kupno auta jeden kluczyk

Data: 2009-11-13 12:54:05
Autor: Robert Wicik
kupno auta jeden kluczyk
Użytkownik "namikk" <namikk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdjf7n$er$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam,
koleś zajmuje się sprowadzaniem aut i ich dalszą odsprzedażą w kraju ma
zarejestrowaną firmę.Pewne auto,które mnie poważnie interesuje jest już
przygotowane do rejestracji wszystko niby ok.,ale ma tylko jeden kluczyk..
(ponoć sprzedawca tylko ten jeden kluczyk dostał i tak sprzedaje)-a różne
się historie słyszy na temat kupna auta z jednym kluczykiem.Jak sprawdzić
czy auto nie zostało komuś "zwałowane" w Belgii(mam nr VIN)tak,żeby
spokojnie spać,żeby przypadkiem też nie odjechało "samo" z pod domu?
Nabył ktoś kiedyś takie auto, wszelkie sugestie mile widziane.

Auto mogło być kradzione albo po stłuczce, przejęte przez ubezpieczalnię, a następnie legalnie odsprzedane.
Kupiłem tak kiedyś auto w Polsce i było właśnie z jednym kluczykiem.

kupno auta jeden kluczyk