kupno auta na zagranicznych rejestracjach

Data: 2012-12-18 21:12:37
Autor: tck
kupno auta na zagranicznych rejestracjach

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50d0cce1$0$1312$65785112news.neostrada.pl...
witam

mam zamiar kupić auto (dla seniora) na zagranicznych tablicach rejestracyjnych. Nie chce aby mnie ktoś wpuścił w maliny. Powiedzcie proszę jak się załatwia formalności związane z zakupem. domniemam że w kraju pochodzenia auta są wyrejestrowane i nie mają ubezpieczenia. Wożenie lawetą odpada. w ogłoszeniach jest napisane - opłacony gotowy do rejestracji. Jak to dobrze zrobić?

ToMasz

Ps oczywiście handlarza zapytałem, ale strasznie coś kręcił, że kolega coś tam załatwi, że jakieś tablice za chwile przykręcimy (auto miało swoje tablice)

jak samochod ma tablice to robisz przeglad- on i tak bedzie potrzebny do rejestracji, wykupujesz ubezpieczenie na miesiac i mozesz spokojnie wracac takim samochodem.
przyjezdzasz na miejsce i wtedy na spokojnie robisz tlumaczenia itp i rejestrujesz
przeglad juz masz;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

kupno auta na zagranicznych rejestracjach