy na smartfona chcą
na niego huhać i dmuchać, myślą że szkło się będzie rysowało
jak plastik a tymczasem się nie rysuje. Już nawet normalne szkło
jest dużo lepsze od plastiku i żadnych folii nie potrzebuje.
Jak słusznie zauważyłeś gorilla glass jest jeszcze bardziej odporne
na rysy niż zwykłe szkło.

I teraz reszta zależy od podejścia - czy Twoim celem jest używać
telefonu przez 2-3 lata i pogodzić się że będzie on miał normalne
ślady użytkowania z kilkoma ledwie-widocznymi ryskami po tym
okresie czy zalezy Ci aby utrzymać telefon w stanie dziewiczym
bez najmniejszej ryski i skazy nawet kosztem drastycznego
pogorszenia swojego codziennego doświadczenia z telefonem
poprzez ponaklejanie różnych folii i ponakładanie różnych obudów.

Dla mnie wybór jest oczywisty, a dla Ciebie?

Data: 2012-12-09 18:22:04
Autor: atm
kupilibyście? ja tak

[...]

Zalezy w ktorym przypadku. SGS2 mam obecnie bez folii, natomiast Defy z zalozenia ma byc uzytkowany w warunkach trudnych gdzie kontakt z piaskiem nie jest rzadkoscia wiec w tym prezypadku folia jest dla mnie oczywista.

Data: 2012-12-09 16:53:20
Autor: AL
kupilibyście? ja tak
W dniu 2012-12-09 14:42, Pszemol pisze:
[...]

odkladaj za kazdym razem swojego iPhonea ekranem do dołu.
A najlepiej przeciagnij nim po tym blacie (jak beda tam jakies okruchy czy piasek to przyspieszy cale doswiadczenie :)

Data: 2012-12-09 11:17:41
Autor: Pszemol
kupilibyście? ja tak
"AL" <al@skads.tam.pl> wrote in message news:50c4b3ef$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale po co to miałbym robić?? Przecież chcę widzieć ekran
jak iPhone leży na stole. Dostaje tam ogłoszenia o przyjściu
e-maila, smsa, połączenia ze skype czy chcę wiedzieć kto dzwoni
zanim sięgnę ręką po telefon.
Po co miałbym sobie utrudniać i kłaść telefon "twarzą" w dół?

Wiadomo że jak ktoś rzuca telefonem byle gdzie to się mu szybciej
zniszczy niż komuś, kto o telefon będzie dbał i nie będzie go nosił
w tej samej kieszeni jeansów co ma pęk kluczy... Ale żadne folie,
obudowy czy inne dziadostwa nie są potrzebne bo przecież nie o to
chodzi aby telefon nie miał po 3 latach ani jednej ryski i wyglądał
jak wyjęty z pudełka, nie? To nie jest eksponat kolekcjonerski tylko
narzędzie do codziennego użytku. Co innego telefony z plastikowym
ekranem który można zarysować paznokciem - te wymagały folii
bo rzeczywiście po miesiącu ekran się matowił i był trudny do
użytkowania. A i naklejenie plastikowej folii na plastikowy ekran
niewiele jakość ekranu pogorszało. Ale tu mamy do czynienia
ze szklanymi ekranami pokrytymi wyrafinowanymi powłokami
antyodblaskowymi dla drastycznego poprawienia jakości obrazu
i naklejanie wszelakich folii niewiele pomaga na rysy, bo te ledwie
mają szansę się na gorilla glass pojawić a drastycznie pogarszają
kwestię przeźroczystości, czytelności ekranu i widoczność odblasków.

Data: 2012-12-09 21:57:30
Autor: Michal Tyrala
kupilibyście? ja tak
On Sun, 9 Dec 2012 11:17:41 -0600, Pszemol wrote:
 Wiadomo że jak ktoś rzuca telefonem byle gdzie to się mu szybciej
 zniszczy niż komuś, kto o telefon będzie dbał
[...]
 To nie jest eksponat kolekcjonerski tylko narzędzie do codziennego
 użytku.

To jak, dbamy, czy uzywamy? Bo wychodzisz z formy, zaprzeczasz sam sobie
juz w obrebie jednego akapitu.

Tak, wiem, nie widzisz tu sprzecznosci.

Data: 2012-12-09 16:59:45
Autor: Pszemol
kupilibyście? ja tak
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkca2aa.6jd.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
[...]

Oczywiście Michale, że nie widzę sprzeczności...
Sprzeczność widzi tylko ten, kto widzi świat czarno biały, bez odcieni.

