kupno garażu - co sprawdzić

Data: 2011-10-06 10:56:55
Autor: jesz
kupno garażu - co sprawdzić
witam,
właśnie planuję kupić miejsce garażowe w podziemnym parkingu na tzw
rynku wtórnym dla mojej gwiazdy. Szukam porady co w takich sytuacjach
właściciel powinien przedstawić? Akt notarialny ma, do tego
zaświadczenie o niezaleganiu w opłatach. I co jeszcze? Akt jest z 2008
roku. Czy mógł w międzyczasie opchnąć te miejsce komuś innemu i szuka
jelenia? Tak się zabezpieczyć chcę przed ewentualnym wałkiem ...
I może ktoś z w-wy ma znajomego notariusza co za takie zakupy nie
puszcza w skarpetkach?
pozdro
jesz

Data: 2011-10-07 00:07:48
Autor: doktorski
kupno garażu - co sprawdzić
W dniu czwartek, 6 października 2011, 19:56:55 UTC+2 użytkownik jesz napisał:

Szukam porady co w takich sytuacjach
właściciel powinien przedstawić? Akt notarialny ma, do tego
zaświadczenie o niezaleganiu w opłatach. I co jeszcze?
Aktualny (!) wyciag z ksiegi wieczystej. Tam sprawdzisz kto jest aktualnym wlascicielem oraz czy jest ustanowiona hipoteka (+ ewentualnie na kogo i jaka).

Akt jest z 2008
roku. Czy mógł w międzyczasie opchnąć te miejsce komuś innemu i szuka
jelenia?
Mogl. 17 razy. KW wszystko Ci powie.
Tak się zabezpieczyć chcę przed ewentualnym wałkiem ...
Sprawdz jeszcze czy garaz jest wlasnoscia sprzedajacego czy moze siakas spoldzielnia... Procedury zakupu, w pewnym sensie, od tego zaleza.  pzdr, dr
14/525/400

Data: 2011-10-07 00:27:11
Autor: jesz
kupno garażu - co sprawdzić
Super, dzięki :)

Data: 2011-10-07 12:25:02
Autor: Don Pedro
kupno garażu - co sprawdzić
W dniu 2011-10-07 09:07, doktorski pisze:
[...]

Podpowiem tylko, że aktualne KW można za darmo sprawdzić online.

Pozdr
DP

Data: 2011-10-07 13:02:34
Autor: Roman Niewiarowski
kupno garażu - co sprawdzić
W dniu 2011-10-07 12:25, Don Pedro pisze:

Podpowiem tylko, że aktualne KW można za darmo sprawdzić online.

A ja podpowiem ze warto odzalowac te cztery dychy (w dniu zakupu!) i miec pewnosc (umiarkowana ;>) ze mamy wszystkie dane (wlacznie z tym ze ktos kilka godzin wczesniej zlozyl wniosek o przeniesienie wlasnosci albo ustanowienie hipoteki).

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹźywocie.

Data: 2011-10-07 12:35:40
Autor: jesz
kupno garażu - co sprawdzić
dzięki all za porady .. teraz się zastanawiam nad amortyzacją - czy
lepiej kupić (cena 16k) czy jednak gdzieś wynająć (cena nieznana). W
sumie z jednej strony to zawsze inwestycja którą można sprzedać/
wynająć. Z drugiej to jednak mieć lub nie mieć 16k. Hmmmm ... P.S.
notariusz w takich sytuacjach w W-wie ma życzenie kolejnego tysiaka

Data: 2011-10-07 23:20:33
Autor: Arbiter
kupno garażu - co sprawdzić

Użytkownik "jesz" <mjerz@wp.pl> napisał w wiadomości news:ba2f3e98-cec9-4cd3-aac3-120dfad1b698d26g2000vby.googlegroups.com...

lepiej kupić (cena 16k) czy jednak gdzieś wynająć (cena nieznana). W

lepiej wynająć, bo na zakupie kasę zamrozisz, a nie zarobisz. Jeśli bedziesz kupował, szukaj miejsca w garażu wybudowanym na działce która jest własnością właścicieli a nie uzytkownie wieczyste.

Data: 2011-10-10 16:15:49
Autor: OGONek~
kupno garażu - co sprawdzić

[...]

Gdzie ty chcesz trzymac to moto? Mam na Ursynowie miejsce. Mi się tez koszty rozłożą.

--
OGONek~

Data: 2011-10-07 23:47:37
Autor: Don Pedro
kupno garażu - co sprawdzić
[...]

A ja podpowiem dalej, że nawet notariusze obecnie przed podpisaniem aktu sprawdzają jeszcze online, czy ktoś kogoś nie dyma.

Pozdr
DP

Data: 2011-10-16 23:43:20
Autor: MarusC
kupno garażu - co sprawdzić
W dniu 07-10-11 23:47, Don Pedro pisze:

A ja podpowiem dalej, Ĺźe nawet notariusze obecnie przed podpisaniem aktu
sprawdzają jeszcze online, czy ktoś kogoś nie dyma.

Pozdr
DP

Zakup nieruchomości wymaga dla ważności aktu notarialnego. Umowa, jak przy kupnie pojazdu nie ma mocy prawnej.
--
Marek
R12gs

Data: 2011-10-17 00:27:25
Autor: Motocyklista 250ccm
kupno garażu - co sprawdzić

Użytkownik "MarusC" <marusc@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7fj3d$oco$1inews.gazeta.pl...

