kupiony uszkodzony telefon

Data: 2017-03-03 18:19:23
Autor: mKr
kupiony uszkodzony telefon
witam
kupilem na allegro telefon, przyszedl, ale nie dziala obracanie ekranu, uszkodzony jest akcelenomentr czy cos takiego, gosc mi mowi ze u niego wszystko dzialalo itd(ale sciemnia bo sie smiał), czy jest szansa na odzyskanie pieniedzy od niego? chce telefon odeslac, a zeby oddał mi pieniadze. na co sie powolywac, osoby prywatne.

Data: 2017-03-03 18:36:52
Autor: JaceK
On 03.03.2017 18:19, mKr wrote:
[...]

Jeśli nie była wyłączona to rękojmia.

http://prawo.money.pl/kodeks/cywilny/dzial-ii-rekojmia-za-wady

Zobacz tutaj:

https://www.pozew-cywilny.pl/

i trochę zmodyfikuj pod siebie pamiętając, że twój zakup nie był tzw. zakupem konsumenckim.

JaceK

Data: 2017-03-06 15:48:57
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 03.03.2017 o 18:19, mKr pisze:
witam
kupilem na allegro telefon, przyszedl, ale nie dziala obracanie ekranu,

Jeśli inne metody nie pomogą, śmiało możesz wystawić negatywny komentarz, opcja odwetu od początku lutego już przestała istnieć.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2017-03-06 17:44:57
Autor: mKr
W dniu 2017-03-06 o 15:48, Grzegorz Tomczyk pisze:
[...]

Ale co mi da negatywny komentarz jak bede miał niesprawny telefon :)
Sprawę będe musiał zgłosić żeby odzyskać pieniadze

Data: 2017-03-14 12:12:09
Autor: ąćęłńóśźż
kupiony uszkodzony telefon
Skorzystaj z prawa do rękojmi (kodeks cywilny?).
Wezwij sprzedawcę do (... i tutaj o co Ci chodzi: ...).

-- -- -