We wszystkim warto mieć umiar, i można dbać bez pogarszania
jakości ekranu: czyli dbamy przez nie rzucanie telefonem po betonie
ale dbamy bez zakładania na niego jakichś foliowych kondomów...

Dbanie nie znaczy że trzeba przestać używać i patrzeć na eksponat
na półce w muzeum - można dbać i używać jednocześnie, prawda?

Data: 2012-12-10 20:28:57
Autor: Michal Tyrala
kupilibyście? ja tak
On Sun, 9 Dec 2012 16:59:45 -0600, Pszemol wrote:
> [...]
> juz w obrebie jednego akapitu.
>
> Tak, wiem, nie widzisz tu sprzecznosci.

 Oczywiście Michale, że nie widzę sprzeczności...

Jak przewidywalnie. :-)

Data: 2012-12-10 18:22:26
Autor: Pszemol
kupilibyście? ja tak
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkcchg9.6jd.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]
> juz w obrebie jednego akapitu.
>
> Tak, wiem, nie widzisz tu sprzecznosci.

 Oczywiście Michale, że nie widzę sprzeczności...

Tyle masz do powiedzenia? Czemu resztę wyciąłeś?
Widzisz życie w 2 kolorach: czarnym i białym, bez odcieni?

Data: 2012-12-10 09:53:08
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
kupilibyście? ja tak
Dnia 2012-12-09, o godz. 07:42:53
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> [...]
> akurat nie zuywa i bylby ideal niemal).

Przy gorilla glass żadne klapki, folie czy zasuwki są niepotrzebne.

iGówno iPrawda. Po półtora roku używania ekran iPhone 4 mam bardziej
porysowany niż po używaniu HTC Hero przez dwa lata czy SIII od pół roku.
Warunki te same bo zwykle lądują razem w kieszeni spodni, kurtki czy
plecaka. Z kluczami, pędrakami czy portfelem. Warunki miejskie - nie
korporacyjna koszula i garnitur. Efekt to kilkanaście sporych rys - co
ciekawe głownie w poprzek ekranu.

Zdrówko

Data: 2012-12-10 06:50:48
Autor: Pszemol
kupilibyście? ja tak
"MaciekBabciaDobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message news:20121210095308.21050546babcia-workstation...
> [...]

plecaka. Z kluczami, pędrakami czy portfelem. Warunki miejskie - nie
korporacyjna koszula i garnitur. Efekt to kilkanaście sporych rys - co

Ja myślę o tym aby iPhone wylądował w swojej własnej kieszeni,
w której nie ma nic innego i po prawie półtora roku ekran jest
praktycznie bez skazy - ma rysy zauważalne dopiero pod światło.
W czasie normalnej eksploatacji rys nie widać, w przeciwieństwie
do telefonów z plastikowymi ekranami, które wymagają folii
czy klapek aby po prostu nadawały się do użytku...

Data: 2012-12-10 14:26:56
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
kupilibyście? ja tak
Dnia 2012-12-10, o godz. 06:50:48
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Ja myślę o tym aby iPhone wylądował w swojej własnej kieszeni,
w której nie ma nic innego i po prawie półtora roku ekran jest

I na flanelce odkładasz go na ołtarzyk. Ja montując gdzieś sieć nie
będę się zastanawiał nad przeznaczeniem dodatkowej kieszeni na telefon.
Wrzucam do innych narzędzi.

[...]

Rozumiem że noszenie w kieszeni w torbie czy plecaku to już nie
normalna eksploatacja? Ja nie mam nabożnego stosunku do iZabawek jak Ty
- dla mnie to jest zwykłe narzędzie pracy. Traktuje je jak każde inne.
  I tak traktowane inne jakoś specjalnie się nie rysują. A emejzingowy
  iPhone i owszem.

Zdrówko

Data: 2012-12-10 12:34:02
Autor: Pszemol
kupilibyście? ja tak
"MaciekBabciaDobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message news:20121210142656.29e95024babcia-workstation...
Dnia 2012-12-10, o godz. 06:50:48
[...]

Nie, nie mam ołtarzyka ani flanelki...
Nie noszę też po kieszeniach gwoździ...
W kieszeni jeansów iPhone będzie się długo trzymał jak nowy.

[...]

Ja też nie mam nabożnego i noszę je w kieszeni.
Masz jakiś problem z czytaniem?

- dla mnie to jest zwykłe narzędzie pracy. Traktuje je jak każde inne.
 I tak traktowane inne jakoś specjalnie się nie rysują. A emejzingowy
 iPhone i owszem.

