kupno domu z "inwentarzem"

Data: 2012-02-10 13:35:03
Autor: doslaw
kupno domu z "inwentarzem"
Kupiłem działkę z domem, wcześniej zamieszkałym. W akcie notarialnym
nie ma wyszczególnionych rzeczy, które zostają/są zabierane. W
protokole z przekazania mieszkania (przekazania kluczy, spisania
liczników), nie ma żadnych uwag. Słownie właścicielka powiedziała, że
wszystko co chciała zabrała, a z resztą, którą zostawiła mam zrobić co
chcę tj. sobie zostawić/sprzedać/wydać - jedyn słowem nie interesuje
jej to. W tych rzeczach jest (prócz sterty śmieci) akwarium. Po
tygodniu odezwał się jej mąż (są w trakcie rozwodu, nie było go przy
sprzedaży - ma notarialnie sporządzony akt, że ona może go
reprezentować we wszystkich sprawach związanych ze sprzedażą domu), że
chce akwarium i straszy sądem, jeżeli mu go nie oddam. Czy muszę mu
oddawać te rzeczy, skoro dom już należy do mnie wraz z wszystkimi
rzeczami w nim się znajdującymi?

Data: 2012-02-11 18:48:13
Autor: Kris
kupno domu z "inwentarzem"
Użytkownik "doslaw"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:594fbdf6-3ab7-4b85-8f9b-e6c946729b5d@c6g2000vbk.googlegroups.com...

Czy muszę mu
oddawać te rzeczy, skoro dom już należy do mnie wraz z wszystkimi
rzeczami w nim się znajdującymi?

Kupiłeś dom pewnie za kilkaset tysięcy a masz problem z oddaniem właścicielowi akwarium za kilka stówek?

kupno domu z "inwentarzem"