Zakup nieruchomości wymaga dla ważności aktu notarialnego. Umowa, jak przy kupnie pojazdu nie ma mocy prawnej.

a rozważasz opcje, ze ktoś może pojsc do 2 notariuszy w odstepie godziny i 2x sprzedac???

Wlasnie dlatego sprawdza się online, i mozna to zrobić samodzielnie (najlepiej). Wzmianki do KW są wpisywane szybko (chyba tego samego dnia), a na cały wpis trzeba poczekać. Dlatego wąłsnie sprawdza się czy nie ma wzmianek - online

Data: 2011-10-07 07:19:40
Autor: ursynek
[OT?]Re: kupno garażu - co sprawdzić
W dniu 2011-10-06 19:56, jesz pisze:
[...]

Lekkie ot, znajomy kupił z mieszkaniem garaż podziemny. No i ma garaż i miesięcznie płaci ~60zł kosztów administracyjnych. Mi się wydaje trochę dużo :) Niby garaż na własność a tu sru, jeszcze sześć dych opłat...
    Orientowałeś się może jaka opłata miesięczna?

Pozdrawiam
     ursyn

Data: 2011-10-06 23:55:43
Autor: jesz
kupno garażu - co sprawdzić
W tym garażu który chcę kupić opłaty są na poziomie niecałych 70 zł
ale np. na ursynowie gdzie teraz trzymam moto spółdzielnia za miejsce
które kosztowało 35.000 (!) bierze dodatkowo 160 (!!!!!!) miesięcznie
opłaty czynszowej ...

Data: 2011-10-07 09:24:15
Autor: ursynek
kupno garażu - co sprawdzić
W dniu 2011-10-07 08:55, jesz pisze:
[...]

No tak, nie napisałem że 60zeta płaci w Rzeszowie :) Gdzie wynajęcie garażu to kwestia 100-200zł.

Pozdrawiam
ursyn

Data: 2011-10-07 00:28:24
Autor: jesz
kupno garażu - co sprawdzić
On 7 Paź, 09:24, ursynek <ursy...@nie.tam.nie.tu.pl> wrote:
W dniu 2011-10-07 08:55, jesz pisze:

> W tym gara u kt ry chc kupi op aty s na poziomie nieca ych 70 z
> ale np. na ursynowie gdzie teraz trzymam moto sp dzielnia za miejsce
> kt re kosztowa o 35.000 (!) bierze dodatkowo 160 (!!!!!!) miesi cznie
> op aty czynszowej ...

No tak, nie napisa em e 60zeta p aci w Rzeszowie :) Gdzie
wynaj cie gara u to kwestia 100-200z .

Pozdrawiam
        ursyn

ja wynajmuję teraz za 200 ale stoimy we 3 moto więc kasa się rozkłada
i da się przeżyć :)

Data: 2011-10-07 09:46:03
Autor: marider
kupno garażu - co sprawdzić
W dniu 2011-10-07 09:28, jesz pisze:
[...]

No niezle, ja place 15zl miesiecznie :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-07 00:48:52
Autor: jesz
kupno garażu - co sprawdzić
On 7 Paź, 09:46, marider <2mari...@gazeta.pl> wrote:

> ja wynajmuj teraz za 200 ale stoimy we 3 moto wi c kasa si rozk ada
> i da si prze y :)

No niezle, ja place 15zl miesiecznie :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

good for you :)

Data: 2011-10-07 09:51:43
Autor: Jasio
kupno garażu - co sprawdzić
marider <2marider@gazeta.pl> napisała rzekomo

No niezle, ja place 15zl miesiecznie :)
Pzdr

Zajebistosc wrecz kapie z monitora.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-10-07 09:58:50
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
kupno garażu - co sprawdzić
marider napisał(a):
No niezle, ja place 15zl miesiecznie :)

Na Twoim miejscu przenisol bym te koszty na spadkobiercow babci.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-10-07 23:24:49
Autor: marider
kupno garażu - co sprawdzić
BTW niezle kroja motocyklistow w tej Warszawce i coraz czesciej odnosze wrazenie ze Was tam gola na wszystkim jak sie da. Wyrazy wspolczucia.

marider napisał(a):
No niezle, ja place 15zl miesiecznie :)

Na Twoim miejscu przenisol bym te koszty na spadkobiercow babci.

Zazdroscicie czy co? Ta zjadliwosc Amil i Jasienku w Waszym wykonaniu to chyba jakas pasja czy nowe hobby? :) Zmiencie moze skutery na cos lepszego, jak zaczniecie w koncu jezdzic a nie gapic sie w monitor z wypryskami na twarzy komu tu dogadac zza monitora to Wam tez przejdzie przypierdalanie sie do byle czego bo to sie juz nudne robi i nawet Grzybol jest zabawniejszy ;D

Pzdr
PS: Starego i slepego mochera mam gleboko w powazaniu nawet gdy juz robale ja tocza. Wisi-mi-to :))
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-09 18:32:51
Autor: Jasio
kupno garażu - co sprawdzić
Użytkownik "marider" <2marider@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6nqn0$4ru$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pisz dalej, czekam cierpliwie na kolejne odcinki "Lansu we wschodnim miescie."

Data: 2011-10-07 23:18:32
Autor: Arbiter
kupno garażu - co sprawdzić

Użytkownik "jesz" <mjerz@wp.pl> napisał w wiadomości news:c29c79cf-0016-45e3-acbf-957b4191c58ej10g2000vbb.googlegroups.com...
. I co jeszcze? Akt jest z 2008

Dowiedz się, jaki jest koszt za użytkowanie wieczyste. Może to byc np 900PLN rocznie ;)

kupno garażu - co sprawdzić