No, jeśli traktujesz telefon jak każde inne narzędzie (np. młotek), to
trudno się dziwić że iPhone Ci się rysuje od wbijania gwoździ w mur :-)

Data: 2012-12-10 20:59:34
Autor: Michal Tyrala
kupilibyście? ja tak
On Mon, 10 Dec 2012 14:26:56 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> [...]
> czy klapek aby po prostu nadawały się do użytku...

 Rozumiem że noszenie w kieszeni w torbie czy plecaku to już nie

Tak wyglada ,,nie stać cie'' w praktyce. :-)
Slinotok w necie j/w, a potem picowanie zabawki. Osobne kieszonki, z
dala od kluczy, szwajcara (jak wystarczyło kasy po kupieniu iP), czy
czego tam...

Data: 2012-12-10 18:24:53
Autor: Pszemol
kupilibyście? ja tak
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkccj9m.6jd.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

Slinotok w necie j/w, a potem picowanie zabawki. Osobne kieszonki, z
dala od kluczy, szwajcara (jak wystarczyło kasy po kupieniu iP), czy

Masz jakieś przywidzenia - jakie picowanie zabawki???
Dlaczego miałbym wypychać jedną kieszeń spodni wszystkim
co noszę ze sobą? Logiczny jesteś choć trochę? Nie lepiej dać
portfel do jednej, klucze do drugiej a telefon do trzeciej?
Ty nosisz wszystko w jednej?

Data: 2012-12-10 22:18:50
Autor: Michal Jankowski
kupilibyście? ja tak
Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> writes:

I na flanelce odkładasz go na ołtarzyk. Ja montując gdzieś sieć nie
będę się zastanawiał nad przeznaczeniem dodatkowej kieszeni na telefon.
Wrzucam do innych narzędzi.

Ja nie mam ajfona, ale telefon trzymam w kieszeni spodni - albo sam,
albo z chusteczką. I się nie rysuje, bo nie ma o co. Na klucze mam
inną kieszeń...

  MJ

Data: 2012-12-10 18:23:42
Autor: Pszemol
kupilibyście? ja tak
"Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> wrote in message news:kjzip89a9mt.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Nie wiem właśnie o co im chodzi...

Czy to nie jest oczywiste że można dbać ale bez odkładania na ołtarzyk?
Gdzie tu jest sprzeczność?

Data: 2012-12-11 10:51:41
Autor: AL
kupilibyście? ja tak
W dniu 2012-12-11 01:23, Pszemol pisze:
[...]

ale mowa w tym watku byla o aparatach dwuekranowych (z dwoch stron).

Jesli nie chcesz klasc ekranem do dolu to musialbys go postawic 'w kant'.
Natomiast ni z tego ni z owego wyskoczyles z tym swoim 'kulo/kurzo/piasko odpornym' gorilla glass. Dlatego - po Twojej negacji klapki badz innego zabezpieczenia ekranu' Ci napisalem, abys polozyl swojego iPhona ekranem w dół.
No ale znowu wyszla z tego znowu swieta wojna :/

Data: 2012-12-11 22:39:38
Autor: atm
kupilibyście? ja tak

Jesli nie chcesz klasc ekranem do dolu to musialbys go postawic 'w kant'.
Natomiast ni z tego ni z owego wyskoczyles z tym swoim

Z tym kantem to ostroznie!! ;]
http://applefobia.blox.pl/2012/12/iPhone-5-Pic-za-dyche.html

Data: 2012-12-11 06:44:14
Autor: Michal Tyrala
kupilibyście? ja tak
On Mon, 10 Dec 2012 22:18:50 +0100, Michal Jankowski wrote:
> [...]

 Ja nie mam ajfona, ale telefon trzymam w kieszeni spodni - albo sam,
 albo z chusteczką. I się nie rysuje, bo nie ma o co. Na klucze mam

I kolejną na drobne, i kolejną na... ;-)

Ja tam fona targam w kaburze na pasku, ale jak czasem biore inne spodnie
to wrzucam telefon gdzie bądź, nie bede się pszemolił w szukanie osobnej
kieszeni, litosci...

Data: 2012-12-09 07:42:12
Autor: Pszemol
kupilibyście? ja tak
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k9ikhh$t3i$1node2.news.atman.pl...
na dziendobry takie rozwiazanie byloby bardzo dobre:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=22792:obudowa-z-dodatkowym-ekranem-dla-iphone&catid=50:akcesoria&Itemid=92

To jest całkiem fajne...
Oby im się udało zebrać pieniążki na produkcję.

kupilibyście? ja tak